Jump to content

garage bij south boham


bo0msta

Recommended Posts

Ik heb op de kaart een garage staan maar ben er al een paar keer naar toegeweest maar je kan er niks mee of wle? Garage zit bij south boham daar

Daar moet je auto's naar brengen voor Stevie. Als je Alderney hebt vrijgespeeld, dan krijg je sms'jes van Stevie met locaties van auto's. Je moet die auto's dan halen, en naar de garage brengen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de kaart een garage staan maar ben er al een paar keer naar toegeweest maar je kan er niks mee of wle? Garage zit bij south boham daar

Daar moet je auto's naar brengen voor Stevie. Als je Alderney hebt vrijgespeeld, dan krijg je sms'jes van Stevie met locaties van auto's. Je moet die auto's dan halen, en naar de garage brengen. ;)

uhmz stevie ken ik volgens mij niet maar ik heb wel alle hoofdmissies uitgespeelt hoe kom ik aan stevie dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Stevie is de persoon waarvan je de gele comet hebt gekregen (missie 'No. 1')

Kijk eens bij je sms'jes of er eentje tussen zit van Stevie.

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Stevie is de persoon waarvan je de gele comet hebt gekregen (missie 'No. 1')

Kijk eens bij je sms'jes of er eentje tussen zit van Stevie.

Brucie gaf je toch die gele Comet? :?

Die auto was oorspronkelijk van Stevie, maar voor de race mocht je de auto lenen. Na de race zei Brucie dat je hem mocht hebben, en dat Stevie het niet erg vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

ja heb um een patroll gegeven fozo moet nu een sentiel maar kan niet reageren?

Je moet gewoon doen wat hij zegt maar je bent niet direct verplicht. :Y

In totaal moet je 30 auto's stelen daarna kan je alle auto's daar inleveren voor geld. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Stevie is de persoon waarvan je de gele comet hebt gekregen (missie 'No. 1')

Kijk eens bij je sms'jes of er eentje tussen zit van Stevie.

Brucie gaf je toch die gele Comet? :?

Die auto was oorspronkelijk van Stevie, maar voor de race mocht je de auto lenen. Na de race zei Brucie dat je hem mocht hebben, en dat Stevie het niet erg vindt.

Ooh, niet op gelet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

dus je hebt eigelijk nisk aan die garagE?

Jawel hoor. Stevie stuurt je SMS'jes met daarop wat gebrabbel over waar de een auto staat, en een foto van deze desbetreffende auto. Hij wil dat jij deze voor hem gaat stelen, en aflevert bij zijn garage. De garage in Bohan.

Omdat het zoeken en vinden van de auto's nogal moeilijk is, kun je het beste even hier kijken. Ik maak op dat jij een Sentinel moet stelen van hem? Dan moet je naar het puntje van de Sentinel rijden, deze vind je op het midden van Alderney. Wanneer je hier aankomt zal je hier de Sentinel zien staan. Jat 'm en breng 'm naar de garage toe. Na een tijdje SMS't hij je opnieuw met het volgende voertuig. Zoek 'm weer op op het kaartje en jat de volgende. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten ook voertuigen bij die je normaal niet tegenkomt, zoals een goudkleurige infernus en vaalgroene voodoo met zwarte velgen. Die kun je saven want ze spawnen gewoon weer terug op dezelfde plek. Ik dacht, ik zeg het ff.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten ook voertuigen bij die je normaal niet tegenkomt, zoals een goudkleurige infernus en vaalgroene voodoo met zwarte velgen. Die kun je saven want ze spawnen gewoon weer terug op dezelfde plek. Ik dacht, ik zeg het ff.

Ik heb een groene sabre gt met zwarte strepen bijgehouden. Idd, ze spawnen terug

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je wel al alle Car Thefts gedaan hebben, en je moet cheaten. Wat sommige mensen dus nog niet hebben gedaan of ze willen niet cheaten. En bovendien kun je niet zo heel veel met je geld doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...