Jump to content

MP3 Of Ipod


RobbieB

Recommended Posts

Ipod :Y.

Ik heb er nu 2 gehad eerste shuffle en de nieuwe nano, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Met mijn oude mp3 speler wel. Ik vind een ipod handig werken en hij gaat langer mee als al die prut van 25 euro.

Maar kost ook een stuk meer. Als je een iPod gaat vergelijken met een andere mp3 of mp4 van dezelfde prijs is de iPod lang niet altijd de beste qua geluidskwaliteit.

Een keer 150 euro betalen met en met zekerheid nog jaren naar je favoriete muziek luisteren :Y

Of 5 keer 30 euro voor brol betalen :N

Dan noemen mensen de iPod overpriced omdat ze in een klap 150 euro uitgeven.

En je punt is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    15

  • .Senne

    12

  • flippie13

    9

  • KillerZero86

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast, koop met het geld van je iPod eens een degelijke MP3 en kom dan eens met argumenten, je zal zien dat de iPod echt overpriced is. En 120 GB? Jezus man, er zijn amper mensen die dat volkrijgen..En jongen toch, ik heb een film gekeken op de iPod Classic en dat scherm is veels te klein(het scherm van de iPod Touch en PSP is net groot genoeg voor films), dus steek dat gelul waar de zon niet schijnt..Dus we zijn allemaal wannabe's? Jij bent zeker zo'n ventje dat alleen maar vrienden wil worden met iemand als ie de juiste spullen heeft? :7

1. Ik heb nog nooit een MP3-speler gezien van €210 :7 Misschien zo'n Creative Zen huppeldepup dingetje, maar zit nooit genoeg GB op. 120 GB + mensen die dat amper vol krijgen? Ik heb m'n iPod nu 3 maanden en ik heb bijna 1/3 vol. Dus over een half jaartje staat ie vol (of bijna dan). Vrienden van mij hebben 80GB iPods en die staan ook aan het einde van hun capaciteit.

2. Nee. Anders zou ik meer dan de helft van m'n vrienden moeten haten.

En om al mijn muziek op een MP3-speler kwijt te kunnen heb ik (als ik 4GB MP3-spelers koop) 7 MP3-spelers nodig! Ik heb liever 1 iPod in mn zak dan 7 van die prulletjes waarvan er bij sommige geen eens een scherm opzit en je dus gewoon maar moet gokken welk nummer je luisterd.

Bedankt voor deze nuttige, boordevol steekhoudende argumenten, zeker geen fanboygedrag-post.

(s)TomTec kopieerd alles gewoon en is dus gewoon zielig bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ipod :Y.

Ik heb er nu 2 gehad eerste shuffle en de nieuwe nano, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Met mijn oude mp3 speler wel. Ik vind een ipod handig werken en hij gaat langer mee als al die prut van 25 euro.

Maar kost ook een stuk meer. Als je een iPod gaat vergelijken met een andere mp3 of mp4 van dezelfde prijs is de iPod lang niet altijd de beste qua geluidskwaliteit.

Een keer 150 euro betalen met en met zekerheid nog jaren naar je favoriete muziek luisteren :Y

Of 5 keer 30 euro voor brol betalen :N

Dan noemen mensen de iPod overpriced omdat ze in een klap 150 euro uitgeven.

En je punt is?

Leer lezen :duh:

Nog een samenvatting speciaal voor jou...:

Een iPod is inderdaad wat duurder, maar als je een iPod aanschaft heb je zekerheid over je product.

En dan hoef je niet 5 keer een MP3 te kopen van 30 euro waar je alleen miserie mee hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

iPod voor mij :tu:

Ben begonnen met een iPod mini van 6 GB, vervolgens overgestapt naar de classic van 80GB, die kapot is gegaan. Opgegevan aan verzekering en een nieuwe gekregen, alleen, werden de editites van 80GB niet meer gemaakt, dus kreeg ik er een van 120 GB, wat ik uiteraard érg vervelend vond :7

Waarom iPod voor mij? Simpel: Overzichtelijk en veel ruimte. Ik vind het ook ideaal werken. Ik heb alleen in het begin problemen gehad met iTunes, vooral omdat ik nieuw was met iPod, dat is nu dus ook niet meer.

