Jump to content

Kleine verzameling Signature's

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat mijn computer geupgrade heb naar windows 7 ben ik al mijn PSD bestanden kwijt van 2 jaar werk het waren er een paar honderd ongeveer. Nu heb ik weer snel ff wat sigs gemaakt. Ik had al lange tijd niet meer gephotoshop. Dus veel dingen zijn met behulp van tuts gemaakt. Van O.A Gtaforum maar ook deviantart enz.

House:

13zn3q1.png

Halo:

i5ai3o.png

Pokemon:

14tuebt.png

Ichigo:

v8h6rt.png

Design:

huk9sg.png

j99dvm.png

Graag jullie mening enz....................

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

House

Slecht. Ik zeg het neit graag, maar slecht. Waarom? Omdat House een ziekenhuis serie is over een cynische dokter. Dit lijkt meer op Hugh Laurie als wannabe gangsta (soort OG Loc (GTA:SA)). Techniek is prima maar het thema is volkomen verkeerd...sorry.

3 / 10

Halo

Heel goed, je hebt het design aangepast aan de helm van dat Halo mannetje (ik weet niet hoe die heet, maar hij is heel herkenbaar). Gewoon prima

9 / 10

Pokemon

Het pas nu ik "pokemon" lees dat ik zie dat er in het midden een pokemon staat. Maar, op zich niet slecht. Hij is heel dynamisch. Laat die pokemon meer zien, dan was ie beter

7 / 10

Design

Heel goed, niet mijn stijl maar ik denk wel jou stijl en dat is prima. Goede afwerking, leuk met de hoofdletters in Bold.

7 / 10

Design (2)

Gaaf! Ook hierbij je eigen stijl, maar net wat leuker uitgewerkt. Zitten veel subtile nuances in die het echt goed maken.

9 / 10

Kijk wat je in Halo en Design (2) goed hebt gedaan en ga zo door!

Bewerkt: door 7ulian
Geplaatst: (bewerkt)

House

Ook ik vind het thema niet passen. Er zit geen diepte in. Waar is die flow? Hmzz, ik vind het maar niks.

4/10.

Halo

Je hebt dus een strakke achtergrond met een overgang en dan nog 1 effect? Het is wel mooi, maar ik zou het zo na kunnen maken. Het is dat ik het toch erg mooi vind.

7/10

Pokemon

Opzich rare sig, maar wel nice :tu:

6/10

Ichigo

Ook wel een leuke signature. Leuke effectjes maar weer geen diepte...

7/10

Slotwoord signatures:

Werk aan diepte, flow, lightning en kleuren. Dan kom je er wel.

Abstract

Een ware ogenmassage! ^_^ Echt heel nice gedaan, leuke achtergrond en gewoon niets op aan te merken.

Abstract 2

Ook een leuk werkje. Niks op aan te merken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

:cya:

Bewerkt: door CrackerzElite

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...