gAsLeK Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Beste mensen, wanneer ik een gekochte versie van GTA wil installeren dan krijg ik de volgende error : Feature : Grand Theft Auto IV Component : GTAIV_Dynamic File: D:\GTAIV\data2.cab Error : Gegevensfout (cyclische redunantiecontrole) Nu heb ik dit spel al is eerder perfect kunnen spelen op mijn pc maar ik heb miijn pc is moeten herformateren en sindsdien krijg ik het niet meer geïnstalleerd. Iemand een idee wat dit kan inhouden ???? PLZ help, kzat nu juiist is aan 70% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Als ik ff op google ga zoeken naar die error, staat er vaak dat er een probleem is met de CD/DVD. cyclic redundancy check usually means something is wrong with your drive or the disc. If it's a brand new disc, might be your cd/dvd rom drive.Try this - try to copy a movie or a larger file from a disc onto your computer to see if it is your drive. Also try to burn a large file onto a cd. If that works fine, clean the disc with a smooth cloth and try again. If you bought the retail version of the game, the data2.cab file is on the disc, it's part of the install. This happens to me sometimes too, and it's frustrating I know lol. If it still doesn't work, return the game and get a new one. If that doesn't work - time for a new ROM drive. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 deze error komt voor als je disc vies is of beschadigd, de disc is dus onleesbaar op dat stuk, vandaar geeft hij die error Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gAsLeK Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 mja en daar kan ik niets aan doen zeker buiten weeral is ne nieuwe kopen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Jawel, Je moet even kijken of je cdrom speler kapot is door even een grote file te branden op een cdtje. Oh en je kan de cd schoonmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gAsLeK Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 mijin cd rom speler kan niet kapot zijn want kheb vandaag mijn windows geinstalleerd via daar. Hoe kan ik het best mijin cd mooi maken ? Der staan toch wat serieuze krassen op eingeleijk maar niet meer dan andere cd's die wel werken bij me :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 als er serieuze krassen op staan is hij vrijwel zeker onherstelbaar beschadigd, pak gewoon ff een vochtig doekje(van die dingen die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld je raam schoon te maken) en vwrijf hem voorzichtig droog om gen krassen te maken, als hij het dan nog neit doet kan ik je met zekerheid vertellen dat ie kapot is en dat je de volgende keer beter met je spullen omm oet gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gAsLeK Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 hehe, moest je miji kennen is dat een fantastische opmerking Maar het rare was dat voordat ik windows moest herinstaleren, door virus, ik dat spel kon spelen zonder problemen met die cd. En nu ik het wil herinstalleren dat die files blijkbaar niet gaan zoals die data1 & 2, heel strange gewoon. Kheb cd's met meer krassen die wel goe draaien, vandaar dat ik dit verdacht vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 je hebt ook 2 dvd's, dus bij jou is cd1 beschadigd en cd2 nog goed wss(of is het nou anders om) En een andere cd kan er wel meer beschadigd uitzien, maar is hij dat ook? voor eht zelfde geld zijn de krassen in je IV disc veel dieper, dan is eht neit raar dat hij het neit kan lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gAsLeK Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 ja natuurlijk, dvd 2 is perfect maar daarmee kan ik gta ni installeren he. Trouwens, DVD 1 heeft eigenlijk bijna non stop in mijn cd speler gezeten dusja, tis gewoon raar. Kdacht dat hte aan windows lag. Als ik die file op zich wou openen, dus die date2.cab of alle andere cabs met winrar dan lukt da van geen kanten, zelfs op dvd2 ni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gAsLeK Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 dus er valt hier eigenlijk helemaal niets aan te doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 dus er valt hier eigenlijk helemaal niets aan te doen ? Je CD heel goed schoonmaken is het enige ben ik bang.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 dus er valt hier eigenlijk helemaal niets aan te doen ? Je CD heel goed schoonmaken is het enige ben ik bang.. je kan die naar de winkel brengen voor herstelling, ik had hetzelfde met san andreas, heel veel krassen. had die binnengebracht. 3 maand later had ik hem weer. en vraag me niet meer om die kostprijs want dat weet ik niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Ik heb het zelfde probleem. Ik heb eerst maanden zonder problemen gespeeld maar nu kan ik hem niet opnieuw installeren. Hij blijft steeds op t zelfde punt hangen (E:\.. \Grand Theft Auto IV\pc\audio\Sfx\radio_afro_beat.rpf). Toch kwam ik 1 keer verder en kon disc 2 plaatsen. Na een paar minuten kreeg ik weer de foutmelding (nu van data3.cab). Dan is het toch onwaarschijnlijk dat de data niet te lezen is? Dan zou de installatie niet verder gaan dat dat punt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.