W1ckeD Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Ik weet niet of ik datmag zeggen maar je kan op www.computertotaal.nl en dan forum ff je vraag stellen als dit spamis doe dan maar weg B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Ze bieden volgens mij alleen hulp bij hardware en niet met games, bovendien moest je lid worden en daar had ik niet echt zin in. Maar toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Ik zal eeens proberen te vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Bedankt! Zie voor m'n specs het begin van deze topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Ik ben er voor je achteraan gegaan! Ik zal je zo snel mogenlijk laten weten of er een opllossing is Je krijgt het wel aan de gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Thanks! Dat zou erg leuk zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Heb je na vice city nog iets anders geinstalleerd of niet!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Nee, niks. De eerste keer was m'n computer pas een half uur aan (de eerste 30 minuten die m'n computer gedraait heeft!!). En daarna Harry Potter en de Gevangene van Azkaban geinstallerd (2 weken later). Ik probeer nog steeds te installeren/weg halen en weer te installeren enz. Heb je daar wat aan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Heb je nu ff niks aan! kijk ff bij sofware wat je allemaal hebt staan !Je kan er een screen van kane door op de knop naast f12 te duwen! Dan naar paint dan control Cntrl V En dan opslaan en hier zetten! Mishien staat er iets tussen wat niet klopt maar haal voor dat je dat doet eerts vice city deraf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Oke, wacht effe, komt eraan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Oke, hier is ie. Colin Mc Rae 3 is een demo die ik al heb weggehaald by the way. Doc2.doc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Je moet hem ff opslaan in jpg k kan hem niet zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Sorry, maar hoe doe ik dat? (Ja ik ben heeel a-technisch! :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Heb je hem in paint gezet! ? Dus de screen van je software!? Sla hem dan op ! En kis opslan als en dan onder kies je waar bitmap staat kiesje jpg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 Oki doki, sorry, ik sloeg m' met word op! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.