yvea0 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Hallo mensen, ik ben sinds kort druk bezig met het ontwikkelen van iPhone-Applicaties Ben de laatste tijd een beetje aan het oefenen met icoontjes maken. Mijn volgende Applicatie gaat over southpark. Dit is mijn icoontje: Wat vinden jullie? moet ik nog wat toevoegen? Dankjullie wel Reageren
Dvt Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Hallo mensen, ik ben sinds kort druk bezig met het ontwikkelen van iPhone-ApplicatiesBen de laatste tijd een beetje aan het oefenen met icoontjes maken. Mijn volgende Applicatie gaat over southpark. Dit is mijn icoontje: Wat vinden jullie? moet ik nog wat toevoegen? Dankjullie wel Niet echt duidelijk dat het South Park is... Reageren
.Senne Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Het ziet er niet slecht uit, dat zeker niet. Alleen moet je idd goed kijken wat 't voorstelt, al had ik 't als niet-southpark kijker na 5 seconden door. Misschien op één of andere manier het figuurtje duidelijker maken fzo, met lijntjes erin (kin van hoofd enzo). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.