Royboow Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Naam: Cmon1994, ookwel Simon Games voor Windows Live/PSN ID: Windows Live - Colenberg Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger, ik ben volgens vrienden vrij goed in het autorijden.. Goed idee qua opzet, zou het erg leuk vinden om in de clan te komen! Lijkt me leuk, ik hoop dat ik erin mag..? Eerst wat meer aan je postcount doen
Cmon1994 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Naam: Cmon1994, ookwel Simon Games voor Windows Live/PSN ID: Windows Live - Colenberg Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger, ik ben volgens vrienden vrij goed in het autorijden.. Goed idee qua opzet, zou het erg leuk vinden om in de clan te komen! Lijkt me leuk, ik hoop dat ik erin mag..? Eerst wat meer aan je postcount doen Ja, sorry.. Ik heb nog maar een week een account hier (ofzo), Ik zal er aan werken..
pimios Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Naam: pimGames voor Windows Live/PSN ID: pimios37(offline ) Turboedje (online) Wat wil je zijn?: Cop Welkom tot de clan! Mag ik vragen welke PSN ID ik moet nemen? Turboedje veronderstel ik ... Pimios37 zit ik meestal op. Maar voor online zit ik op turbodje...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Naam: pimGames voor Windows Live/PSN ID: pimios37(offline ) Turboedje (online) Wat wil je zijn?: Cop Welkom tot de clan! Mag ik vragen welke PSN ID ik moet nemen? Turboedje veronderstel ik ... Pimios37 zit ik meestal op. Maar voor online zit ik op turbodje... heb dus turbodje genomen, je bent dus in de clan
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik wil mijn rang changen naar agent ok, zal worden aangepast.
Cmon1994 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Naam: Cmon1994, ookwel Simon Games voor Windows Live/PSN ID: Windows Live - Colenberg Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger
Dastard Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Naam: Dastard Games voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja
SNIPER44 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Naam: DastardGames voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja Hallo en welkom in de clan! Hopelijk ga je hier een leuke tijd hebben!
Royboow Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Naam: DastardGames voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan
Cmon1994 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Naam: DastardGames voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan Welkom
Stopbord Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Naam: DastardGames voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan Welkom Welkom.
Royboow Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Naam: DastardGames voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan Welkom Welkom. Heb je het bericht van SNIPER44 is het talktopic niet gelezen, gelieve hier alleen aanmeldingen te posten, en de leiders mogen bepalen of ze erin mogen
Recommended Posts