Weet ook zeker dat mensen zich zullen afvragen wat ik in godsnaam moet met 120 GB, ook dat is simpel: Hoef nooit wat te verwijderen, en ik kan er alles opgooien. Dit is ideaal omdat ik veel naar concerten ga, en binnenkort ook naar een festival. Wil toch wel een beetje de bands die er staan kennen, dus alles downloaden, en erop gooien ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

megapilot is volgens mij een beetje jaloers op de mensen met een ipod, en blijft volhouden dat zijn psp beter is? :7

Ipod zijn inderdaad een beetje overpriced, apple laat ze heel goedkoop maken, en verkoopt ze voor heel veel! En weetje hoeveel onderdelen apple zelf maakt? GEEN :7 ze designen ze alleen maar :puh:

Maar desondanks, krijg je wel waar voor je geld, noem maar eens aan (goedkopere) variant van de Ipod touch, Ipod nano, of de iphone, die dezelfde graphics, games, films, en internet aankan (Nano uitgezonderd)!

Met een ipod touch kan je aardig lang zoet zijn, een vriend van mij heeft de eerste touch die uitkwam, en hij heeft er nog steeds plezier van! Dit omdat haast elke week vele apps uitkomen, maar omdat een ipod ook dergelijk is! Ik had voor mijn ipod paar mp3 spelers van rond de 50 euro gehad (2 ofzo) en die waren allemaal best wel snel kapot, dan ga je naar de winkel, en krijg je gezeik van eigen schade te horen :duh:

Ik heb nu mijn ipod een halfjaar (morgen is die precies een half jaar oud :dans: ) en hij ziet er nog nieuw uit, werkt wel iets langzamer omdat ik hem gejailbreakt heb, maar werkt gewoon perfect :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor deze nuttige, boordevol steekhoudende argumenten, zeker geen fanboygedrag-post.

Ja, de jouwe zitten ook vol met argumenten zeg :duh: .

En jij bent nergens een fanboy van, jij bent een klaagboy.

Link to comment
Delen op andere websites

MP3 ftw. Heb je gelijk al je programma's bij.

Welke programma's heb je nodig om nummer van je PC op je MP3 te zetten!!!??? Ik weet, ik had er vroeger ook veel nodig maar ik snap het nut niet echt van die progamma's. Volgens mij heb ik ze nog nooit gebruikt :7 Met een iPod download je 1 keertje iTunes en je bent klaar.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik heb nog nooit een MP3-speler gezien van €210 :7 Misschien zo'n Creative Zen huppeldepup dingetje, maar zit nooit genoeg GB op. 120 GB + mensen die dat amper vol krijgen? Ik heb m'n iPod nu 3 maanden en ik heb bijna 1/3 vol. Dus over een half jaartje staat ie vol (of bijna dan). Vrienden van mij hebben 80GB iPods en die staan ook aan het einde van hun capaciteit.

2. Nee. Anders zou ik meer dan de helft van m'n vrienden moeten haten.

En om al mijn muziek op een MP3-speler kwijt te kunnen heb ik (als ik 4GB MP3-spelers koop) 7 MP3-spelers nodig! Ik heb liever 1 iPod in mn zak dan 7 van die prulletjes waarvan er bij sommige geen eens een scherm opzit en je dus gewoon maar moet gokken welk nummer je luisterd.

Ja joh, je luistert echt wel 80 GB muziek op een dag..:tu: We hebben het nu over de MP3functie van de iPod, en als je het enkel voor MP3 koopt, is een iPod erg overpriced. Dan nog kan je betere dingen kopen, m'n broer kent iemand die vaak naar NL gaat(daar spullen kopen, ze hier tegen hogere prijs verkopen, via internet), en hij bezit vaak mooie MP3's van soms wel 150 euro, en de kwaliteit is zeker mooi. Alhoewel ik voor 30 euro wel wat moois kan kopen, en de rest van het geld wat nuttiger kan gebruiken..:tu:

Leer lezen :duh:

Nog een samenvatting speciaal voor jou...:

Een iPod is inderdaad wat duurder, maar als je een iPod aanschaft heb je zekerheid over je product.

En dan hoef je niet 5 keer een MP3 te kopen van 30 euro waar je alleen miserie mee hebt.

De mijne van 30 euro doet het al 3 jaar goed! :tu:

megapilot is volgens mij een beetje jaloers op de mensen met een ipod, en blijft volhouden dat zijn psp beter is? :7

Ipod zijn inderdaad een beetje overpriced, apple laat ze heel goedkoop maken, en verkoopt ze voor heel veel! En weetje hoeveel onderdelen apple zelf maakt? GEEN :7 ze designen ze alleen maar :puh:

Maar desondanks, krijg je wel waar voor je geld, noem maar eens aan (goedkopere) variant van de Ipod touch, Ipod nano, of de iphone, die dezelfde graphics, games, films, en internet aankan (Nano uitgezonderd)!

