Jump to content

Nieuwe pc: pimios

Recommended Posts

Geplaatst:
Okay, Ps. Aan je afstelling te zien, ben je echt een geluksvogel :O

anderhalf jaar lang werken.

Een verjaardag

en je oude pc veel te duur doorverkopen aan je zusje.

Dan heb je het zo :D

• Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pimios

34

• Djmaddox

29

• Sprunk

12

• TaartJJ~!

11

Geplaatst:

Een verjaardag

Je kan €250,- besparen door een 920 te kopen en een goede koeler. 3066MHz moet makkelijk te halen zijn met de 920.

Geplaatst:

Een verjaardag

Je kan €250,- besparen door een 920 te kopen en een goede koeler. 3066MHz moet makkelijk te halen zijn met de 920.

Maar ik wil niet gaan overclocken.

Ik heb alle nadelen gelezen.

Dus misschien over 2 jaar.

Maar kan ik met deze pc 3 jaar of langer nog mee gamen ?

Geplaatst:

nou er zijn eigenlijk geen nadelen eraan, allees is beveiligd. Als hij oververhit raakt word je cpu teruggeklokt, als je te weinig stroom gebruikt(te kleine vcore) valt je pc uit, als je teveel gebruikt gaat hij terugklokken als je cpu te warm word, er kan vrij weinig gebeuren, tenzij je met stappen van 500MHz gaat.

Wat Taart zegt is makkelijk te halen, daar hoef je neit eens mee te gaan kloten over vcore enzo, gewoon clocks hoger zetten.

Geplaatst: (bewerkt)
nou er zijn eigenlijk geen nadelen eraan, allees is beveiligd. Als hij oververhit raakt word je cpu teruggeklokt, als je te weinig stroom gebruikt(te kleine vcore) valt je pc uit, als je teveel gebruikt gaat hij terugklokken als je cpu te warm word, er kan vrij weinig gebeuren, tenzij je met stappen van 500MHz gaat.

Wat Taart zegt is makkelijk te halen, daar hoef je neit eens mee te gaan kloten over vcore enzo, gewoon clocks hoger zetten.

ik hem dan overnieuw samen gestelt.

25utfs5.jpg

er moet alleen nog maar een crossfire poort bij.

Btw:

Is het veel gedoe om iets in crossfire te zetten?

Of weet iemand nog een beter iets voor 1800 euro (25 euro er boven mag ook)

Edit:

Ik heb een foutje gemaakt :7 .

Ik ben de boxen vergeten.

Dus de raid 0 configuratie gaat weg

En een harde schijf ook.

Bewerkt: door pimios
Geplaatst:

Bij het moederbord (ik heb de normale versie van de X58 Pro) zit een CrossfireX brug, zodat je gewoon 2 grafische kaarten met elkaar verbinden. Het is niet zoveel gedoe, je moet gewoon de 2 kaarten met elkaar verbinden als je ze aangesloten hebt en dan de drivers configureren.

Geplaatst:
Bij het moederbord (ik heb de normale versie van de X58 Pro) zit een CrossfireX brug, zodat je gewoon 2 grafische kaarten met elkaar verbinden. Het is niet zoveel gedoe, je moet gewoon de 2 kaarten met elkaar verbinden als je ze aangesloten hebt en dan de drivers configureren.

e1bt4o.png

Even een nieuwe samengesteld.

Mijn vader kan hem ophalen.

En ik zet hem ook zelf in elkaar

Geplaatst:

om nu crossfire te gaan draaien heeft weinig nut, er word nog amper winst uit gehaald en in sommige gevallen zelfs verlies, beter wacht je er even mee en gaat later als het meer ondersteund word toch nog crossfire draaien.

voor het geld dat je dan bespaart kan je bijvoorbeeld nog een harde schijf en meer koelers bijvoorbeeld kopen, ik weet neit hoeveel fans er op je kast en moederbord aangesloten kunnen worden, maar mss kun je er 2 bij doen? koelt hij nog wat beter.

Geplaatst:

Idd, 1 HD4890 XXX levert genoeg grafische kracht voor nu, je kan er altijd later nog eentje bijprikken als je vind dat je te weinig kracht hebt. En later zal hij ook goedkoper zijn. Dus bespaar 180 euro en koop eventueel nog 1 HDD of iets spaar je geld gewoon.

Geplaatst:
om nu crossfire te gaan draaien heeft weinig nut, er word nog amper winst uit gehaald en in sommige gevallen zelfs verlies, beter wacht je er even mee en gaat later als het meer ondersteund word toch nog crossfire draaien.

voor het geld dat je dan bespaart kan je bijvoorbeeld nog een harde schijf en meer koelers bijvoorbeeld kopen, ik weet neit hoeveel fans er op je kast en moederbord aangesloten kunnen worden, maar mss kun je er 2 bij doen? koelt hij nog wat beter.

kan ik dan beter voor de ati 4870x2 gaan ?

Dan ben ik ook nog eens 60 euro goedkoper uit :D

En in die case past er nog maar 1 fan bij.

1x 80

3x 120 kan er in

Idd, 1 HD4890 XXX levert genoeg grafische kracht voor nu, je kan er altijd later nog eentje bijprikken als je vind dat je te weinig kracht hebt. En later zal hij ook goedkoper zijn. Dus bespaar 180 euro en koop eventueel nog 1 HDD of iets spaar je geld gewoon.

Ga gewoon voor 1 4890, dan zit je goed.

Bewerkt: door Djmaddox

Nog niet duidelijk? Veel games ondersteunen geen Dual GPU dus dan zit je gewoon met 1 HD4870.

Dus ik kan heb beste nu 1x een 4890 kopen :puh:

en over 1/2 jaar een tweede ?

Dan doe ik dat :puh:

btw:

weet iemand hoe snel windows boot met een ssd ?

Bewerkt: door pimios
Geplaatst:

ligt eraan of je meer grafische kracht wilt.

Geplaatst:

ligt eraan of je meer grafische kracht wilt.

ik wil over het liefste met de pc nog normaal kunnen gamen (op low is goed)

Geplaatst:

OMG! De HD4890 is een van de beste kaarten van nu, dat gaat echt wel hoor en over 1 jaar ook nog hoor en waarschijnlijk over 2 jaar ook nog!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...