GTA Haas Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Omdat Ferrari helaas is gestopt met het maken van een prachtige auto, de Ferrari F430. Daarom heb ik een signature gemaakt van de F430 Novitec Rosso. Reageren
gonzo Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Omdat Ferrari helaas is gestopt met het maken van een prachtige auto, de Ferrari F430. Daarom heb ik een signature gemaakt van de F430 Novitec Rosso. Ik vind het opzicht een mooi sig, mooie effecten zitten er ook in alleen die achtergrond is saai imo Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Hele goede signature. Dit vind echt je beste signature, de render staat er perfect in (plaats). En de achtergrond is een beetje een combinatie van Smudge/Blur lijkt het. Alleen de tekst moet je misschien iets naar boven zetten, en een bijpassend font met andere kleuren +stroke en gradient overlay van 10%. Misschien moet je de achterkant van de auto iets donkerder maken met de ''Burn Tool''. Verder is het echt een hele goede signature. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Omdat Ferrari helaas is gestopt met het maken van een prachtige auto, de Ferrari F430. Daarom heb ik een signature gemaakt van de F430 Novitec Rosso. Ik vind het opzicht een mooi sig, mooie effecten zitten er ook in alleen die achtergrond is saai imo Oke. =] Hele goede signature. Dit vind echt je beste signature, de render staat er perfect in (plaats). En de achtergrond is een beetje een combinatie van Smudge/Blur lijkt het. Alleen de tekst moet je misschien iets naar boven zetten, en een bijpassend font met andere kleuren +stroke en gradient overlay van 10%. Misschien moet je de achterkant van de auto iets donkerder maken met de ''Burn Tool''. Verder is het echt een hele goede signature. Thanks! =D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.