Stopbord Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik wil trug komen Ik mis Tcc , Maar het rang wil ik gewoon hebben : Unknown. En punte ook graag unknown. mooi zo, ik miste je al Im back in da house! :Y :Y :Y :Y :dans: :dans: :dans:
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Niet zonder mijn toesteming. Maar goed, welkom terug.
Stopbord Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Niet zonder mijn toesteming. Maar goed, welkom terug.
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hoe kan ik meespelen? Je wilt dus in de clan met andere woorden?
Royboow Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Hoe kan ik meespelen? Je moet het lijstje in de eerste post invullen en wij (SNIPER44 en ik) keuren je goed
DingKing Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hey ik wil heel graag in de clan en daarom ff een lijstje Naam: Herman Game ID: Dunnih Platform: xbox 360 Headset : Aanwezig! Cops / Crooks (wat mijn favo multiplayer game is) : Cops Motivatie : Ik wil heel graag bij deze clan, omdat ik als ik dan Cop word de Crooks in de pan zal hakken. TCC on top!
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hey ik wil heel graag in de clan en daarom ff een lijstje Naam: Herman Game ID: Dunnih Platform: xbox 360 Headset : Aanwezig! Cops / Crooks (wat mijn favo multiplayer game is) : Cops Motivatie : Ik wil heel graag bij deze clan, omdat ik als ik dan Cop word de Crooks in de pan zal hakken. TCC on top! eh.. sorry maar de xbox360 is de enige console waar deze clan NIET voor is ps3 en pc alleen.
Terorist-Kevin Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik zou graag TCC willen joinen. Naam: Kevin Games voor Windows Live/PSN ID:LIVE:NL Spammert Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop Heb je een mic?: Ja maar ik gebruik deze ijgenlijk nooid omdat ik niet snap hoe dat werkt
SNIPER44 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik zou graag TCC willen joinen. Naam: Kevin Games voor Windows Live/PSN ID:LIVE:NL Spammert Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop Heb je een mic?: Ja maar ik gebruik deze ijgenlijk nooid omdat ik niet snap hoe dat werkt Deze clan word binnen een bepaalde periode opgegeven omdat we overstappen naar een gang. Buiten dit voldoet u toch niet aan een toelatingseis. -50 posts
Terorist-Kevin Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik zou graag TCC willen joinen. Naam: Kevin Games voor Windows Live/PSN ID:LIVE:NL Spammert Wat wil je zijn?: (Cop/Burger) Cop Heb je een mic?: Ja maar ik gebruik deze ijgenlijk nooid omdat ik niet snap hoe dat werkt Deze clan word binnen een bepaalde periode opgegeven omdat we overstappen naar een gang. Buiten dit voldoet u toch niet aan een toelatingseis. -50 posts O dat is jammer. Ik zie net de regels (sorry dat ik die niet gelezen heb) Ik zal eens verder kijken en wat meer posten.
Randomcharacter Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Hey ik wil bij de clan het probleem is ik heb 360
SNIPER44 Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Hey ik wil bij de clan het probleem is ik heb 360 1. we zijn niet voor de 360 2. de clan word opgeheven binnenkort, er komt een gang
Sandra Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 De clan is opgeheven: Aanmelden heeft geen zin meer.
Recommended Posts