MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Als er een veel te grote kras zit op dat bovenste, kan je dat dan makkelijk verwijderen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 ja, als je 60 euro betaald minpuntje van apple, het is inderdaad duur Reageren
.Senne Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb al vaak iPods van vrienden gebruikt(Touch en Nano), en het is niet iets voor mij. Functies? Damn, muziek afspelen, meer heb je niet nodig om het een volwaardige MP3 te noemen..Dat jouw iPod nog geen krasje heeft? Zo mag ik het horen, mensen die goed met hun spullen omgaan. MP3's van redelijke kwaliteit hebben ook geen krasjes, als je er maar goed mee omgaat. Waarom een MP3 geen krasjes mag hebben, versta ik niet, van je scherm maak je amper gebruik(althans, ik toch). Ik zei KOOP, niet GEBRUIK. Als je alle functies van een iPod touch weet te gebruiken, dan weet je dat dat geen waste of money is. Dus je moet hier niet zitten verkondigen dat een iPod overpriced is, JIJ wil gewoon niet zoveel betalen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Euhm, hij heeft me veel dingen laten zien wat je allemaal met een (gejailbreakte :$)iPod Touch kan doen. Hij is een echte Applefanboy en heeft veel Apple dingen thuis staan. Ik weet heus wel wat je met de iPod Touch kan. Geef gewoon toe dat ie veel te duur is als je hem alleen voor MP3 gebruikt. iPod Touch zou ik willen overwegen, mocht ik hem nodig hebben én ik het geld ervoor had. Alleen jammer dat de Touch geen 120 GB HDD heeft, want daar kan je wél lekker films op kijken. ja, als je 60 euro betaald puh2.gifminpuntje van apple, het is inderdaad duur Dankje... De iPods zijn wel mooi enzo(Classic en Nano vind ik waste of money, Touch is mooi ding), alleen zijn ze heel duur. Bewerkt: 6 juni 2009 door MegaPilot Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Mijn ipod touch 2g is ook gejailbreakt Maar op 8 gb passen met 600 nummers, en 5 apps ofzo ook makkelijk nog een film op hoor Met 16 gb ook makkelijk meerdere films met 32 gb kan je makkelijk 5 films erop zetten, maar dat is te overpriced Reageren
.Senne Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Euhm, hij heeft me veel dingen laten zien wat je allemaal met een (gejailbreakte :$)iPod Touch kan doen. Hij is een echte Applefanboy en heeft veel Apple dingen thuis staan. Ik weet heus wel wat je met de iPod Touch kan. Geef gewoon toe dat ie veel te duur is als je hem alleen voor MP3 gebruikt. iPod Touch zou ik willen overwegen, mocht ik hem nodig hebben én ik het geld ervoor had. Alleen jammer dat de Touch geen 120 GB HDD heeft, want daar kan je wél lekker films op kijken. Als je een iPod touch koopt, hoor je hem eigenlijk te jailbreaken om er ten volle van te genieten (gratis apps, prachtige thema's, zoveel extra functies). Maar dat terzijde, zonder jailbreak is een iPod touch nog steeds z'n geld waard. Tenzij je hem enkel als mp3 gebruikt, maar ik denk niet dat iemand die enkel een mp3 wil een iPod gaat kopen, tenzij hij geld op z'n rug heeft groeien. Ik heb mijn iPod gekocht voor mp3, video, wi-fi, handigheid en af en toe eens relax gamen als tijdverdrijf als je bijvoorbeeld in de wachtkamer zit bij de tandarts of weetikveel. Als je een mp3 wil, koop je dus een mp3. Maar een iPod is veel meer dan dat, en is dus niet een 'overpriced mp3' zoals jij dat noemt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Maar een iPod is veel meer dan dat, en is dus niet een 'overpriced mp3' zoals jij dat noemt. Ik vind hem niet een overpriced MP3, ik vind hem over het algemeen overpriced. Is dat internet van de Touch eigenlijk wat snel? Die Applefanaat heeft me dat niet getoond. Ik moet toegeven dat de Touch echt wel een gaaf ding is, alleen jammer van de prijs. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Internet op de touch is aardig snel ja, hangt natuurlijk wel van je positie af, en welk netwerk je hebt Maar ik heb gtaforum ofzo binnen 15 seconden wel helemaal geladen, soms pak ik me touch wel eens om iets te checke, omdat het gewoon sneller is dan dit trage bakbeest Maar hij heeft geen flash, niet 'legaal' inieder geval , wat wel jammer is Reageren
