Jump to content

Rammstein in Concert


NickyHendriks

  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten ze komen?

    • JAAAA!!!!!
      17
    • Nee
      24
  2. 2. Ga jij erheen?

    • Ja ikke wel!
      8
    • Mij niet gezien.
      33


Recommended Posts

Hallo,

Hebben jullie het ook al gehoord? Rammstein in concert :tu:! Ze gaan op 6 December a.s een concert geven in het Gelredome in Arhnem (Gelderland).

Vertel hier of jij erheen gaat en hoeveel je denkt dat de kaarten gaan kosten.

Zelf ga ik erheen met een oud-collega (van me vorige werk dus :puh:) en ik verwacht dat de kaarten rond de €90 á €110,- gaan kosten. Zelf ben ik zeer blij dat ze komen want ik heb mijn hele leven al naar zo'n concert gewillen.

Vertel hier dus jou mening over dit concert. Ga je? Moeten ze komen?! Wat denk je dat kaarten gaan kosten? En ook waar je wilt komen (Staanplaats in 't veld, 1e ring, 2e ring).

Zelf hoop ik ook dat ik in 't veld een staanplaats kan krijgen. Maar dan wel beetje vooraan. Anders heb ik liever de 1e ring :Y

Het doel van dit topic is bekend :eten: Kom maar op met die posts :)

Greetz,

Zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Azer

    8

  • Sandra

    7

  • Djmaddox

    2

Neuh, ik ga niet. Ik ga nooit naar concerten en als dat 90-110 euro kosten, zeker niet. Dan koop ik wel een DVD van dat concert voor slechts 20 euro. Rammstein is btw niet echt m'n muzieksmaak, ik heb maar 1 band waar ik een uur op kan luisteren, en dat is Milk Inc. Andere bands hebben slechts een paar goede liedjes of gaan rap tegensteken.

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh, ik ga niet. Ik ga nooit naar concerten en als dat 90-110 euro kosten, zeker niet. Dan koop ik wel een DVD van dat concert voor slechts 20 euro. Rammstein is btw niet echt m'n muzieksmaak, ik heb maar 1 band waar ik een uur op kan luisteren, en dat is Milk Inc. Andere bands hebben slechts een paar goede liedjes of gaan rap tegensteken.

Koop jij CD's :o Dat is toch harstikke duur!

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh, ik ga niet. Ik ga nooit naar concerten en als dat 90-110 euro kosten, zeker niet. Dan koop ik wel een DVD van dat concert voor slechts 20 euro. Rammstein is btw niet echt m'n muzieksmaak, ik heb maar 1 band waar ik een uur op kan luisteren, en dat is Milk Inc. Andere bands hebben slechts een paar goede liedjes of gaan rap tegensteken.

Koop jij CD's :o Dat is toch harstikke duur!

Dat heb je er toch wel voorover voor je idolen ^_^

ontopic: Rammstein is niet echt mijn favoriete muziek, dus ik ga niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh, ik ga niet. Ik ga nooit naar concerten en als dat 90-110 euro kosten, zeker niet. Dan koop ik wel een DVD van dat concert voor slechts 20 euro. Rammstein is btw niet echt m'n muzieksmaak, ik heb maar 1 band waar ik een uur op kan luisteren, en dat is Milk Inc. Andere bands hebben slechts een paar goede liedjes of gaan rap tegensteken.

Daar mee krijg je die sfeer,energie van de band,geluid e.d. echt niet mee. Je kan een concert op dvd,al heb je nog zo'n goede geluid installatie niet vergelijken met een live concert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook niet naar rammstein. Niet dat ik concerten niet leuk vind. Ik ben er al een paar keer naartoe geweest. Maar de meeste rammstein muziek is niet mijn smaak. Alleen du hast vind ik wel een grappig nummer. Maar als je een nummer grappig vind ga je er niet gelijk voor naar een concert.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we het toch over Rammstein hebben. Wat in vredesnaam is 'pogoen' of ergens in die richting? Het stond namelijk ergens in mijn Duits boek dat het een soort 'dans' is waarbij geduwd wordt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we het toch over Rammstein hebben. Wat in vredesnaam is 'pogoen' of ergens in die richting? Het stond namelijk ergens in mijn Duits boek dat het een soort 'dans' is waarbij geduwd wordt. :7

Klik

Omg dat is gewoon moshen... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

UPDATE:

Ik heb gevonden dat de kaarten ongeveer tussen de 140 en de 175 euro zullen gaan kosten bij de link die je op de site van Rammstein zal tegenkomen.

Alleen is momenteel niets beschikbaar op de site.

En even voor de mensen die zeggen dat Rammstein impopulair is. Het concert in het Sportpaleis in Vlaanderen was binnen 30 minuten al uitverkocht en dat zijn tot de 15.000 plaatsen dacht ik. Meer hierover staat op Wikipedia

Link to comment
Delen op andere websites

Gat , Gat , Gatverdamme luister jij naar Rammstein ? :D

Wat een klote muziek is dat man , en dan nog eens 140 euro betalen voor een concert :schater: Dat is toch geen muziek zijn gwn een stel duitsers die als gekken op een paar instrumenten slaan. Muziek HA :duh:

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Link to comment
Delen op andere websites

Gat , Gat , Gatverdamme luister jij naar Rammstein ? :D

Wat een klote muziek is dat man , en dan nog eens 140 euro betalen voor een concert :schater: Dat is toch geen muziek zijn gwn een stel duitsers die als gekken op een paar instrumenten slaan. Muziek HA :duh:

Dus omdat jij van softijsmuziek houd, en niet van Metal, is het slecht? OMG, jij kijkt niet verder dan je neus lang is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gat , Gat , Gatverdamme luister jij naar Rammstein ? :D

Wat een klote muziek is dat man , en dan nog eens 140 euro betalen voor een concert :schater: Dat is toch geen muziek zijn gwn een stel duitsers die als gekken op een paar instrumenten slaan. Muziek HA :duh:

Dus omdat jij van softijsmuziek houd, en niet van Metal, is het slecht? OMG, jij kijkt niet verder dan je neus lang is.

Wat heeft dat te maken met kijken :duh: Ga terug in je hol ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...