Puma Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Dat ziet er zekers goed uit, leuk om eens een keer een fatsoenlijke niet-TC mapmod te zien. De screens zijn op zo'n manier genomen, dat ze er goed uitzien. Ik zou eens screens willen zien die het overzicht van de map laten zien waarop ook zichtbaar is hoe de objects op elkaar aansluiten. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Op aanvraag van sommige. Drie screens vanuit de lucht. Ik moet je er wel even bij vertellen dat het gebied nu nog erg klein is, maar daar zal later sowieso verandering in komen. Deze weg is een nieuwe weg (er komen meer nieuwe wegen hoor ), die onafgemaakt is. De bouwvakkers moesten dit gebied snel verlaten voor de begraving van de stad. Speltip 16: "Als je met volle snelheid over deze weg rijd, staat jou een leuke bonus op te wachten" Een van de vele 'spookstraten' in Athersville. Zulke straten brengen nou eenmaal duistere en oprettige sfeer met zich mee. En nog eentje vanuit de lucht (huidige voortgang totnu toe). Er zijn in totaal vijf nieuwe objecten toegevoegd, maar op deze screen zijn er maar twee zichtbaar. Als je goed kijkt, zie je net voor de flat een spoorlijn lopen. Dit 'verdeelt' het spookgedeelte, en het vervallen gedeelte. Maar wist je dat als je over deze treinrails heen racet, dat jou dan ook een leuke bonus staat op te wachten? Apple-Mac Reageren
Beagle Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Dat zijn veel leuke bonussen Ziet er naiz uit, zeker het downloaden waard Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Dat zijn veel leuke bonussen Ziet er naiz uit, zeker het downloaden waard Thanks beagle, iedereen trouwens die met z'n positive kennis helpt om mijn doorzettingsvermogen te winnen. Thanks Nieuwe screen, nieuw gebouw Reageren
Rullez Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Dit ziet er echt mooi uit man, kan ik mij misschien alvast inschrijven voor de beta die over een half jaartje verwacht van start gaat? Reageren
Siriouz Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Dit is echt een guwelijk goed idee, en nog goed uitgewerkt ook! ik heb wel wat ideetjes: -Misschien zou je het licht van de lantaarnpalen kunnen laten knipperen? -Misschien zou je die snelweg Highway 666 kunnen noemen. (please? ) -Eventueel nog een uitgewoonde kliniek als safehouse? Iets in de stijl van Ginger Snaps 2 ofzo. -Misschien nog wat verrotte auto's langs de wegen ofzo? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Nu ik een overzicht zie vind ik het geheel eigenlijk een beetje rommelig. Er zijn heel veel objecten dicht op elkaar gedrukt, dit vind ik er niet echt mooi uitzien. Je zult hierdoor ook sneller het overzicht kwijtraken denk ik... Grtz RD Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Dit ziet er echt mooi uit man, kan ik mij misschien alvast inschrijven voor de beta die over een half jaartje verwacht van start gaat? Ja hoor geen probleem. Ik zet je tussen bétatesters Dit is echt een guwelijk goed idee, en nog goed uitgewerkt ook! ik heb wel wat ideetjes:-Misschien zou je het licht van de lantaarnpalen kunnen laten knipperen? -Misschien zou je die snelweg Highway 666 kunnen noemen. (please? ) -Eventueel nog een uitgewoonde kliniek als safehouse? Iets in de stijl van Ginger Snaps 2 ofzo. -Misschien nog wat verrotte auto's langs de wegen ofzo? Seriouz, -Ik was sowieso al vanplan om dat licht te laten knipperen -Die snelweg is al van San Andreas zelf, maar nu je het zegt.... -Hmmm..Ik zal erover nadenken -Dat is een briliant idee! Dat ga ik sowieso toepassen. @RD, Het is ook de bedoeling dat het er rommelig uitziet (vanuit de lucht dan), dat heb ik met opzet gedaan. Maar geloof mij je niet snel het overzicht kwijt zal raken Apple-Mac Bewerkt: 21 mei 2009 door Apple-Mac Reageren
