Jump to content

Demo Xbox 360 blijkt Apple computer te zijn

Recommended Posts

Geplaatst:

Microsofts nieuwste gameconsole, de vorige week gepresenteerde Xbox 360, blijkt nog lang niet productierijp te zijn. Enkele demo-consoles die deze week op de gamesbeurs E3 werden getoond, blijken in feite ordinaire Apple G5 pc's te zijn. De Apple computers waren diep weggestopt in de display-stand, zodat het net lijkt of belangstellenden met een heuse Xbox 360 spelen.

Een verslaggever van de website AnandTech ging op onderzoek uit, toen hij zag dat de grafische kwaliteit van de getoonde speldemo's hem ernstig onder de maat leken. Door het simpelweg volgen van wat kabels zag de man dat de Xbox 360 consoles die waren opgesteld, feitelijk lege dummykasten waren, op een controlleraansluiting na. In de Xbox 360 zitten 3 PowerPC processors, die soortgelijk zijn aan de G5 processor die de huidige generatie Apple computers van rekenkracht voorziet. Maar ook het ontwikkelplatform van de Xbox 360 is -naar nu blijkt- voorlopig nog op een G5 gebaseerd.

Bron: Fok.nl

Mijn reactie: Dan voel je je genaaid.

Denk je dat je op een Xbox 360 zit te spelen en werkelijk is het bullshit. :huh:

Geplaatst:

Nou denk het niet. De apple g5 is erg krachtig kwa rekenkunde. Maar is niet bedoeld om spelletjes ermee te spelen.

Hij zal eerder gebruikt worden voor het designe van nieuwe games en consoles.

Geplaatst:

dat is een goede fles actie!!! Xbux nog lang niet klaar geven ze demo's om op te spelen? dan ben je toch ook niet goed bezig, zo krijgen ze een slecht beeld ervan!

Geplaatst:
dat is een goede fles actie!!! Xbux nog lang niet klaar geven ze demo's om op te spelen? dan ben je toch ook niet goed bezig, zo krijgen ze een slecht beeld ervan!

Dit is vast niet waar. Want Xbox heeft heus niet expres z'n machine laten mislukken. In tegendeel. :)

Ik wil een leuke Longhorn xbox !

Geplaatst:

het blijft gwoon genaaid.

die verslaggevers vet van: ik heb op de nieuwe xbox gespeeld!

:blink: tog niet

Geplaatst:

Typisch Microsoft.

Microsoft heeft altijd een grote bek.

En nu blijkt de X-DOOS 360 een Apple G5 te zijn.

Jammer voor Microzuigt, dat dat doorgekomen is.

Maarja dat zijn we wel gewend dat Microzuigt iedereeen naait.

Ze hebben ons gewoon afhankelijk gemaakt voor Microsoft Windows.

• 4 weken later...
Geplaatst:

JA al die spellen MOETEN op windows :(

Ik houn niej echt van microsoft :(

Wist je dat je over 3 jaar Longhorn MOET gebruiken? anders kun je gwoon niet inernetten en op longhorn moet je leeftijd en alles invullen zodat je geen te "ENGE" spellen speelt :(

En je moet ook door microshit goedgekeurde drivers hebben :(

Kan ik men pc gelijk weggooien :(

Echt balen :(

Maak een convert van san andreas zodat ie op linux draait :D

Iedereen blij :D

Groeten van Eduart (alias Patrick)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...