Jump to content

MP3 Of Ipod

Recommended Posts

Geplaatst:

tussen ipod en mp3 ga ik voor de MP3, Ik gebruik zoiets toch aleenmaar voor muziek, En ja ik gebruik tegenwoordig mijn psp ook voornamelijk voor muziek

• Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

15

• .Senne

12

• flippie13

9

• KillerZero86

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Waarom zou je hem uberhaupt in je tas stoppen? hij zegt duidelijk BROEKZAK, niet tas :7

Dat las ik ook wel, dankje. :duh:

Waar ik hem op probeerde te wijzen is dat het nutteloos is om die dingen de hele dag in je zak te houden. Je kan het testen, ja. Nutteloze test aangezien die situatie dan (in elk geval bij mij) nooit voor zal komen.

Graag gedaan hoor ^_^

Maar dat het bij jou nooit voorkomt betekend niet dat het bij andere voorkomt, dus nutteloos is het niet, misschienw el voor jou maargoed.

Ikzelf zou zoiets als het zou passen in me binnenzak doen, vind het is veiliger, zowel voor diefstal als tegen beschadigingen.

En raad eens in welke zak mijn PSP meestal zit?

Geplaatst: (bewerkt)
Willen mensen die een audiotijd van 36 uur met hun andere mp3-spelers of telefoons zich melden? Veel verwacht ik niet.

Iphone :schater:

Maar die discussie hier vindt ik een beetje nutteloos, een psp is gebouwd om te gamen, waarbij de muziek een xtraatje is! De muziek op de psp kan ook niet hard worden gezet, en heeft slechtere kwaliteit dan een ipod.

En al naar de topictitel kijkend, denk ik ook al van WTF speelt de PSP een rol hierin? laten we weer lekker terug gaan naar ipods en naar mp3's, we weten dat de psp ook een ingebouwde muziek funtie heeft, hardstikke leuk :7

Edit Een ipod is trouwens sneller qua internet, wat erg belangrijk is vindt ik.

Nog een klein dingetje, op een site vond ik dat de ipod touch een 400Mhz arm processor heeft, terwijl die van de psp 333 Mhz is, dus die van de ipod is beter? :7

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Ipod is overpriced en je hebt stront in je oren en ogen als je zegt dat dat niet zo is. Je hoort mij niet zeggen dat ik geen dingen koop die overpriced zijn, maar als ik dan iets overpriced koopt dan koop ik wel iets wat niemand anders heeft :bier:

Geplaatst:
Willen mensen die een audiotijd van 36 uur met hun andere mp3-spelers of telefoons zich melden? Veel verwacht ik niet.

Mijn telefoon gaat zeker geen 36 uur mee met muziek luisteren, maar ik kan hem als het nodig is zelfs iedere avond ik de oplader leggen, hoeven niet na 36 uur nieuwe batterijen in.

Maar als je beetje bereikbaar wilt zijn moet je toch zoiezo een telefoon bij hebben, dus waarom dan nog een losse mp3 speler meenemen als het ook gewoon via je telefoon kan?

Als je niet altijd telefoon bij hebt is mp3 speler idd handiger als een telefoon kopen om die als mp3 te gebruiken.

Geplaatst:
Iphone :schater:

Maar die discussie hier vindt ik een beetje nutteloos, een psp is gebouwd om te gamen, waarbij de muziek een xtraatje is! De muziek op de psp kan ook niet hard worden gezet, en heeft slechtere kwaliteit dan een ipod.

En al naar de topictitel kijkend, denk ik ook al van WTF speelt de PSP een rol hierin? laten we weer lekker terug gaan naar ipods en naar mp3's, we weten dat de psp ook een ingebouwde muziek funtie heeft, hardstikke leuk :7

Edit Een ipod is trouwens sneller qua internet, wat erg belangrijk is vindt ik.

Nog een klein dingetje, op een site vond ik dat de ipod touch een 400Mhz arm processor heeft, terwijl die van de psp 333 Mhz is, dus die van de ipod is beter? :7

Die processoren zijn door hun totaal verschillende werkingen niet op die manier te vergelijken. Die van de PSP is veel krachtiger.

Geplaatst:
Ipod is overpriced en je hebt stront in je oren en ogen als je zegt dat dat niet zo is. Je hoort mij niet zeggen dat ik geen dingen koop die overpriced zijn, maar als ik dan iets overpriced koopt dan koop ik wel iets wat niemand anders heeft :bier:

Met een ipod touch heb je anders niet iets dat iedereen al heeft, maar iedereen wel wilt. :Y

En als je geeft om beeld en geleuidskwaliteit, dan vind je een iPod echt niet overpriced hoor.

+, ik gebruik m'n gsm niet als mp3 omdat de bijgeleverde oortjes niet zo lekker zitten, en omdat ie geen gewone 3.5 minijack ingang heeft. Maar weinig mobieltjes hebben dit, tenzij ze specifiek voor muziek bedoeld zijn. En dan heb je inderdaad geen mp3 meer nodig.

Geplaatst:

Mijn telefoon gaat zeker geen 36 uur mee met muziek luisteren, maar ik kan hem als het nodig is zelfs iedere avond ik de oplader leggen, hoeven niet na 36 uur nieuwe batterijen in.

