Jump to content

Wifi match blijven vasthangen ....

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe dit kan ik speelde een paar keer met iemand online en elke keer bleef de game vast hangen weet iemand hoe dit kan?? We hebbe dit al een paar keer geprobeert:S

Geplaatst:
Weet iemand hoe dit kan ik speelde een paar keer met iemand online en elke keer bleef de game vast hangen weet iemand hoe dit kan?? We hebbe dit al een paar keer geprobeert:S

het kan zijn dat je te ver van de

router/usb connector af bent of

of er is iets fout met de verbinding

Geplaatst:

Maar het rare vind ik dat alleen bij 2 spel soorten het spel niet blijft vast hangen en bij derest wel:S

Geplaatst:
Maar het rare vind ik dat alleen bij 2 spel soorten het spel niet blijft vast hangen en bij derest wel:S

nou dat weet ik ook niet

(best raar) maar mischien

kan je nintendo bellen

of naar de wifi site gaan:

www.nintendowifi.nl

k hoop dat het lukt :tu:

• 4 weken later...
Geplaatst:

is het gedownload of is het gekocht chinatown wars? gekocht dan moet je even naar nintendo site of zoiets of bellen en als het gedownload is dan kan je op je kop gaan staan wat je wilt maar je zult dan nooit online kunnen spelen. ( volgens mij )

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

welke spellen zijn dat want bij mij doen die spellen het ook niet :N

bij dat aftellen loop het spel steeds vast :(

alvast bedankt :cya:

Bewerkt: door richi303

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...