Jump to content

MP3 Of Ipod


RobbieB

Recommended Posts

Ik kies voor de ipod. Zelf heb ik de classic 120gb en ik ben er zeer tevreden over. Schermpje is net groot genoeg voor films en ziet er gewoon mooi uit. Hiervoor had ik de ipod nano 2gb (2g). Was ik ook wel tevreden over, maar ik wilde toch ook filmpjes er op kijken. Dus heb ik die maar weer verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    15

  • .Senne

    12

  • flippie13

    9

  • KillerZero86

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

iPod :), heb zelf de iPod Touch. Lekker groot scherm waar je nog aardig films op kunt kijken,veel geheugen. Wifi en je kunt er apps voor downloaden via de app store.

Enige nadeel van de iPod is iTunes wat een bagger progammma is dat zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft een topic erover, dit staat erbij dus ik denk dat deze het is, een Sony NWZ-E436F.

Echt vaak filmpjes kijken doe ik niet hoor, heel soms een aflevering van Rocket Power. xD Maar het gaat me niet om de filmpjes, maar zo'n 2 inch scherm is wel handig, en het is mooi meegenomen voor 66 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik kies voor de iPhone (eigenlijk dus de iPod). Ik heb het liefste alles in één i.p.v. 1 iPod en 1 telefoon. Tsja waarom een iPod (iPhone)? De iPod kost wat geld, maar je hebt er wel plezier van. Dan spreek ik niet over de Nano maar over de iPod Touch. Een iPod Shuffle heeft ook weer een voordeel: hij is klein en makkelijk mee te nemen (met bijv. sporten). En het voordeel van de iPhone / iPod Touch is dat je ermee kan internetten en natuurlijk de Apps die je kan downloaden. Dat gaf mij een meerwaarde om van Windows Mobile naar Mac OSX over te stappen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst vond ik de ipod beter, maar nu ga ik toch eerder voor een gewone mp3. Al mijn ipods zijn namelijk al in een heel korte tijd stuk gegaan. Ik vind de Ipod wel cooler, maar de technische problemen zijn te groot om nog voor de Ipod te kiezen.

gewoon,

hugo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor de iPhone (eigenlijk dus de iPod). Ik heb het liefste alles in één i.p.v. 1 iPod en 1 telefoon. Tsja waarom een iPod (iPhone)? De iPod kost wat geld, maar je hebt er wel plezier van. Dan spreek ik niet over de Nano maar over de iPod Touch. Een iPod Shuffle heeft ook weer een voordeel: hij is klein en makkelijk mee te nemen (met bijv. sporten). En het voordeel van de iPhone / iPod Touch is dat je ermee kan internetten en natuurlijk de Apps die je kan downloaden. Dat gaf mij een meerwaarde om van Windows Mobile naar Mac OSX over te stappen :)

een nadeel van de Shuffle vind ik dat ie heel duur is voor wat je ervoor krijgt. Ik heb zelf een Ipod Touch, en ben er nog steeds tevreden over, met alle apps enzo. :tu::D

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...