Maurow Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Weet iemand hoe dit kan ik speelde een paar keer met iemand online en elke keer bleef de game vast hangen weet iemand hoe dit kan?? We hebbe dit al een paar keer geprobeert:S Reageren
H995 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Weet iemand hoe dit kan ik speelde een paar keer met iemand online en elke keer bleef de game vast hangen weet iemand hoe dit kan?? We hebbe dit al een paar keer geprobeert:S het kan zijn dat je te ver van de router/usb connector af bent of of er is iets fout met de verbinding Reageren
Maurow Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Maar het rare vind ik dat alleen bij 2 spel soorten het spel niet blijft vast hangen en bij derest wel:S Reageren
H995 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Maar het rare vind ik dat alleen bij 2 spel soorten het spel niet blijft vast hangen en bij derest wel:S nou dat weet ik ook niet (best raar) maar mischien kan je nintendo bellen of naar de wifi site gaan: www.nintendowifi.nl k hoop dat het lukt Reageren
boler Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Kun je online tegen andere mensen spelen?? Ik dacht dat je online alleen kon handelen en chatten enzo Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 is het gedownload of is het gekocht chinatown wars? gekocht dan moet je even naar nintendo site of zoiets of bellen en als het gedownload is dan kan je op je kop gaan staan wat je wilt maar je zult dan nooit online kunnen spelen. ( volgens mij ) Reageren
richi303 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe dit kan ik speelde een paar keer met iemand online en elke keer bleef de game vast hangen weet iemand hoe dit kan?? We hebbe dit al een paar keer geprobeert:S welke spellen zijn dat want bij mij doen die spellen het ook niet bij dat aftellen loop het spel steeds vast alvast bedankt Bewerkt: 12 juli 2009 door richi303 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.