Jump to content

GTA IV Saved Game probleem


CJ_bob

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een 100% saved game gedownload, maar als ik dan uitlog met mijn account, en wil inloggen met dat ander account vraagt hij om een Windows Live ID, ik voer alles van mij in, maar dan zegt hij dat mijn wachtwoord verkeerd is..

Wat heb ik fout gedaan??

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een 100% saved game gedownload, maar als ik dan uitlog met mijn account, en wil inloggen met dat ander account vraagt hij om een Windows Live ID, ik voer alles van mij in, maar dan zegt hij dat mijn wachtwoord verkeerd is..

Wat heb ik fout gedaan??

Daar gaat het volgens mij fout. Als je een savegame van iemand anders download zul je moeten spelen op de andere zijn account. Op die van jou zal niet meer gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een geïnstalleerde savegame spelen

1. Start GTA IV op.

2. Wacht tot de Rockstar logo's voorbij zijn en je bij het hoofdmenu bent aangekomen.

3. Druk NIET op Start, maar eerst op de Home knop op je toetsenbord. De Windows Live Guide verschijnt nu.

4. Meld eventueel eerst af met je huidige account, en ga dan naar het loginscherm waar je accounts kunt kiezen.

5. Er is nu een nieuwe naam verschenen, namelijk die van de savegame verzender. Log hier op in.

6. Klik op het rode kruisje op de Guide weer af te sluiten, en klik op Options in het hoofdmenu van GTA IV.

7. Ga naar het Game tabblad, en klik op Load Game.

8. Je ziet nu de savegame(s) van de savegame verzender, welke je nu zonder problemen zou moeten kunnen starten.

Komt rechtstreeks uit de guide van flitskikker ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een geïnstalleerde savegame spelen

1. Start GTA IV op.

2. Wacht tot de Rockstar logo's voorbij zijn en je bij het hoofdmenu bent aangekomen.

3. Druk NIET op Start, maar eerst op de Home knop op je toetsenbord. De Windows Live Guide verschijnt nu.

4. Meld eventueel eerst af met je huidige account, en ga dan naar het loginscherm waar je accounts kunt kiezen.

5. Er is nu een nieuwe naam verschenen, namelijk die van de savegame verzender. Log hier op in.

6. Klik op het rode kruisje op de Guide weer af te sluiten, en klik op Options in het hoofdmenu van GTA IV.

7. Ga naar het Game tabblad, en klik op Load Game.

8. Je ziet nu de savegame(s) van de savegame verzender, welke je nu zonder problemen zou moeten kunnen starten.

Komt rechtstreeks uit de guide van flitskikker ^_^

Waar mee dan!! Dat vertelt nietmand!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...