Met een ipod touch kan je aardig lang zoet zijn, een vriend van mij heeft de eerste touch die uitkwam, en hij heeft er nog steeds plezier van! Dit omdat haast elke week vele apps uitkomen, maar omdat een ipod ook dergelijk is! Ik had voor mijn ipod paar mp3 spelers van rond de 50 euro gehad (2 ofzo) en die waren allemaal best wel snel kapot, dan ga je naar de winkel, en krijg je gezeik van eigen schade te horen :duh:

Ik heb nu mijn ipod een halfjaar (morgen is die precies een half jaar oud :dans: ) en hij ziet er nog nieuw uit, werkt wel iets langzamer omdat ik hem gejailbreakt heb, maar werkt gewoon perfect :)

Neen, ik ben niet jaloers op jullie iPods. Een MP3 kan ook lang meegaan hoor, koop je maar eens een dure MP3, liefst van een goed merk, want MP3's van 30 euro vergelijken met iPods van 200 euro is echt wel klasse van vergelijken.

Ja, de jouwe zitten ook vol met argumenten zeg :duh: .

En jij bent nergens een fanboy van, jij bent een klaagboy.

Ik geef argumenten, onder andere dat het te duur is.

Ik gebruik het alleen om naar muziek te luisteren daarom heb ik veel liever een mp3tje dan een k*t ipod die vol met opties zit die ik toch niet gebruik.

Mja, muziek luisteren is nogal duur als je er plusminus 200 euro voor betaalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, koop met het geld van je iPod eens een degelijke MP3 en kom dan eens met argumenten, je zal zien dat de iPod echt overpriced is. En 120 GB? Jezus man, er zijn amper mensen die dat volkrijgen..En jongen toch, ik heb een film gekeken op de iPod Classic en dat scherm is veels te klein(het scherm van de iPod Touch en PSP is net groot genoeg voor films), dus steek dat gelul waar de zon niet schijnt..Dus we zijn allemaal wannabe's? Jij bent zeker zo'n ventje dat alleen maar vrienden wil worden met iemand als ie de juiste spullen heeft? :7

Gast, koop als je het geld hebt eens een iPod, en kom dan eens met argumenten.

Bedankt voor deze nuttige, boordevol steekhoudende argumenten, zeker geen fanboygedrag-post.

Wat kan jij echt irri doen. Hij geeft z'n mening, en het is waar dat sommige mp3's gewoon waardeloze imitaties zijn van de iPod. Jouw post was overigens ook bijzonder nuttig. :tu:

Ik ga overigens mee met Think: één keer veel geld betalen voor iets dat erg lang meegaat is nog steeds beter dan vele malen een mp3 kopen voor weinig geld die steeds stuk gaat. Kan wel zijn dat jouw mp3 van zoveel jaar terug nog steeds werkt, maar die zal dan ook zoveel functies hebben en er nog altijd prachtig uitzien ook. NOT. Na een jaar heeft mijn iPod nog niet één krasje. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al vaak iPods van vrienden gebruikt(Touch en Nano), en het is niet iets voor mij. Functies? Damn, muziek afspelen, meer heb je niet nodig om het een volwaardige MP3 te noemen..Dat jouw iPod nog geen krasje heeft? Zo mag ik het horen, mensen die goed met hun spullen omgaan. MP3's van redelijke kwaliteit hebben ook geen krasjes, als je er maar goed mee omgaat. Waarom een MP3 geen krasjes mag hebben, versta ik niet, van je scherm maak je amper gebruik(althans, ik toch).

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke van een ipod touch of iphone is dat als het glas gebroken is, je nogsteeds het als touchscreen kan gebruiken :D

Niet zoals bij een touchscreen op bijv een Viewty, waarbij je 5 keer moet klikken totdat je iets hebt :7

Link to comment
Delen op andere websites

zoow, snelle reactie, ik was het topic uit, keek bij laatste reacties, stond jij er al xD

Op een ipod touch/iphone zitten 2 laagjes touchscreen, bovenste is glas, en als dat kapot is, kan je het touchscreen nogsteeds goed gebruiken, mijn trainer heeft dat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...