Donald F. Duck Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Type: Afbeeldingvergroting Stijl: Water Grootte: ca. 1440x900 Afbeelding: Klik Tekst: nvt Rand: nvt Kleuren: Blauw Render (optioneel): nvt Extra (optioneel): Ik moet deze afbeelding niet vergroot hebben, maar hij moet eigenlijk uitgebreid worden. Ik wil namelijk dat er omheen meer water zit. De naam van het topic is misschien niet de goede naam, dus als deze fout is, kan een moderator deze dan veranderen?
Forumrunner Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Doe ik wel. EDIT : Sorry, lukt niet. Bewerkt: 19 mei 2009 door Forumrunner
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Omdat het bij Forumrunner niet is gelukt, probeer ik het maar eens. Mooi scherp zoals het plaatje zelf zal je het nooit krijgen, maar hopelijk is dit goed genoeg. Meer kan je er niet van maken dan dit: Bewerkt: 19 mei 2009 door Kai-ShockWave
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Als je het bovenaan iets minder pixelig kan maken is de foto compleet. Edit: laat maar zitten, ik heb hem zelf al op een manier verwerkt dat je de pixelige bovenkant niet meer ziet Bewerkt: 20 mei 2009 door Donald F. Duck
Recommended Posts