Jesperkaj Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Bulletproof Patriot kan je alleen maar krijgen met een code bij het pre-orderen via Social Club. Dat is niet waar. Social Club had alleen bij de pre-order de Bulletproof Hellebach erbij zitten als bonuswagen en niet de Bulletproof Patriot. Reageren
fronk Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Hoe open je de Cityscape??Ik moet alleen nog de Cityscape en de Bulletproof Patriot, maar ik dacht dat je die alleen met de Special club kon krijgen. De Bulletproof Patroit was alleen verkrijgbaar als je de pre-order versie had besteld bij Gamestop, een Amerikaanse gameswinkel. De Cityscape is alleen te verkrijgen als je alle Challenges op brons hebt gehaald. Oke, dan moet ik nog even doorracen Ik heb hem niet bij Gamestop gehaald, dus een bulletproof Patriot zit er voor mij niet in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.