Jump to content

MP3 Of Ipod


RobbieB

Recommended Posts

Woepsie, ik heb me vergist, ik dacht dat jullie het over die kleine iPods hadden, sorry..:) Desondanks is dat ding bijna evengroot en evendik als de PSP..Maarja, dat is puur smaak en daarover kan je niet discussiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    15

  • .Senne

    12

  • flippie13

    9

  • KillerZero86

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je alleen het touch screen wilt gebruiken zijn je vingers handig zo lang je in het SE menu zit. Pas als je b.v. de verkenner gebruikt kan je dat (bijna) niet meer met de vingers doen. Als je dan ook geen styles wilt gebruiken kan het touch pad achtige ding gebruiken. Onder het scherm zit een recht hoek waarmee je kan navigeren door er over te schuiven met een vinger. Dat vind ik zelf erg fijn werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu de oude Ipod van mn zus, Ipod Nano is dat. Zelf heeft ze er nu eentje met 120(!) gig. Gewoon zwaar abnormaal. Ik kan er niet mee omgaan, je moet draaien met je vingers enzo. Maarja, het was voor niks ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal zelf een Ipod kiezen. Ik had er namelijk een maar die is nu kapot.

Een Ipod is namelijk veel mooier als een MP3 en het bied veel meer mogelijkheden en andere leuke dingen.

Ook zijn de Ipod oortjes meestal beter waardoor je het geluid beter hoort en het beter voor je oren is.

Link to comment
Delen op andere websites

iPod wordt altijd weer als een geval apart gezien. Ze zien er mooi uit, maar op sommige gebieden vallen ze wat tegen. Ik heb een mooie multimediaspeler, een Creative ZEN. Microfoon, foto's, muziek, radio, SD(HC)-slot, organizer enz.

Link to comment
Delen op andere websites

iPod wordt altijd weer als een geval apart gezien. Ze zien er mooi uit, maar op sommige gebieden vallen ze wat tegen. Ik heb een mooie multimediaspeler, een Creative ZEN. Microfoon, foto's, muziek, radio, SD(HC)-slot, organizer enz.

Ik heb ook zo'n eentje, ofja, eentje die bijna gelijkaardig is.

Er zit foto, video, microfoon en muziek op.

Met een opslagruimte van 8 GB

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verkies de iPod boven de MP3-spelertjes. De MP3-spelers die ik vroeger had (zijn er meedere geweest) waren altijd van slechte kwaliteit, met name de oortjes. Ik zeg niet dat die van Apple lang mee gaan, maar die geven een veel betere geluidskwaliteit. Op de iPod kunnen ook nog eens VEEL MEER nummers en films (films kunnen niet eens op MP3-spelers). Ik heb nu al zo'n 38GB in gebruik van mn iPod Classic met 120GB. Vooral muziek. Dat is een hoeveelheid dat NOOIT op een MP3-spelertje van 2GB/4GB past. Dat je iPod schermpje te klein is om een film goed te kunnen zien is gelul. Je ziet het prima en het werkt gewoon geweldig. Oja, en met een iPod heb je ook nog games en podcasts. :tu:

De iPod is ook nogeens stylevol en je kan ermee pronken dat je het geld ervoor hebt :puh: MP3-speler is dus gewoon wannabe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verkies de iPod boven de MP3-spelertjes. De MP3-spelers die ik vroeger had (zijn er meedere geweest) waren altijd van slechte kwaliteit, met name de oortjes. Ik zeg niet dat die van Apple lang mee gaan, maar die geven een veel betere geluidskwaliteit. Op de iPod kunnen ook nog eens VEEL MEER nummers en films (films kunnen niet eens op MP3-spelers). Ik heb nu al zo'n 38GB in gebruik van mn iPod Classic met 120GB. Vooral muziek. Dat is een hoeveelheid dat NOOIT op een MP3-spelertje van 2GB/4GB past. Dat je iPod schermpje te klein is om een film goed te kunnen zien is gelul. Je ziet het prima en het werkt gewoon geweldig. Oja, en met een iPod heb je ook nog games en podcasts. :tu:

De iPod is ook nogeens stylevol en je kan ermee pronken dat je het geld ervoor hebt :puh: MP3-speler is dus gewoon wannabe.

Gast, koop met het geld van je iPod eens een degelijke MP3 en kom dan eens met argumenten, je zal zien dat de iPod echt overpriced is. En 120 GB? Jezus man, er zijn amper mensen die dat volkrijgen..En jongen toch, ik heb een film gekeken op de iPod Classic en dat scherm is veels te klein(het scherm van de iPod Touch en PSP is net groot genoeg voor films), dus steek dat gelul waar de zon niet schijnt..Dus we zijn allemaal wannabe's? Jij bent zeker zo'n ventje dat alleen maar vrienden wil worden met iemand als ie de juiste spullen heeft? :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

:dans: iPod, iPod, iPod :dans:

Alle anti Ipod reacties komen gewoon van jaloerse mensen :schater:

EDIT: Vergeet niet niet dat bijna alle (goedkopere) MP3's ZIELIGE IMITATIES zijn van de iPod.

post-41030-1244141545.jpg

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ipod :Y.

Ik heb er nu 2 gehad eerste shuffle en de nieuwe nano, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Met mijn oude mp3 speler wel. Ik vind een ipod handig werken en hij gaat langer mee als al die prut van 25 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Ipod :Y.

Ik heb er nu 2 gehad eerste shuffle en de nieuwe nano, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Met mijn oude mp3 speler wel. Ik vind een ipod handig werken en hij gaat langer mee als al die prut van 25 euro.

Maar kost ook een stuk meer. Als je een iPod gaat vergelijken met een andere mp3 of mp4 van dezelfde prijs is de iPod lang niet altijd de beste qua geluidskwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ipod :Y.

Ik heb er nu 2 gehad eerste shuffle en de nieuwe nano, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Met mijn oude mp3 speler wel. Ik vind een ipod handig werken en hij gaat langer mee als al die prut van 25 euro.

Maar kost ook een stuk meer. Als je een iPod gaat vergelijken met een andere mp3 of mp4 van dezelfde prijs is de iPod lang niet altijd de beste qua geluidskwaliteit.

Een keer 150 euro betalen met en met zekerheid nog jaren naar je favoriete muziek luisteren :Y

Of 5 keer 30 euro voor brol betalen :N

Dan noemen mensen de iPod overpriced omdat ze in een klap 150 euro uitgeven.

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...