yvea0 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Nou, wat vinden jullie ervan? 3 dagen werk in 6 minuten: TIP: ZET JE BASS LEKKER HARD Bewerkt: 18 mei 2009 door yvea0 Reageren
Dieko Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik vind hem wel mooi klinken Als je het eerder had gemaakt, was die misschien wel een hit Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Sounds good! Ga je het ook nog een andere naam geven? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) Komt zeker bij mijn Youtube favorieten Komt hij gezellig tussen 370404 andere favorieten Bewerkt: 23 mei 2009 door Djmaddox Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Komt hij gezellig tussen 404 andere favorieten Van de hoeveel totaal bekeken videos? Goed gemaakt, sommige stukjes zijn iets te druk, maar over het algemeen heel goed gemaakt. Wel jammer dat dat liedje vroeger te vaak gespeeld werd o.a. in tv reclames waardoor het nu niet meer populair nummer is. Weet niet of het bedoeling is, maar hier mijn zelf gemaakte remix: Riverside vs Everytime We Touch Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 waar maken jullie die remixes mee? ik heb gister fruity loops 8 gedownload, maar het enige wat ik eruit krijg is een beetje piano gejengel, en boom, tjonk, boom boom, tjonk moet nog tut's volgen ja :$ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Komt hij gezellig tussen 404 andere favorieten Van de hoeveel totaal bekeken videos? Goed gemaakt, sommige stukjes zijn iets te druk, maar over het algemeen heel goed gemaakt. Wel jammer dat dat liedje vroeger te vaak gespeeld werd o.a. in tv reclames waardoor het nu niet meer populair nummer is. Weet niet of het bedoeling is, maar hier mijn zelf gemaakte remix: Riverside vs Everytime We Touch vanaf 2:50 vind ik hem pas wel oke Reageren
yvea0 Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Komt hij gezellig tussen 404 andere favorieten Van de hoeveel totaal bekeken videos? Goed gemaakt, sommige stukjes zijn iets te druk, maar over het algemeen heel goed gemaakt. Wel jammer dat dat liedje vroeger te vaak gespeeld werd o.a. in tv reclames waardoor het nu niet meer populair nummer is. Weet niet of het bedoeling is, maar hier mijn zelf gemaakte remix: Riverside vs Everytime We Touch Wauw, draai je wel eens in clubs/schoolfeesten? Reageren
Think Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) Komt hij gezellig tussen 404 andere favorieten Van de hoeveel totaal bekeken videos? Goed gemaakt, sommige stukjes zijn iets te druk, maar over het algemeen heel goed gemaakt. Wel jammer dat dat liedje vroeger te vaak gespeeld werd o.a. in tv reclames waardoor het nu niet meer populair nummer is. Weet niet of het bedoeling is, maar hier mijn zelf gemaakte remix: Riverside vs Everytime We Touch Ik weet niet of hij 100% af is, maar aan de overgang naar riverside op 2.50 had je misschien beter kunnen doen. D eerste overgang is wel goed Bewerkt: 23 mei 2009 door Think Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Ik weet niet of hij 100% af is, maar aan de overgang naar riverside op 2.50 had je misschien beter kunnen doen.D eerste overgang is wel goed Ja ik weet het, bij 2:50 zit een lelijke overgang, ik had er eigenlijk wat meer tijd in moeten steken, maar wilde het al te snel af hebben en op internet zetten. En ik kan het nu moeilijk opnieuw gaan maken, zeker omdat riverside nu zo vaak gedraaid wordt dat binnen een maand niemand dat nummer meer aan kan aanhoren.. Laatste overgang vind ik trouwens het best gelukt En ik heb Virtual DJ voor die mix gebruikt, voor de mensen die zich dat afvroegen. Bewerkt: 24 mei 2009 door Gta-killer Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Leuk gedaan die mojito remix. Ik heb ook nog wat mashups, van de eerste heb ik de beat ook zelf geproduceerd en gesynched met lyrics van edmee en jay-z. De tweede heb ik gedaan in Traktor DJ studio. Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Komt hij gezellig tussen 404 andere favorieten Van de hoeveel totaal bekeken videos? Goed gemaakt, sommige stukjes zijn iets te druk, maar over het algemeen heel goed gemaakt. Wel jammer dat dat liedje vroeger te vaak gespeeld werd o.a. in tv reclames waardoor het nu niet meer populair nummer is. Weet niet of het bedoeling is, maar hier mijn zelf gemaakte remix: Riverside vs Everytime We Touch Goed gedaan Op het begin, de overgang naar Everytime We Touch, is goed gedaan De overgang naar Riverside is minder. waar maken jullie die remixes mee?ik heb gister fruity loops 8 gedownload, maar het enige wat ik eruit krijg is een beetje piano gejengel, en boom, tjonk, boom boom, tjonk moet nog tut's volgen ja :$ - ACID Music (SONY) - FL Studio 8 XXL Producers Edition - Atomix DJ Traktor DJ - Ableton Bewerkt: 3 juli 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.