.Senne Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Ze noemen het: "De PSP"Sterkere processor, uiterst multifunctioneel, en al vele programma's voor geschreven. Including: -WIFI -Duizende spellen -Nog veel meer programma's -uiteenlopende accessoires, zelfs GPS. PSP FTW Ow wacht, daar heb ik ooit al iets over gehoord. Is 't ultradraagbaar (lekker in je broekzak zonder schrik voor schade?) Kan je het lekker als mp3 gebruiken op de fiets Zijn er ook lekker handige APPS (programma's) voor in plaats van enkel spellen heeft het touchscreen Surft 't lekker? Overigens vergelijk je nu een game console met een uitgebreide mp3, wat niet echt ergens op slaat in dit topic. Bewerkt: 18 mei 2009 door senneken Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) De PSP heeft zelf ook wat problemen: - hij is in principe even compact als een baksteen. Hij past in ieder geval niet in de gemiddelde broekzak. - de iPod heeft net zo goed WiFi en daarnaast gaat browsen op de iPod een stuk makkelijker dankzij het touch screen. - geluidskwaliteit blijft achter vergeleken met die van de iPod. Dus wat dat betreft is de iPod Touch nog altijd de betere keus, als je het mij vraagt. De PSP is een handheld console met de functies van een MP3 speler, terwijl de iPod in de basis een MP3 speler is waar spelletjes op gespeelt kunnen worden. Daarom is de iPod als MP3 speler beter, en de PSP als handheld. Bewerkt: 18 mei 2009 door Galiorix Reageren
.Senne Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) ik zelf loop tevreden rond met mijn ipod touch 2g 8 gb koste me 220,- wat erg duur is inderdaad, maar het is gewoon een geweldig ding internet, muziek, spellen, gewoon een minicomputer eigenlijk en handig voor in de les, leraar heeft me nog nooit ermee gesnapt Een Ipod is megaduur. Onlangs kocht ik een MP3 van 8 GB, hij kostte slechts 88 euro! In vergelijking met jouw Ipod is mijn MP3 heel goedkoop. In vergelijking met jouw mp3 is mijn en flippie's iPod veel uitgebreider, dat kan ik al zeggen zonder te moeten weten welk model fzo. @ Galiorix: helemaal mee eens. en als 't op gamen aankomt wint de PSP natuurlijk, maar daarvoor is de iPod ook niet gemaakt. Bewerkt: 18 mei 2009 door senneken Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 DE ipod is inderdaad niet op gamen gemaakt, maar er zitten wel paar games tussen waar je 'wauw' van zegt! Youtube supercross maar eens, dat is gewoon pc kwaliteit eigenlijk (die je op spelletjes site's ziet dan :$ ) Maar over de oordopjes zwijg ik wel, niet dat ik een held ben met oordopjes, heb binnen 5 tot 6 maanden 2 paar oortjes kapot laten gaan :$ Reageren
.Senne Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 DE ipod is inderdaad niet op gamen gemaakt, maar er zitten wel paar games tussen waar je 'wauw' van zegt!Youtube supercross maar eens, dat is gewoon pc kwaliteit eigenlijk (die je op spelletjes site's ziet dan :$ ) Maar over de oordopjes zwijg ik wel, niet dat ik een held ben met oordopjes, heb binnen 5 tot 6 maanden 2 paar oortjes kapot laten gaan :$ De oortjes van de iPod zijn inderdaad niet fantastisch als het aankomt op lang meegaan, al werken ze bij mij toch nog steeds goed. Vrienden van me daarentegen hebben allemaal die oortjes, maar hangen al uiteen aan de jack of oortjes zelf. Maar dat is eigenlijk bij elk paar oortjes dat je krijgt bij een mp3, daarom heb ik een Sony MDR-V150 gekocht. