Jump to content

Rammstein in Concert


NickyHendriks

  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten ze komen?

    • JAAAA!!!!!
      17
    • Nee
      24
  2. 2. Ga jij erheen?

    • Ja ikke wel!
      8
    • Mij niet gezien.
      33


Recommended Posts

Iemand een mening over het nieuwe album "Liebe Ist Für Alle Da"?

Ik vind hem absoluut geweldig, ik luister de hele dag erna met uitzondering van CD2 en Roter Sand van CD1. "Ich Tu Dir Weh" en "Haifisch" zijn mijn favoriete nummers van het album.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Azer

    8

  • Sandra

    7

  • Djmaddox

    2

  • 2 weken later...

Iemand een mening over het nieuwe album "Liebe Ist Für Alle Da"?

Ik vind hem absoluut geweldig, ik luister de hele dag erna met uitzondering van CD2 en Roter Sand van CD1. "Ich Tu Dir Weh" en "Haifisch" zijn mijn favoriete nummers van het album.

Ich tu dir weh, inderdaad het gaafste nummer van het album en inmiddels in de ban gedaan in duitsland (nummer mag ook niet meer live gespeeld worden, hopelijk wel in arnhem :puh:)

Maar waarom CD 2 niet? die is ook tof!

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand een mening over het nieuwe album "Liebe Ist Für Alle Da"?

Ik vind hem absoluut geweldig, ik luister de hele dag erna met uitzondering van CD2 en Roter Sand van CD1. "Ich Tu Dir Weh" en "Haifisch" zijn mijn favoriete nummers van het album.

Ich tu dir weh, inderdaad het gaafste nummer van het album en inmiddels in de ban gedaan in duitsland (nummer mag ook niet meer live gespeeld worden, hopelijk wel in arnhem :puh:)

Maar waarom CD 2 niet? die is ook tof!

Ik luister vooral Waidmanns Heil, Rammlied, Ich Tu Dir Weh en Fuehre Mich, en natuurlijk Liebe ist fur Alle Da luister ik heel veel. Verder luister ik ook nog gewoon Iron Maiden en Metallica en overige R+ liedjes :)

En helaas, ik kan niet naar het concert :N We hebben er geen geld voor en de jongen waar ik mee zou gaan zit dan in Oostenrijk op wintersport.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen begin december naar België als ik me niet vergis. Toen ik een maand geleden op de website van het Antwerpse sportpaleis keek zag ik echter dat hun concert op maar liefst 40 minuten was uitverkocht. Ik had erg graag willen gaan, maar het ziet er dus niet naar uit dat dat zal gebeuren.

@Sandra: ja dat album is geweldig. Mijn favoriete songs zijn het Rammlied, Donaukinder en uiteraard Pussy.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen begin december naar België als ik me niet vergis. Toen ik een maand geleden op de website van het Antwerpse sportpaleis keek zag ik echter dat hun concert op maar liefst 40 minuten was uitverkocht. Ik had erg graag willen gaan, maar het ziet er dus niet naar uit dat dat zal gebeuren.

@Sandra: ja dat album is geweldig. Mijn favoriete songs zijn het Rammlied, Donaukinder en uiteraard Pussy.

Het was in 30 minuten al uitverkocht :puh: Maar ik ga morgen Reise Reise, Rosenrot en Herzeleid bestellen bij Free Record Shop, kost me 30 euries, en dan nog 5 euro over voor kerst cadeau, iemand nog een rammstein goodie ofzo voor 5 euro waar alles al is meegerekend?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Rammlied

B********

Waidmanns Heil

Keine Lust

Weisses Fleisch

Feuer Frei

Wiener blut

Frühling in Paris

Ich tu dir weh

Liebe ist für alle da

Benzin

Links 2 3 4

Du hast

Pussy

Sonne

Haifisch

Ich Will

Engel

Setlist van afgelopen zondag, wat een show _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Setlist van afgelopen zondag, wat een show _O_

