Jump to content

Noorwegen wint eurosongfestival

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo! Gisteravond heeft Noorwegen dík gewonnen in het eurosongfestival.

Zelf vond ik dat hij een prachtig liedje zong. Hij doet het met gevoel, vind ik.

Wat vinden jullie?

Geplaatst: (bewerkt)

Bestaat al een songfestival topic Klik hier

Ik vond Noorwegen goed, maar er waren wel andere landen bij die echt swingden. Dat had Noorwegen niet.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

In de voorrondes dacht ik dat Ierland ging winnen. But can't say Í'm surprised, Noorwegen was wel goed, maar helemaal niet zo goed. Andere landen spatte er echt uit. Dat miste ik bij Noorwegen.

Geplaatst:
In de voorrondes dacht ik dat Ierland ging winnen. But can't say Í'm surprised, Noorwegen was wel goed, maar helemaal niet zo goed. Andere landen spatte er echt uit. Dat miste ik bij Noorwegen.

Die gast van Noorwegen heeft een soort ondertoon in zijn stem waardoor het heel goed klinkt en het lekker luistert.

Geplaatst:

hij maakt heel veel gebruik van mimiek, dus dat is zeker een pluspunt, hij maakt er echt een show van. ^_^

Geplaatst:

Doorgestoken kaart, dat is het.

Het was van te voren al wel bekend dat Noorwegen ging winnen.

Noorwegen was favoriet. Daarnaast is 1 van zijn ouders van Wit-Russische afkomst.

en goede buurtjes helpen elkaar altijd.

Geplaatst:
Doorgestoken kaart, dat is het.

Het was van te voren al wel bekend dat Noorwegen ging winnen.

Noorwegen was favoriet. Daarnaast is 1 van zijn ouders van Wit-Russische afkomst.

en goede buurtjes helpen elkaar altijd.

Die oostblok landen stemmen altijd op de buren.

Maar vroeger stemde Nederland atijd op Israel, en Israel op Nederland. Ik weet nu niet hoe dat nu is. Maar het is wel allemaal door gestoken kaart.

Geplaatst:
Maar vroeger stemde Nederland atijd op Israel, en Israel op Nederland. Ik weet nu niet hoe dat nu is. Maar het is wel allemaal door gestoken kaart.

Nu gebeurt dat niet meer omdat nederland de finales nooit haalt en Israël dus bijna niet tegenkomt.

Geplaatst:

Ik vind dat noorwegen wel verdiend gewonnen heeft. Ik vond hem namelijk nog het beste. Zelf haat ik de toppers dus schaamde ik me ook dat ze nederland vertegenwoordigde. Voor de rest was alleen Engeland nog goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...