Stopbord Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Naam: DastardGames voor Windows Live/PSN ID: CallewaertxD (PSN) Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop. Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan Welkom Welkom. Heb je het bericht van SNIPER44 is het talktopic niet gelezen, gelieve hier alleen aanmeldingen te posten, en de leiders mogen bepalen of ze erin mogen Jy had al toestemming gegeven?
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Naam: .Exorcist88 Games voor Windows Live/PSN ID: OP-Calibra88 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger Heb je een mic?: Ja
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Naam: .Exorcist88Games voor Windows Live/PSN ID: OP-Calibra88 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan. Mag ik nog vragen of het voor de ps3 of voor de pc is?
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Naam: .Exorcist88Games voor Windows Live/PSN ID: OP-Calibra88 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan. Mag ik nog vragen of het voor de ps3 of voor de pc is? Owh sorry was ik even vergeten om erbij te vertellen. (was nogal in haast om op tijd op me werk te komen ) Het is voor de PS3. Mvg, .Exorcist
Royboow Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Naam: .Exorcist88Games voor Windows Live/PSN ID: OP-Calibra88 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Burger Heb je een mic?: Ja Welkom in de clan. Mag ik nog vragen of het voor de ps3 of voor de pc is? Owh sorry was ik even vergeten om erbij te vertellen. (was nogal in haast om op tijd op me werk te komen ) Het is voor de PS3. Mvg, .Exorcist Dan verwelkom ik je in de clan! Greetzz./
jenske94 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Naam:Jens Games voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts Bewerkt: 7 juli 2009 door SNIPER44
Stopbord Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts Ik zie er maar 1
Royboow Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts Ik zie er maar 1 Dan is het nu 1 regel
jenske94 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts ik hoef niet meer joinen gewoon omdat ik afgewezen word omdat ik niet veel posts heb dan hoeft het voor mij niet meer
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts ik hoef niet meer joinen gewoon omdat ik afgewezen word omdat ik niet veel posts heb dan hoeft het voor mij niet meer Ook goed. Nog een fijne tijd toegewenst op het GTAforum. :cya:
jenske94 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts ik hoef niet meer joinen gewoon omdat ik afgewezen word omdat ik niet veel posts heb dan hoeft het voor mij niet meer Ook goed. Nog een fijne tijd toegewenst op het GTAforum. :cya:
Royboow Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Naam:JensGames voor Windows Live/PSN ID: Windows Live = jenske94 Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) : Burger Ik kan je niet toelaten om de simpele reden dat je niet voldoet aan 2 regels: - Minimaal 70 posts ik hoef niet meer joinen gewoon omdat ik afgewezen word omdat ik niet veel posts heb dan hoeft het voor mij niet meer Je moet dan gewoon wat meer posten, je word niet echt afgewezen, alleen kan je er nog niet in, omdat je niet het benodigde heb...
Stopbord Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Ik wil trug komen Ik mis Tcc , Maar het rang wil ik gewoon hebben : Unknown. En punte ook graag unknown. Bewerkt: 13 augustus 2009 door Stopbord
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik wil trug komen Ik mis Tcc , Maar het rang wil ik gewoon hebben : Unknown. En punte ook graag unknown. mooi zo, ik miste je al
Recommended Posts