Ik ben er ook geweest. :dans: Ik baalde heel erg dat ik geen kaartjes kon krijgen en was erg teleurgesteld. Maar zondagmiddag kreeg ik de verassing van m'n leven:

Ik deed m'n pc aan, en opeens was er een andere bureaublad-achtergrond met de tekst "San, kijk eens onder je toetsenbord. X Mel", ik tilde het toetsenbord op en daar lagen 2 treinkaartjes naar Arnhem met een briefje erbij "Om 2 kom ik je ophalen". :dans: Hij had al die maanden voor me verborgen gehouden dat hij 2 kaartjes voor het concert had gekocht. :duh:.

We waren er al mooi op tijd, en om 17:15, toen we naar binnen mochten, konden we helemaal doorlopen naar de binnenste cirkel bij het podium. _O_ Het was lang wachten (tot 7 uur) toen het voorprogramma begon (Combichrist) die ik niet zo heel geweldig vond. Vervolgens begon om 8 uur de show van Rammstein, die ruim anderhalf uur duurde. Ik heb echt nooit zó'n mooie show gezien: Veel vuur(werk), ondergekwakt worden met schuim tijdens het nummer "Pussy" en het bootje waarmee de toetsenist over het publiek heen ging, op handen gedragen.

Een avond om nooit te vergeten. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee wanneer kaarten voor Pinkpop te koop zullen zijn en wat de prijs ongeveer is? Rammstein word de hoofdact :dans: En ik wil ze nog wel eens zien aangezien ik Zondag niet kom komen :(

Vanaf aanstaande zaterdag gaan ze in de voorverkoop. Dagkaarten zijn €75 en weekendkaarten €140

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er ook geweest. :dans: Ik baalde heel erg dat ik geen kaartjes kon krijgen en was erg teleurgesteld. Maar zondagmiddag kreeg ik de verassing van m'n leven:

Ik deed m'n pc aan, en opeens was er een andere bureaublad-achtergrond met de tekst "San, kijk eens onder je toetsenbord. X Mel", ik tilde het toetsenbord op en daar lagen 2 treinkaartjes naar Arnhem met een briefje erbij "Om 2 kom ik je ophalen". :dans: Hij had al die maanden voor me verborgen gehouden dat hij 2 kaartjes voor het concert had gekocht. :duh:.

Haha briljante actie :schater:
We waren er al mooi op tijd, en om 17:15, toen we naar binnen mochten, konden we helemaal doorlopen naar de binnenste cirkel bij het podium. _O_ Het was lang wachten (tot 7 uur) toen het voorprogramma begon (Combichrist) die ik niet zo heel geweldig vond. Vervolgens begon om 8 uur de show van Rammstein, die ruim anderhalf uur duurde. Ik heb echt nooit zó'n mooie show gezien: Veel vuur(werk), ondergekwakt worden met schuim tijdens het nummer "Pussy" en het bootje waarmee de toetsenist over het publiek heen ging, op handen gedragen.
Dan had je een mooie plek :), had zelf geen zin om in het voorvak te gaan staan (ik moest opeens zaterdagmiddag ziek worden, uiteindelijk niet helemaal fit bij Rammstein maar sommige dingen wil je nou eenmaal niet missen :puh:)

Combichrist... Scooter meets metal, eerste nummer was tof alleen minder dat de rest van het repertoire op het eerste nummer leek

De held van de avond: Flake met zijn loopband _O_

@Zamg0d1: Ik weet niet waar je woont, maar is wellicht een dagje Werchter (waar ze alleen nog ff voor bevestigd moeten worden) geen optie? Pinkpop is al niet te doen met 60.000 man en nu stellen ze ook nog is 20.000 extra kaarten beschikbaar (totaal dus van 80.000). Werchter heeft een groter terrein, dus minder drukte.

Bewerkt: door Azer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...