Beagle Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik vind dat idee om zo'n verrot oud hospital te maken ook wel een goed idee, als je in deze creepstad dood gaat dat je daar naar toe gaat Misschien ook wat enge nurses modellen die dan naast je staan, van die zombie crep.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Even een kleine Update/toevoeging aan de mod. Rond juni zal er begonnen worden aan het scripting werk, alhoewel ik wel even mijn excuses moet aanbieden aan sommige. Misschien heeft dit invloed op de releasedatum, maar daar ga ik nog niet vanuit. Apple-Mac Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Weer een Update zoals beloofd. Door de examenperiode kon ik niet actief zijn in GLD en Athersville, maar daar zal binnenkort verandering in komen. Ik heb ondanks veel getwijfel toch besloten om er missies in te gooien. De mod zal ook een compleet nieuwe verhaallijn bevatten, zodat de mod alles behalve een simpele Major Conversion mod wordt. Het aantal missies zal niet erg groot zijn. Het aantal missies staat nu gepland op 12, maar misschien dat ik daar ooit op terug kan komen (als het werk snel en vlot gaat) Door deze toevoegingen vrees ik ook dat de mod uitgesteld zal worden. Het is niet anders, maar helaas voor de mensen die stonden te springen om rond de herfstvakantie deze mod te spelen. Wanneer de release datum dan is, kan ik voorlopig nog niet zeggen, omdat ik nog niet weet hoe snel de voortgang in de mod verloopt. Bij deze post ik ook de mogelijke verhaallijn van Athersville, alhoewel er nog het één en ander aan gewijzigd kan worden. Athersville voorlopige Storyline================================ Je bent Serafino Esposito (Italiaans voor Vurig Buitengelegd), een goeie kennis van Carl Johnson. Je woont in Virginia City (Een werkelijk bestaande Amerikaanse Stad, gebouwd op de Nevada grond), dichtbij Las Venturas. Korte informatie over Virginia City ==================================== Virginia City is een echt bestaande stad, die gebouwd is in het Nevada-gebied, hetzelfde gebied waar ook Las Vegas gevestigd is. De stad staat vooral bekend als 'spookstad', en trekt daarom ook veel toeristen aan. Virginia City is één van de meest bekende spooksteden op aarde. Athersville voorlopige Storyline ================================ Carl Johnson belt Serafino Esposito op om naar Las Venturas te komen. De reden daarvoor is, omdat Sweet gevangen is genomen. CJ weet echter niet waar Sweet zich precies bevind. Wat CJ wél weet, is dat er ergens in San Andreas iets bovenatuurlijks is gebeurd. Een dorp dat zo'n 70 jaar geleden was gebouwd, en 40 jaar geleden is begraven, is plotesling zichtbaar geworden. CJ sluit daarom de kans dat Sweet in dat gebied zou zijn niet uit, vooral als ie Sweet per telefoon wilt bereiken dat ie dan elke keer een Ultrasonisch, piep/stralings-geluid hoort. Omdat Serafino Esposito uit een spookstad komt, niet ver van Las Venturas, en ijzeren ballen heeft op het gebied van horror, schakelt CJ hem in om Sweet op te sporen. Serafino krijgt de opdracht om de spookstad te traceren. Het gebied zou, net als Virgiania City, niet ver van Las Venturas moeten liggen. Missie 1, Back in the old city ------------------------------- CJ Haalt je op het lokale vliegveld in Las Venturas op. Hij brengt je naar een Savehuis in Las Venturas, die hij voor je betaald heeft. Daar krijg je de mogelijkheid om de game te saven. Wanneer je uit de deur loopt, heeft CJ iemand geregeld die bereid is op jou dichtbij de spookstad te brengen. Het is namelijk iemand die meewerkt aan het onderzoek. Jullie stappen in de auto, en hij brengt je het dorpje, naast Athersville toe. Je kijkt verbaast op, want je dacht dat CJ en Hij ook de stad ingingen. Je vraagt waarom hun niet meegaan, waarop ze antwoorden dat ze beide een belangrijke afspraak hebben, en dat ze jou wel opkomen halen als ze klaar zijn. Voordat je iets kunt zeggen, rijden ze als een speer door. Welkom in Athersville... Apple-Mac Bewerkt: 21 juni 2009 door Apple-Mac Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Deze mod ziet er zo nice uit! Ik wil ook wel graag BETA tester worden, as dat kan. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Schrijf mij maar in als Official-BETA-Testpersoon Reageren
Basssss Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Enorm gaaf, BETA-tester lijkt mij ook wel een leuke taak. Bewerkt: 22 juni 2009 door Basssss Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Basssss en zamg0d1 Jullie zijn ingeschreven bij de betatesters. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.