kauko12 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Hallo iedereen Ik kom niet verder en word ook niet gebeld ik kan alleen nog job's bij little jacob doen weet iemand hoe ik verder moet. Groetjes kauko12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Misschien is het slim Jimmy Pegorino te bellen. Hij geeft jou namelijk de volgende missie. Anders moet je maar wachten. Kijk maar even >>HIER<< om te kijken of je een hele lijn gemist hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Hallo iedereenIk kom niet verder en word ook niet gebeld ik kan alleen nog job's bij little jacob doen weet iemand hoe ik verder moet. Groetjes kauko12 Ik zat zelf vast voor de missie that special someone, en het blijkt volgens mij dat dwayne's missies wel verplicht zijn. en misschien ook de "holland play", waarin je moet kiezen of je playboy x dood of dwayne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.