Apple-Mac Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) VoorwoordAls GLD-Leider zou ik in princiepe betere dingen moeten doen, dan een simpele mod starten, maar ik leg eerst even uit waarom ik een kleine mod start. Begin allereerst niet te denken dat ik GLD opzij laat liggen. Dit project zie ik als een zij-project, en hier ga ik aan werken wanneer ik tijd overhou wanneer mijn taken voltooid zijn aan GLD (We werken namelijk op schema in GLD ).Ten tweede zie ik deze mod ook als een soort expiriment, om te zien hoe het publiek zal reageren als (wij) zometeen de grote mod uitbrengen (GLD). Wat is Athersville? Ather betekend bomen/bos in de nacht, en dat is eigenlijk precies waar deze mod om draait. Deze mod is sterk geinspireerd door de kerncentraleramp in Tsjernobyl, 1986 (klik) en door de Amityville horror (Klik). Het is de bedoeling om een creepy-sfeer neer te zetten, maar tegelijk moet het landschap er verwaarloosd uit zien, en heeft moedernatuur weer haar land ingenomen. Wat houd de mod in?De mod is geen tc mod, maar een major-mod. San Andreas gaat dus niet weg, maar er wordt een dorp aangelegd in een gebied dat nu kaal is. Er zullen een aantal missies in de mod komen, maar hoeveel het er zijn, en de structuur van de missies kan ik helaas nog niet zeggen. Er komen geen nieuwe voertuigen, alhoewel ik misschien wel enkele wapens aanpas, en ped bewerk. En het is geen grote mod. Het gebied zal grotendeels bestaan uit objecten die al in de IMG van San Andreas aanwezig zijn, alhoewel er enkele nieuwe objecten ook aanwezig zullen zijn.Ik heb geen team nodig, aangezien dit een zij-project is, en ik er dus eigenlijk niet full-time mee bezig ben. Wanneer komt de mod uit? Voor GLD komt er geen béta-versie uit, voor deze mod wel. De mod zal hooguit najaar (2009) nog uit komen. Wat is er precies gebeurd? Zoals sommige misschien weten is er ooit in de woestijn van Las Ventures een meteoriet neergestort. Na honderden jaren is alles herbouwd, totdat nu blijkt dat ergens onder het gras (zo'n enkele kilometers verder) een dorp was, die ongeveer 70 jaar geleden was gebouwd. Het dorp had iets mysterieus, en zond veel radioactief straling uit. Daarom is het dorp ruim 40 jaar geleden begraven. Het dorp is nu plots zichtbaar geworden en niemand heeft nog een verklaring van hoe dat kan. Wat goed te zien is, is dat de natuur haar functie weer teruggenomen heeft. De stad is uitgeroepen tot spookstad, omdat er helemaal niemand meer woont en het erg leeg en verlaten is. Nog een tweede mysterie, is dat de elektriciteit daar nog gewoon aanwezig is. Enkele lantaarnpalen branden namelijk nogsteeds. Waar hebben ze het gevonden? Voor degene die het echt willen weten, de mysterieuze spookstad is gevonden in de rode cirkel (klik om kaart te zien). Bétatesters (Aanmelden is niet meer mogelijk)RullezBassssszamg0d1VenzioBaysideDjmaddoxMr.stickz.:TOM:. Voorlopige voortgang (er wordt nog meer bebouwd) Apple-Mac Btw. Opmerkingen, ideeën of wat dan ook gewoon posten! Teaser #1 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: 30 juni 2009 door Apple-Mac Reageren
Rutger. Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Ziet er nu al goed uit! Is het toevallig dat het overal regent of word het daardoor iets spannender? Ik vind verder dat het licht dat van sommige lantaarnpalen afkomt iets minder mag, anders is het net een lichtbol. Ik wens je heel veel succes (niet dat je dat nodig hebt ) ~JuniorJoost Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Toen ik hem zag dacht ik: NICE! Edit: Maar het beste is toch (denk ik) om missies tussen te propen. Bewerkt: 19 mei 2009 door Illuminati Reageren
Beagle Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Wow... Dat ziet er echt top uit Het ziet er echt prachtig uit, en de sfeer die je wil bereiken is helemaal goed gelukt Deze is het waard om te downloaden, ga ik zeker doen Maar moet ik wel ff een nieuwe harde schijf kopen voor een 4de kopie van San Andreas Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Thanks voor jullie comments En ja over missies. Ik zal erover nadenken, ik kan niks beloven. Nog twee nieuwe screens. Enjoy! Apple-Mac Reageren
Basssss Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Nice! Ziet er erg gaaf uit, ga zo door! Alleen aan de releasedatum te zien lijkt het alsof het veel groter word dan een Major Conversion. :S Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Goed idee, die trailer ziet er ook heel aardig uit, op die bullshit aan het begin na dan. Hou het omhoog. Reageren
David22 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Ziet er zeker nice uit! Ga zo door, deze ga ik als hij af is zeker downloaden! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Weer twee nieuwe screens Reageren
Basssss Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 't Is mij een raadsel hoe je dit allemaal op dat kleine stukje gepropt krijgt. Reageren
Timske Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Heb je een screen van uit de lucht? Verderziet het er toppie uit, en kun je ingame screens geven van de objecten die je hebt toegevoegd? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ziet er goed uit Apple, ook een heel goed begin voor een ''kleine'' mod. Ik wens je veel succes, hopelijk houd hij stand en zakt hij niet naar beneden. Grtz RD Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ziet er heel vet uit, Ga ik zeker downloaden al komt hij uit! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) @Timske De onderste screen van de vorige post, en de eerste screen van de post daarvoor plus de lantaarnpalen zijn voorlopig nieuwe objecten die toegevoegd zijn. En speciaal voor jou Apple-Mac Bewerkt: 21 mei 2009 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.