Jump to content

[WIP|SA|MAP]Athersville

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kopievan1.png

Voorwoord

Als GLD-Leider zou ik in princiepe betere dingen moeten doen, dan een simpele mod starten, maar ik leg eerst even uit waarom ik een kleine mod start. Begin allereerst niet te denken dat ik GLD opzij laat liggen. Dit project zie ik als een zij-project, en hier ga ik aan werken wanneer ik tijd overhou wanneer mijn taken voltooid zijn aan GLD (We werken namelijk op schema in GLD :7 ).

Ten tweede zie ik deze mod ook als een soort expiriment, om te zien hoe het publiek zal reageren als (wij) zometeen de grote mod uitbrengen (GLD).

Wat is Athersville?

Ather betekend bomen/bos in de nacht, en dat is eigenlijk precies waar deze mod om draait. Deze mod is sterk geinspireerd door de kerncentraleramp in Tsjernobyl, 1986 (klik) en door de Amityville horror (Klik). Het is de bedoeling om een creepy-sfeer neer te zetten, maar tegelijk moet het landschap er verwaarloosd uit zien, en heeft moedernatuur weer haar land ingenomen.

Wat houd de mod in?
De mod is geen tc mod, maar een major-mod. San Andreas gaat dus niet weg, maar er wordt een dorp aangelegd in een gebied dat nu kaal is.

Er zullen een aantal missies in de mod komen, maar hoeveel het er zijn, en de structuur van de missies kan ik helaas nog niet zeggen.

Er komen geen nieuwe voertuigen, alhoewel ik misschien wel enkele wapens aanpas, en ped bewerk.

En het is geen grote mod. Het gebied zal grotendeels bestaan uit objecten die al in de IMG van San Andreas aanwezig zijn, alhoewel er enkele nieuwe objecten ook aanwezig zullen zijn.

Ik heb geen team nodig, aangezien dit een zij-project is, en ik er dus eigenlijk niet full-time mee bezig ben.

Wanneer komt de mod uit?

Voor GLD komt er geen béta-versie uit, voor deze mod wel. De mod zal hooguit najaar (2009) nog uit komen.

Wat is er precies gebeurd?

Zoals sommige misschien weten is er ooit in de woestijn van Las Ventures een meteoriet neergestort. Na honderden jaren is alles herbouwd, totdat nu blijkt dat ergens onder het gras (zo'n enkele kilometers verder) een dorp was, die ongeveer 70 jaar geleden was gebouwd. Het dorp had iets mysterieus, en zond veel radioactief straling uit. Daarom is het dorp ruim 40 jaar geleden begraven.

Het dorp is nu plots zichtbaar geworden en niemand heeft nog een verklaring van hoe dat kan. Wat goed te zien is, is dat de natuur haar functie weer teruggenomen heeft. De stad is uitgeroepen tot spookstad, omdat er helemaal niemand meer woont en het erg leeg en verlaten is.

Nog een tweede mysterie, is dat de elektriciteit daar nog gewoon aanwezig is. Enkele lantaarnpalen branden namelijk nogsteeds.

Waar hebben ze het gevonden?

Voor degene die het echt willen weten, de mysterieuze spookstad is gevonden in de rode cirkel (klik om kaart te zien).

Bétatesters (Aanmelden is niet meer mogelijk)

Rullez

Basssss

zamg0d1

Venzio

Bayside

Djmaddox

Mr.stickz

.:TOM:.

Voorlopige voortgang (er wordt nog meer bebouwd)

87533583.png

11215672.png

69696143.png

61817039.png

98296254.png

Apple-Mac

Btw. Opmerkingen, ideeën of wat dan ook gewoon posten! ^_^

Teaser #1

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door Apple-Mac
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

13

• Basssss

4

• Timske

3

• Beagle

3

Geplaatst:

Ziet er nu al goed uit! :tu:

Is het toevallig dat het overal regent of word het daardoor iets spannender? :puh:

Ik vind verder dat het licht dat van sommige lantaarnpalen afkomt iets minder mag, anders is het net een lichtbol.

Ik wens je heel veel succes (niet dat je dat nodig hebt :puh:)

~JuniorJoost :cya:

Toen ik hem zag dacht ik: NICE!

Edit: Maar het beste is toch (denk ik) om missies tussen te propen. :sst:

Bewerkt: door Illuminati
Geplaatst:

Wow... Dat ziet er echt top uit :tu: Het ziet er echt prachtig uit, en de sfeer die je wil bereiken is helemaal goed gelukt :tu: Deze is het waard om te downloaden, ga ik zeker doen :tu: Maar moet ik wel ff een nieuwe harde schijf kopen voor een 4de kopie van San Andreas :puh:

Geplaatst:

Thanks voor jullie comments ^_^ En ja over missies. Ik zal erover nadenken, ik kan niks beloven.

Nog twee nieuwe screens.

kopievan.png

kopievan1.png

Enjoy! Apple-Mac

Geplaatst:

Nice! Ziet er erg gaaf uit, ga zo door! :eten: Alleen aan de releasedatum te zien lijkt het alsof het veel groter word dan een Major Conversion. :S

Geplaatst:

Heb je een screen van uit de lucht? :engel:

Verderziet het er toppie uit, en kun je ingame screens geven van de objecten die je hebt toegevoegd?

Geplaatst:

Ziet er goed uit Apple, ook een heel goed begin voor een ''kleine'' mod. :Y

Ik wens je veel succes, hopelijk houd hij stand en zakt hij niet naar beneden.

Grtz RD :cya:

@Timske

De onderste screen van de vorige post, en de eerste screen van de post daarvoor plus de lantaarnpalen zijn voorlopig nieuwe objecten die toegevoegd zijn.

En speciaal voor jou :puh:

afbeelding1h.png

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...