Jump to content

Assasins Creed Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben weer een bezig geweest met Photoshop en wilde iets nieuws aanleren en uitproberen. Ik vond een leuke en mooi render en begon te werken, dat is mijn outcome, BTW, lettertypes zijn gewoon mijn ding niet :7 :

V1

9AssasinsCreed.jpg

V2

9AssasinsCreed-1.jpg

Bewerkt: door Nstyle08Z
Geplaatst:

Deze is wat minder Nstyle08Z

Hij oogt een beetje leeg, maar de blauwe glow is er mooi gedaan

De tekst is minder, want ik dan vanaf de 0 niets meer lezen, verder zitten onderaan alle effecten.

Ook heb je je scanlines de andere kant o laten lopen, mooi effect geeft dat

Ik geef deze sig een 7.0/10

Geplaatst:

Het eerste wat me opvalt is de onderkant. Dat ziet er heel mooi uit :tu:

Alleen vind ik het jammer van die punten op zijn rug(pijlen?)

en zoals je zelf al zegt dat lettertypes je ding niet zijn moet ik daar een opmerking over maken; je naam is haast niet leesbaar, maar dat komt geloof ik door de positie van waar de naam staat. Ik zou hem iets naar boven doen zodat hij net niet in dat drukke gedeelte zit. Voor de rest vind ik hem mooi gelukt :tu:

Ik geef hem een 7½/10 want ik vind die uitsteeksels op zijn rug niet zo mooi erbijpassen en de naam is haast niet leesbaar.

@RoyBoow:

Bedankt voor je rate. Ik zal dan proberen een nieuwe tekst te vinden. Maar wat bedoel je met deze zin :$ 'Ook heb je je scanlines de andere kant o laten lopen, mooi effect geeft dat'. Die 'o' ik kan je niet zo heel erg goed begrijpen wat je wilt zeggen.

@Djmaddox:

Die punten of pijltjes of wat je je ook wilt inbeelden waarin al in de render, dus ik heb dat daar niet zelf geplaatst. Zoals ik al zei, ga ik een nieuwere lettertype zoeken. :tu:

EDIT:

Ik heb een versie 2 gemaakt, het enigste wat ik heb gedaan is een ander lettertype, namelijk het lettertype van Assasins Creed.

V2

9AssasinsCreed-1.jpg

Bewerkt: door Nstyle08Z
Geplaatst:

Die is al veel beter qua letters, Het is duidelijker en sowieso op een betere plek

V1= 7½

V2= 9 Omdat de letters veel beter zijn :tu:

Geplaatst:
@RoyBoow:

Bedankt voor je rate. Ik zal dan proberen een nieuwe tekst te vinden. Maar wat bedoel je met deze zin :$ 'Ook heb je je scanlines de andere kant o laten lopen, mooi effect geeft dat'. Die 'o' ik kan je niet zo heel erg goed begrijpen wat je wilt zeggen.

@Djmaddox:

Die punten of pijltjes of wat je je ook wilt inbeelden waarin al in de render, dus ik heb dat daar niet zelf geplaatst. Zoals ik al zei, ga ik een nieuwere lettertype zoeken. :tu:

EDIT:

Ik heb een versie 2 gemaakt, het enigste wat ik heb gedaan is een ander lettertype, namelijk het lettertype van Assasins Creed.

V2

9AssasinsCreed-1.jpg

o = op srry

Ik vind deze creaties best wel mooi.

Maar ik vind V2 toch net iets mooier als V1 dit komt door de tekst die je erin hebt verwerkt.

Ook zijn die effecten aan de onderkant erg mooi.

Ze passen goed bij de render.

Alleen jammer dat je signature zo leeg is.

V1: 7.8/10

V2: 8.5/10

Bewerkt: door Triads
Geplaatst:

Mooie signature :)

Zo te zien heb je het met de tekst goed opgelost. Ik vind de plaats mooi uitgekozen, het is nu duidelijk leesbaar en ook nog eens op een creatieve manier neergezet op zijn schouder. De effecten zijn erg goed gelukt, alleen een min puntje is in het midden onderaan de sig, het heeft een wat blokjes structuur. Ik vind dat zelf niet erg gepast staan, het verstoord een beetje de structuur als je er lang naar kijkt. Voor de rest zijn de kleuren goed gelukt, al had ik zelf een wat levendigere achtergrond gekozen, maar goed dit is weer eens wat anders :)

Geplaatst:
Mooie signature :)

Zo te zien heb je het met de tekst goed opgelost. Ik vind de plaats mooi uitgekozen, het is nu duidelijk leesbaar en ook nog eens op een creatieve manier neergezet op zijn schouder. De effecten zijn erg goed gelukt, alleen een min puntje is in het midden onderaan de sig, het heeft een wat blokjes structuur. Ik vind dat zelf niet erg gepast staan, het verstoord een beetje de structuur als je er lang naar kijkt. Voor de rest zijn de kleuren goed gelukt, al had ik zelf een wat levendigere achtergrond gekozen, maar goed dit is weer eens wat anders :)

Dankje voor je rate, ik wou wel eens iets nieuws aanleren ;). Van die blokjes, dat was toen ik naar Filter > Distort > Wave... heb gegaan en op Randominize (ofzo) een paar keer gedrukt tot het me zind en wat gegumt tot het goed is tadaah! Kortom, bedankt :)!

Hoe heb je die effecten onderaan de render gedaan? Zijn dat splatter brushes (of andere) met clipping mask of iets compleet anders? :$ Ik vind dat soort effecten altijd mooi, en wil ze zelf ook kunnen maken.

Over de rest van je signature: Om te beginnen is hij vrij leeg, je hebt je tekst op je render geplaatst en de render in 't midden. Daardoor blijven de zijkanten leeg. Wat je bijvoorbeeld kan doen is het volgende:

Render meer naar de zijkant toe en tekst ernaast (aan andere zijkant).

Gewoon je signature wat kleiner maken ('t hoeft niet altijd 500*150 te zijn, 400*150 kan ook best. )

De tekst vind ik nog net iets teveel opvallen, misschien een iets donkerder kleurtje of iets minder opacity. Omdat hij op je render staat, vraagt hij veel aandacht, die dan weer van je render weggaat.

Wat een beetje zonde is, want je render en effecten errond zijn prachtig. Het kleurgebruik is erg goed en de manier waarop de render 'openspat' onderaan zijn echt mooi, en die scanlines geven een mooie finishing touch.

Ik geef je een 8.5/10, een geslaagde sig. :tu:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Senneken, bedankt voor de rate! Ik kan je wel uitleggen hoe ik die effecten heb gemaakt, kijk maar in je PB-box ;). En mijn standaard size is 450x150, bijna altijd gebruik ik die afmetingen. Ik heb vandaag een nieuw werkje gemaakt en dit kan je hier raten :D . KLIK

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...