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Ze noemen het: "De PSP"Sterkere processor, uiterst multifunctioneel, en al vele programma's voor geschreven. Including: -WIFI -Duizende spellen -Nog veel meer programma's -uiteenlopende accessoires, zelfs GPS. PSP FTW Ow wacht, daar heb ik ooit al iets over gehoord. Is 't ultradraagbaar (lekker in je broekzak zonder schrik voor schade?) Kan je het lekker als mp3 gebruiken op de fiets Zijn er ook lekker handige APPS (programma's) voor in plaats van enkel spellen heeft het touchscreen Surft 't lekker? Overigens vergelijk je nu een game console met een uitgebreide mp3, wat niet echt ergens op slaat in dit topic. Oké, oké. De PSP is gebouwd voor games, maar het heeft ook vele apps, homebrews genoemd. Maar je moet wel het een en ander met je psp uithalen voordat je ze kunt gebruiken. Ook de draagbaarheid valt nog best mee. Hij past in al mijn broekzakken, en ook goed in mijn binnenzak. Ook qua schade valt het erg mee. Er zit bij mij één meegekocht kras op (ik heb hem van marktplaats) maar voor de rest helemaal niets. Als MP3 speler functioneerd het uistekend, hoge qualiteit muziek, en hij kan lekker hard. Als browser moet je een app downloaden en niet de standaart browser gebruken. Met deze app kan de voledige RAM worden benut, en zo krijg je een browser voor wie zelfs KiwiGTA geen enkel probleem is. Nee het heeft geen touchscreen. Wat moet het met touchscreen? Aan een MP3 speler geeft het meerwaarde, maar aan het type games waarvoor de PSP is bedacht heeft het geen enkele meerwaarde. Ook kan je op de PSP (vanwege het grote scherm) uitstekend films kijken. De kwaliteit van het scherm is ook toppie, dus film kijken word een waar plezier in de klas ( ). En daarmee komen we er weer: de iPod is veel te hoog geprijsd. Je wilt me toch niet gaan vertellen dat alleen een touch screen dat ding 54 euro duurder maakt dan de PSP, die dan ook nog qua kracht meer in zich heeft? Damn, wat gaan jullie snel zeg Bewerkt: 18 mei 2009 door KillerZero86 Reageren
Froop Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Oké, oké. De PSP is gebouwd voor games, maar het heeft ook vele apps, homebrews genoemd. Maar je moet wel het een en ander met je psp uithalen voordat je ze kunt gebruiken. Ook de draagbaarheid valt nog best mee. Hij past in al mijn broekzakken, en ook goed in mijn binnenzak.Ook qua schade valt het erg mee. Er zit bij mij één meegekocht kras op (ik heb hem van marktplaats) maar voor de rest helemaal niets. Als MP3 speler functioneerd het uistekend, hoge qualiteit muziek, en hij kan lekker hard. Als browser moet je een app downloaden en niet de standaart browser gebruken. Met deze app kan de voledige RAM worden benut, en zo krijg je een browser voor wie zelfs KiwiGTA geen enkel probleem is. Nee het heeft geen touchscreen. Wat moet het met touchscreen? Aan een MP3 speler geeft het meerwaarde, maar aan het type games waarvoor de PSP is bedacht heeft het geen enkele meerwaarde. Ook kan je op de PSP (vanwege het grote scherm) uitstekend films kijken. De kwaliteit van het scherm is ook toppie, dus film kijken word een waar plezier in de klas ( ). En daarmee komen we er weer: de iPod is veel te hoog geprijsd. Je wilt me toch niet gaan vertellen dat alleen een touch screen dat ding 54 euro duurder maakt dan de PSP, die dan ook nog qua kracht meer in zich heeft? Damn, wat gaan jullie snel zeg Waarom dan nog vergelijken? De PSP is een handheld met een mp4-functie, de iPod Touch een Mp4-speler met handheld-gamingfunctie. Touchscreen is rete-handig voor doorspelen, cover-flow en andere manieren van scrollen. Mailfunctie? Altijd spiekbriefjes tijdens proefwerken. Films? Heb je er zo op. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Als jij graag gamet op een handheld, dan koop je een handheld. Ik ben PC-gamer, en zou dus nooit een handheld kopen. Je gaat er enkel op achteruit qua kwaliteit (wat natuurlijk wel logisch is), en ik zou 'm ook nergens mee naartoe nemen omdat ik dat nogal asociaal vind, ergens zitten gamen op je alleentje. Dan zou ik enkel de MP3 functie gebruiken, en voor thuis fzo de browse functie. Dus dan koop ik gewoon de iPod, omdat ik nog steeds geef om de kwaliteit van m'n muziek in m'n oren (rock moet goed klinken ). Ik wou dus vooral een mp3 met een mooi groot scherm (af en toe filmpje kijken) maar geen toetsen omdat dat het ding groter maakt (bij de ipod is 't een en al scherm, één kleine toets). Ook wat aparte functies als de browser met wifi, youtube app en af en toe een klein spelletje als ik me verveel. