Jump to content

Nieuwe pc: pimios

Recommended Posts

Geplaatst:
dan mag jij mij uitleggen waarom beiden dan nog steeds bestaan, dit is overduidelijk misbruik van je positie, iets waar microsoft al meerdere malen met associale boetes voor is gestraft

Oh, en sinds wanneer is het verboden om alleen je eigen firmware toe te staan voor je eigen consoles? Dan moet Sony keihard aangeklaagd worden: Op hun PSX, PS2, PS3 én PSP kan alleen hun eigen firmware!!

• Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pimios

34

• Djmaddox

29

• Sprunk

12

• TaartJJ~!

11

Geplaatst:

mac is het niet waard imo als je geen echte designer bent, gewoon veel te overpriced spul als je doeleinden toch vooral bij het gaming ligt imo.

i7 + 280gtx/hd4890/hd4870x2, iets in die richting zou ik dan voor gaan. :)

Geplaatst:

dat is echt wel reuze overpriced, zo'n GT120 = een nvidia 9600GT fzo, wat dus echt niet goed is voor games... Neem gewoon een mooie samengestelde pc en zwier er mac OSX op als je dat wil, kan toch altijd?

Geplaatst:

geen HAF Dan, heb dat ding in het echt gezien, die kast is zo oerlelijk, heeft zoveel gare features dat t gewoon niet leuk meer is, echt alles in een kast gepropt en dat moet dan mooi zijn, nja mijn persoonlijke mening, verder wel leuk pctje die setup van maddox.

Geplaatst:
dan mag jij mij uitleggen waarom beiden dan nog steeds bestaan, dit is overduidelijk misbruik van je positie, iets waar microsoft al meerdere malen met associale boetes voor is gestraft

Oh, en sinds wanneer is het verboden om alleen je eigen firmware toe te staan voor je eigen consoles? Dan moet Sony keihard aangeklaagd worden: Op hun PSX, PS2, PS3 én PSP kan alleen hun eigen firmware!!

een os is wel iets anders dan firmware om iets te laten draaien. Je kunt de bios ook neit replacen, de os is slechts software, en als jij andere software blokkeert om er op te laten installeren(in dit geval mac os) dan maak jij misbruik van je positie, waarom denk jij dat windows 7 toestaat om internet explorer te verwijderen? omdat ze door eht te integreren misbruik vna hun positie op de browsermarkt maakten, merendeels van de bevolking weet niet dat er ook andere browsers zijn, en door internet explorer er als enigste bij te leveren denken die mensen dat er niks beters voor is, net zoals windows media player en msn messenger, merendeels weet niet dat er anderen voor zijn.

Hierin heeft microsoft flink op hun odnder gekregen, omdat ze misbruik hebben gemaakt van hun monopoliepositie

Geplaatst:

een os is wel iets anders dan firmware om iets te laten draaien. Je kunt de bios ook neit replacen, de os is slechts software, en als jij andere software blokkeert om er op te laten installeren(in dit geval mac os) dan maak jij misbruik van je positie, waarom denk jij dat windows 7 toestaat om internet explorer te verwijderen? omdat ze door eht te integreren misbruik vna hun positie op de browsermarkt maakten, merendeels van de bevolking weet niet dat er ook andere browsers zijn, en door internet explorer er als enigste bij te leveren denken die mensen dat er niks beters voor is, net zoals windows media player en msn messenger, merendeels weet niet dat er anderen voor zijn.

Hierin heeft microsoft flink op hun odnder gekregen, omdat ze misbruik hebben gemaakt van hun monopoliepositie

Er is één gigantisch verschil tussen MAC os en Windows: MAC maakt zijn eigen pc's. Die dingen zijn speciaal gemaakt voor MAC os, dus kan niemand er iets op tegen hebben dat het alleen MAC OS aankan. Windows (Microsoft) daarintegen maakt alleen software, en als ze daarmee alles aflocken wat neit van hun is maken ze misbruik van hun positie.

Geplaatst:
dat is echt wel reuze overpriced, zo'n GT120 = een nvidia 9600GT fzo, wat dus echt niet goed is voor games... Neem gewoon een mooie samengestelde pc en zwier er mac OSX op als je dat wil, kan toch altijd?

euh.. Ik heb op een 9500GT GTAIV gespeeld en ook op een 9600GT. Dus ga niet praten over dingen waarvan je niks weet.

Geplaatst:

euh.. Ik heb op een 9500GT GTAIV gespeeld en ook op een 9600GT. Dus ga niet praten over dingen waarvan je niks weet.

Rebranding:

G100 = 9400 GT

GT120 = 9500 GT

GT130 = 9600 GSO = 8800 GS

Geplaatst:

Ik weet heus wel waarover ik spreek. :7 Je hebt 't erop gespeeld en 't loopt wel goed waarschijnlijk (al zal 't niet op high zijn), maar ik sprak over FUTUREPROOF gaming. En 't ging ook om 't feit dat die kaart zo reuze overpriced was, voor minder geld heb je een systeem met een beest van een kaart (lees: GTX295).

Geplaatst:

Moet ik nog ergens rekening mee houden dat ik bijvoorbeeld een andere processor moet kopen voor als ik er mac en windows op wil zetten.

Geplaatst:

Je moet gewoon geen mac kopen, de onderdelen wat in die mac PC van 1600 eur in zitten, zijn max €400,- waard.

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet gewoon geen mac kopen, de onderdelen wat in die mac PC van 1600 eur in zitten, zijn max €400,- waard.

Taartjj~! heeft gelijk, je betaald alleen voor dit tekentje:

apple-logo.jpg

EDIT: Dus geen Mac nemen, dat is pure geldverspilling.

Bewerkt: door Djmaddox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...