Jump to content

Nieuwe pc: pimios

Recommended Posts

Geplaatst:

een mac nemen is echt neit zo zeer dom hoor, om te gamen wel ja, maar wat dacht je van videobewerking en fotobewerking? dan ben je emt een mac veel beter uit dan met een windows pc, de beste video en foto bewerkingsprogrammas worden door apple, adobe of anderen gemaakt die de producten meer voor de mac maken/maakten.

Als je dan toch voor ene mac besturingsysteem wilt gaan deo je er goed aan om een mac/windows xp dualboot te maken, vele games zullen namelijk niet op de mac gaan werken(is er bijvoorbeeld directx voor de mac), evenals een hoop andere programmas.

• Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pimios

34

• Djmaddox

29

• Sprunk

12

• TaartJJ~!

11

Geplaatst:
een mac nemen is echt neit zo zeer dom hoor, om te gamen wel ja, maar wat dacht je van videobewerking en fotobewerking? dan ben je emt een mac veel beter uit dan met een windows pc, de beste video en foto bewerkingsprogrammas worden door apple, adobe of anderen gemaakt die de producten meer voor de mac maken/maakten.

Als je dan toch voor ene mac besturingsysteem wilt gaan deo je er goed aan om een mac/windows xp dualboot te maken, vele games zullen namelijk niet op de mac gaan werken(is er bijvoorbeeld directx voor de mac), evenals een hoop andere programmas.

Dus Abode Photoshop werk volgens jou niet op windows? :7

Het kopen van een MAC is gewoon: BrandendGeld_140x90.jpg

Want het is zo overpriced als wat.

Geplaatst:

Dus Abode Photoshop werk volgens jou niet op windows? :7

Het kopen van een MAC is gewoon: BrandendGeld_140x90.jpg

Want het is zo overpriced als wat.

wat wesley zegt klopt hoor, als je echt een ontwerper bent ( lees video/foto bewerking zoals wesley al zei ) dan is een mac zoveel beter dan een windows gebaseerde PC.

Geplaatst:
Maar ik heb niet de indruk dat de topicstarter een professionele video/fotobewerker is. :Y

Nee :puh:

ik gebruik soms photoshop / after effects / sony vegas.

Ik wil er eigenlijk 3 tegelijk open hebben staan :puh:

Dus ik denk dat ik dit maar neem:

mhxeko.jpg

Geplaatst:

Neem dan de i7 920 en OC die een beetje. Je hebt hem zo op 3 Ghz. (wel een goede koeler kopen. :Y )

Geplaatst: (bewerkt)
Maar ik heb niet de indruk dat de topicstarter een professionele video/fotobewerker is. :Y

Nee :puh:

ik gebruik soms photoshop / after effects / sony vegas.

Ik wil er eigenlijk 3 tegelijk open hebben staan :puh:

Dus ik denk dat ik dit maar neem:

[ plaatje]

voor minder geld heb je een GTX295.

EDIT: Niet goed gezien, ik dacht dat hij 1 HDD had.

Bewerkt: door Djmaddox

Sprunk, laat hem maar die 940 kopen, overclocken is niet voor n00bs hoor! ;)

Bewerkt: door MegaPilot

Waarom heb je eigenlijk 2x geheugen? :bonk:

@ Hierboven: Ga naar een subforum waar je nog wél een zinnige bijdrage kunt leveren a.u.b. Waarom 250 euro uitgeven als je met een lezen van een tut op hogere snelheden komt.

Bewerkt: door Sprunk

Inderdaad, da's wat teveel van het goede..:engel:

@ hierboven: Ik heb over de prijs van die 940 gelezen, moet je daarvoor mij beginnen uitschijten?

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Nee, maar een 940 is imo enorme geldverspillig. En een i7 920 is toch ook al een monster CPU. Dus waarom niet die nemen?

Geplaatst:
Nee, maar een 940 is imo enorme geldverspillig. En een i7 920 is toch ook al een monster CPU. Dus waarom niet die nemen?

Ik had de indruk dat ie geld teveel had, als je budget 1600 euro is, kan je toch beter het beste nemen dat je met dat budget kan kopen? Natuurlijk, als ie z'n portemonee wilt sparen kan ie idd beter de 920 nemen.

Geplaatst:

Ik had de indruk dat ie geld teveel had, als je budget 1600 euro is, kan je toch beter het beste nemen dat je met dat budget kan kopen? Natuurlijk, als ie z'n portemonee wilt sparen kan ie idd beter de 920 nemen.

Koop voor die bespaarde 250 euro dan gelijk wat games, om hem warm te laten draaien. Crysis ofzo. Al heeft die daar ook niet een echte kluif aan. :7

Geplaatst:

Koop voor die bespaarde 250 euro dan gelijk wat games, om hem warm te laten draaien. Crysis ofzo. Al heeft die daar ook niet een echte kluif aan. :7

Er hoef maar een ram geheugen in :D

Die triple channel.

Maar ik heb nog nooit iets overclockt, dus ik doe dat denk ik maar niet.

Ik weet ook niet of het moeilijk is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...