Maar als je beetje bereikbaar wilt zijn moet je toch zoiezo een telefoon bij hebben, dus waarom dan nog een losse mp3 speler meenemen als het ook gewoon via je telefoon kan?

Als je niet altijd telefoon bij hebt is mp3 speler idd handiger als een telefoon kopen om die als mp3 te gebruiken.

Gebruiksvriendelijkheid. Mijn iPod Touch is een stuk handiger voor films en muziek dan mijn telefoon. Ook let ik op de audio-output. Bij de telefoon is die gewoon ruk. Mijn iPod Touch heeft een mail-functie, wifi, veel meer spellen. Ik heb ook geen zin om hem iedere dag aan de lader te leggen.

Fuuuck, op de PSP is films kijken nog gezellig, maar op de iPod is dat allesbehalve gezellig, ja, ik spreek uit ervaring..2 uur naar een film kijken op een PSP doet al pijn aan je ogen, wil ik wel eens weten hoeveel pijn ze doen door naar een nog kleiner schermpje te kijken...(ik heb maar 10 minuten gekeken op de iPod)

En dan die zogezegde audiokwaliteit, dat ligt grotendeels aan je oortjes en ik heb maar een simpele goedkope MP3 en ik vind de kwaliteit best. Voor dat miniscule verschil betaal ik me niet blauw hoor..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Met een ipod touch heb je anders niet iets dat iedereen al heeft, maar iedereen wel wilt. :Y

En als je geeft om beeld en geleuidskwaliteit, dan vind je een iPod echt niet overpriced hoor.

+, ik gebruik m'n gsm niet als mp3 omdat de bijgeleverde oortjes niet zo lekker zitten, en omdat ie geen gewone 3.5 minijack ingang heeft. Maar weinig mobieltjes hebben dit, tenzij ze specifiek voor muziek bedoeld zijn. En dan heb je inderdaad geen mp3 meer nodig.

Mijn telefoon heeft wel een 3.5 jack ingang(SE Xperia). Maar ik wil nu toch een ''normale'' mp3. Ik vind de telefoon daarvoor gebruiken erg onhandig. Ik ga als ik één koop voor de ipod touch.

Geplaatst:
Fuuuck, op de PSP is films kijken nog gezellig, maar op de iPod is dat allesbehalve gezellig, ja, ik spreek uit ervaring..2 uur naar een film kijken op een PSP doet al pijn aan je ogen, wil ik wel eens weten hoeveel pijn ze doen door naar een nog kleiner schermpje te kijken...(ik heb maar 10 minuten gekeken op de iPod)

En dan die zogezegde audiokwaliteit, dat ligt grotendeels aan je oortjes en ik heb maar een simpele goedkope MP3 en ik vind de kwaliteit best. Voor dat miniscule verschil betaal ik me niet blauw hoor..

Miniscuul? Zelfs het type oordopjes kan al een heel verschil betekenen. :7

Whaha. De psp screen resolutie voor movies = 480*272, die van de iPod touch = 480*320.

Het scherm is wel 0.8 inch groter, maar je merkt er echt haast niets van. Dat scheelt hem misschien 0.5 cm aan beide zijden. En dus ook niet als je filmpjes kijkt.

Ik had 4 mp3's, en ik moet zeggen dat met m'n ipod alle muziek beter klinkt, door dezelfde koptelefoon. :Y

Ik had een Philips (75 euro), een philips (ook 75 euro), nog een philips (140 euro) en een creative (120 euro), maar de iPod schiet er echt wel bovenuit. En je betaalt ook niet 'voor dat kleine verschil' meer geld, maar ook voor de duizenden functies. :bier:

EDIT @ De stofzuiger: maar de Xperia is ook een high tec telefoon met een high tec prijsje. Die hoort dus tot de speciale gevallen. Maar je vind er heus niet zo veel met een 3.5, en ze zijn meestal dus ook niet goedkoop. En ik heb ook zoiets, m'n gsm is voor wat je met een gsm doet (bellen, smsen, foto's nemen voor wanneerje je fototoestel niet bijhebt :bonk: ), en ik heb nog iets anders nodig voor m'n muziek ook. :puh:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
Mijn telefoon heeft wel een 3.5 jack ingang(SE Xperia). Maar ik wil nu toch een ''normale'' mp3. Ik vind de telefoon daarvoor gebruiken erg onhandig. Ik ga als ik één koop voor de ipod touch.

Xperia heb/(ben) ik ook aan het overwegen te kopen, maar het grootste nadeel vindt ik dat er windows mobile op staat. Daardoor lijkt het veel te veel op een pda, in plaats van een telefoon die gemakkelijk met vingers te bedienen is. Ik hoorde dat je bij xperia met je vingers niet ver komt qua gebruikersgemak en dat je styles vaak moet gebruiken.

Endere telefoon die wel beter in muziek is is bv. Nokie N85. Heeft ook gewoon 3,5'' audio uitgang, FM transmitter, etc.

+ er zit hele makkelijke bediening voor muziek aan de zijkant.

80265996nq6.jpg

Ben dus nog aan het twijfelen welke telefoon ik ga nemen, maar wat zijn jouw ervaringen met xperia?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...