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Als jij graag gamet op een handheld, dan koop je een handheld. Ik ben PC-gamer, en zou dus nooit een handheld kopen. Je gaat er enkel op achteruit qua kwaliteit (wat natuurlijk wel logisch is), en ik zou 'm ook nergens mee naartoe nemen omdat ik dat nogal asociaal vind, ergens zitten gamen op je alleentje. Dan zou ik enkel de MP3 functie gebruiken, en voor thuis fzo de browse functie. Dus dan koop ik gewoon de iPod, omdat ik nog steeds geef om de kwaliteit van m'n muziek in m'n oren (rock moet goed klinken ). Ik wou dus vooral een mp3 met een mooi groot scherm (af en toe filmpje kijken) maar geen toetsen omdat dat het ding groter maakt (bij de ipod is 't een en al scherm, één kleine toets). Ook wat aparte functies als de browser met wifi, youtube app en af en toe een klein spelletje als ik me verveel. Ik doe al tijden niets anders meer als Rock/Hard Rock/Metal luisteren, en ik moet zeggen: het klinkt uitstekend. Dus dit is hoe ik er tegenover sta: Je kan er minder mee, en dat voor meer geld. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Je zou ze eens beiden een dag in je broekzak moeten dragen en alles doen dat je normaal doet, ik denk dat je de iPod beter zou vinden voor veel dingen (niet gamen). Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Je zou ze eens beiden een dag in je broekzak moeten dragen en alles doen dat je normaal doet, ik denk dat je de iPod beter zou vinden voor veel dingen (niet gamen). Daar heb ik een hele praktische oplossing voor: prop hem in je tas als je hem niet gebruikt. En op welk front, behalve muziekkwaliteit, kan dat ding mijn PSP dan nog aan? Reageren
FerryN Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Je zou ze eens beiden een dag in je broekzak moeten dragen en alles doen dat je normaal doet, ik denk dat je de iPod beter zou vinden voor veel dingen (niet gamen). Daar heb ik een hele praktische oplossing voor: prop hem in je tas als je hem niet gebruikt. En op welk front, behalve muziekkwaliteit, kan dat ding mijn PSP dan nog aan? Waarom zou je hem uberhaupt in je tas stoppen? hij zegt duidelijk BROEKZAK, niet tas Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Waarom zou je hem uberhaupt in je tas stoppen? hij zegt duidelijk BROEKZAK, niet tas Dat las ik ook wel, dankje. Waar ik hem op probeerde te wijzen is dat het nutteloos is om die dingen de hele dag in je zak te houden. Je kan het testen, ja. Nutteloze test aangezien die situatie dan (in elk geval bij mij) nooit voor zal komen. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Waarom zou je hem uberhaupt in je tas stoppen? hij zegt duidelijk BROEKZAK, niet tas Dat las ik ook wel, dankje. Waar ik hem op probeerde te wijzen is dat het nutteloos is om die dingen de hele dag in je zak te houden. Je kan het testen, ja. Nutteloze test aangezien die situatie dan (in elk geval bij mij) nooit voor zal komen. Graag gedaan hoor Maar dat het bij jou nooit voorkomt betekend niet dat het bij andere voorkomt, dus nutteloos is het niet, misschienw el voor jou maargoed. Ikzelf zou zoiets als het zou passen in me binnenzak doen, vind het is veiliger, zowel voor diefstal als tegen beschadigingen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Waarom staat een PSP er niet tussen? Daar kan je ongeveer alles mee wat een iPod ook kan en je kan er spelletjes mee doen en daarom heb liever een PSP dan een iPod/MP3. Bewerkt: 19 mei 2009 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.