Gta Ripper Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Maar ik snap gewoon niet waarom Symbian word afgekraakt,mja... Ik ben vast ook niet de enige. Omdat Symbian nou eenmaal een verouderd systeem is. Als je voor simpele telefoons gaat voldoet het wel, maar als je ''meer'' wilt moet je toch echt voor iOS of voor Android gaan. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Maar ik snap gewoon niet waarom Symbian word afgekraakt,mja... Ik ben vast ook niet de enige. Omdat Symbian nou eenmaal een verouderd systeem is. Als je voor simpele telefoons gaat voldoet het wel, maar als je ''meer'' wilt moet je toch echt voor iOS of voor Android gaan. De N8 is geen simpele telefoon. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Hij zegt dan ook dat Symbian goed is voor simpele telefoons, dus niet voor telefoons als de C7 en de N8. Lezen.. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 (bewerkt) Ik zegbedoel dan ook dat de N8 geen simpele telefoon is maar toch op Symbian draait en toch mee kan met de tijd. Lezen... Bewerkt: 6 mei 2011 door tonystarkiv Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Nee, dat zei je niet. Dudee! De N8 is geen simpele telefoon. is niet gelijk aan Ik zeg dan ook dat de N8 geen simpele telefoon is maar toch op Symbian draait en toch mee kan met de tijd. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Heb trouwens een probleem met men vader zijn Samsung Galaxy 5 als ik hem verbind met met de PC via USB, dan zegt hij dat er geen stuurprogramma's zijn, heb er ook geen cd bijgekregen dus weet iemand wat het probleem kan zijn? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Merk: Liefst Samsung. Type: Smartphone. Prijs: Liefst zo goedkoop mogelijk. Extra: Internet. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Dan raad ik je de Samsung Galaxy Apollo aan. Deze telefoon is als los toestel vanaf ongeveer 150,- euro te koop. Specs Reageren
blackops Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Dan raad ik je de Samsung Galaxy Apollo aan. Deze telefoon is als los toestel vanaf ongeveer 150,- euro te koop. Specs De ACE is trouwens ook goed Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 De ACE is trouwens ook goed Ja, maar hij wilt zo goedkoop mogelijk, dan zou de Apollo een betere keuze zijn. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Merk:Sony Ericsson of Nokia Type: Satio of N8 Prijs:Allebei bijna 400 euro Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet. Bedankt alvast! Antonio. Reageren
Sharingan Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Er was trouwens laatst op het nieuws dat Nokia en Microsoft samen iets wouden maken als Apple omdat nokia niet goed verkocht word. Over iOS vs. Android gesproken. Ik heb een Android en een iOS en ik merk toch met iOS dat de apps JUIST vaker vastlopen dan die van Android. Daarentegen vind ik iOS wel stukken makkelijker in gebruik. (Ik houd iTunes dan even buiten beschouwing, want dat is echt kut) IK heb nu al bijna een jaar een iPhone een 3GS en een 4. En mijn telefoon is nog nooit vastgelopen. Nooit van die lag met apps. En juist ook bij veel Android telefoons heb ik gezien dat ze toch een aantal keren per week vastlopen (Samsung Galaxy S) Heb een 4tal vrienden die dat toestel bezitten. En wat ook mega vaak crashed in vergelijking met iOS. Maarja, ieder zn meug. Wat is dat nou weer voor onzin..Dat apps vastlopen heb je ook met iOS(iPhone moet je trouwens niet nemen voor de apps, dat is zo overrated..), maar crashes heeft die vriend van me nog niet gehad neen.. Wij moeten helemaal niks. En de Apps van de Androidmarket zijn ook niet altijd zo goed hoor. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Merk:Sony Ericsson of Nokia Type: Satio of N8 Prijs:Allebei bijna 400 euro Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet. Bedankt alvast! Antonio. Volgens mij is de Satio toch ietsjes dikker dan de N8. Reageren
Hayte Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Merk:Sony Ericsson of Nokia Type: Satio of N8 Prijs:Allebei bijna 400 euro Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet. Bedankt alvast! Antonio. Waarom zou je in godsnaam van die twee oude krengen kopen als je voor 40 euro meer dan jouw budget de nieuwste Sony Ericsson Xperia Arc kan kopen Klik Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Dan raad ik je de Samsung Galaxy Apollo aan. Deze telefoon is als los toestel vanaf ongeveer 150,- euro te koop. Specs Dankje, ik ga even kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.