yvea0 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Hallo! Gisteravond heeft Noorwegen dík gewonnen in het eurosongfestival. Zelf vond ik dat hij een prachtig liedje zong. Hij doet het met gevoel, vind ik. Wat vinden jullie? Reageren
Dieko Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Bestaat al een songfestival topic Klik hier Ik vond Noorwegen goed, maar er waren wel andere landen bij die echt swingden. Dat had Noorwegen niet. Bewerkt: 19 mei 2009 door Dieko Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Die gasten waar wel érg goed hoor. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Noorwegen was echt heel goed. Ik vond Azerbaijan, Zweden, Servië ook goed. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 In de voorrondes dacht ik dat Ierland ging winnen. But can't say Í'm surprised, Noorwegen was wel goed, maar helemaal niet zo goed. Andere landen spatte er echt uit. Dat miste ik bij Noorwegen. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 In de voorrondes dacht ik dat Ierland ging winnen. But can't say Í'm surprised, Noorwegen was wel goed, maar helemaal niet zo goed. Andere landen spatte er echt uit. Dat miste ik bij Noorwegen. Die gast van Noorwegen heeft een soort ondertoon in zijn stem waardoor het heel goed klinkt en het lekker luistert. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 hij maakt heel veel gebruik van mimiek, dus dat is zeker een pluspunt, hij maakt er echt een show van. Reageren
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Doorgestoken kaart, dat is het. Het was van te voren al wel bekend dat Noorwegen ging winnen. Noorwegen was favoriet. Daarnaast is 1 van zijn ouders van Wit-Russische afkomst. en goede buurtjes helpen elkaar altijd. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Doorgestoken kaart, dat is het.Het was van te voren al wel bekend dat Noorwegen ging winnen. Noorwegen was favoriet. Daarnaast is 1 van zijn ouders van Wit-Russische afkomst. en goede buurtjes helpen elkaar altijd. Die oostblok landen stemmen altijd op de buren. Maar vroeger stemde Nederland atijd op Israel, en Israel op Nederland. Ik weet nu niet hoe dat nu is. Maar het is wel allemaal door gestoken kaart. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Maar vroeger stemde Nederland atijd op Israel, en Israel op Nederland. Ik weet nu niet hoe dat nu is. Maar het is wel allemaal door gestoken kaart. Nu gebeurt dat niet meer omdat nederland de finales nooit haalt en Israël dus bijna niet tegenkomt. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik vind dat noorwegen wel verdiend gewonnen heeft. Ik vond hem namelijk nog het beste. Zelf haat ik de toppers dus schaamde ik me ook dat ze nederland vertegenwoordigde. Voor de rest was alleen Engeland nog goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.