.Senne Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Maar een iPod is veel meer dan dat, en is dus niet een 'overpriced mp3' zoals jij dat noemt. Ik vind hem niet een overpriced MP3, ik vind hem over het algemeen overpriced. Is dat internet van de Touch eigenlijk wat snel? Die Applefanaat heeft me dat niet getoond. Ik moet toegeven dat de Touch echt wel een gaaf ding is, alleen jammer van de prijs. Als je elke functie gebruikt (mail, wi-fi, browser, games, apps, muziek, video, rekenmachine met erg veel functies , chronometer, weer, notes, youtube, kalender, enzovoort) is het echt niet overpriced. Overigens is de kwaliteit van games helemaal niet slecht, Need For Speed Undercover is zo'n geweldig spel op de iPod. Ziet er bijna als een PSP spel uit. En ja, Internet is snel. Even snel als een normale laptop, het heeft dezelfde ontvangstsnelheid. Als je dicht bij je modem/router zit, laadt gtaforum even snel als op een gewone pc met kabelinternet. Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Ja joh, je luistert echt wel 80 GB muziek op een dag.. We hebben het nu over de MP3functie van de iPod, en als je het enkel voor MP3 koopt, is een iPod erg overpriced. Dan nog kan je betere dingen kopen, m'n broer kent iemand die vaak naar NL gaat(daar spullen kopen, ze hier tegen hogere prijs verkopen, via internet), en hij bezit vaak mooie MP3's van soms wel 150 euro, en de kwaliteit is zeker mooi. Alhoewel ik voor 30 euro wel wat moois kan kopen, en de rest van het geld wat nuttiger kan gebruiken.. Ja dat doe ik inderdaad. Maar in mijn ogen blijft 7 × 4 alsnog 28GB hoor. En op een MP3-speler van €30 kan je niet eens een top 1000 kwijt of een discography van een artiest. Laat staan meerdere discography's. Ja, de jouwe zitten ook vol met argumenten zeg .En jij bent nergens een fanboy van, jij bent een klaagboy. Ik geef argumenten, onder andere dat het te duur is. En daar blijft het dan ook bij. Want als je gewoon een baantje neemt zit je niet echt meer te janken om die €150 meer, want je hebt het in 2 maanden weer terug. Bewerkt: 7 juni 2009 door lexus123 Reageren
RobbieB Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Mijn telefoon heeft wel een 3.5 jack ingang(SE Xperia). Maar ik wil nu toch een ''normale'' mp3. Ik vind de telefoon daarvoor gebruiken erg onhandig. Ik ga als ik één koop voor de ipod touch. Xperia heb/(ben) ik ook aan het overwegen te kopen, maar het grootste nadeel vindt ik dat er windows mobile op staat. Daardoor lijkt het veel te veel op een pda, in plaats van een telefoon die gemakkelijk met vingers te bedienen is. Ik hoorde dat je bij xperia met je vingers niet ver komt qua gebruikersgemak en dat je styles vaak moet gebruiken. Endere telefoon die wel beter in muziek is is bv. Nokie N85. Heeft ook gewoon 3,5'' audio uitgang, FM transmitter, etc. + er zit hele makkelijke bediening voor muziek aan de zijkant. Ben dus nog aan het twijfelen welke telefoon ik ga nemen, maar wat zijn jouw ervaringen met xperia? Dit is niet het topic waar je een telefoon zoekt, dit is een topic waar je je mening kan uitten over de Ipod of MP3. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Tegenwoordig hebben telefoons een mooie MP3 ingebouwd. Trouwens ben ik niet meer voor de iPod Touch gegaan, het was me toch maar alleen om muziek te beluisteren, dus heb ik me een Sony MP4 gekocht. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Tegenwoordig hebben telefoons een mooie MP3 ingebouwd. Trouwens ben ik niet meer voor de iPod Touch gegaan, het was me toch maar alleen om muziek te beluisteren, dus heb ik me een Sony MP4 gekocht. Als je alleen voor de muziek gaat, waarom koop je dan een MP4, en vraag je in een ander topic voor een goede videoconverter? Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Tegenwoordig hebben telefoons een mooie MP3 ingebouwd. Trouwens ben ik niet meer voor de iPod Touch gegaan, het was me toch maar alleen om muziek te beluisteren, dus heb ik me een Sony MP4 gekocht. Eerst zwaar tegen de MP4-spelers zijn en ze nutteloos vinden omdat het zo klein schermpje is, en nu er toch 1 kopen Ik vat het niet meer hoor. Welke Sony MP4-speler heb je trouwens? Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Tegenwoordig hebben telefoons een mooie MP3 ingebouwd. Trouwens ben ik niet meer voor de iPod Touch gegaan, het was me toch maar alleen om muziek te beluisteren, dus heb ik me een Sony MP4 gekocht. Eerst zwaar tegen de MP4-spelers zijn en ze nutteloos vinden omdat het zo klein schermpje is, en nu er toch 1 kopen Ik vat het niet meer hoor. Welke Sony MP4-speler heb je trouwens? Hij heeft een topic erover, dit staat erbij dus ik denk dat deze het is, een Sony NWZ-E436F. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.