Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.pdashop.b...120-silver.html

Iemand ervaring met deze gsm? :) Mijn Samsung Star is nogal aan de kaduuke kant en dit ziet er mij wel een leuk dingetje uit. :) M'n Samsung Star is nu 2 jaar en zo'n 2 maanden oud. Erg beschadigd aan de buitenkant, maar werkt nog perfect. Al denk ik dat de batterij niet meer lang meegaat, hier moet ik eens op beginnen letten. :puh: Enige minpuntje aan die Acer is de dikte(1,4 cm), gewicht(135 g) valt nog mee voor zo'n gsm, niet dan?

http://www.phonehous...quid-metal.html Slechts 130 euro, can't be bad?

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

94

• -TonyStark-

35

• Teh_Ninja

22

• End Of The Riot

21

Geplaatst:

Ow man, wat een faal.. :$ Bedankt! :) Ik lees er amper wat negatiefs over, dus nu moet ik alleen nog een winkel in de buurt vinden. Jammer dat ik naar Gent zal moeten gaan hiervoor, maar ach..130 euro is best nice voor zo'n telefoon.. :)

Edit: Liefste Gtaforum, stop met delen van m'n bericht te verwijderen, bedankt. :D

>>> Door NandroDavids: Neppe modtag verwijderd<<<

Ow man, wat een faal.. :$ Bedankt! :) Ik lees er amper wat negatiefs over, dus nu moet ik alleen nog een winkel in de buurt vinden. Jammer dat ik naar Gent zal moeten gaan hiervoor, maar ach..130 euro is best nice voor zo'n telefoon.. :)

Edit: Liefste Gtaforum, stop met delen van m'n bericht te verwijderen, bedankt. :D

>>> Door NandroDavids: Neppe modtag verwijderd<<<

Laughed... :7

EDIT: Laughed again... :7

Bewerkt: door Redfire18

Laughed... :7

EDIT: Laughed again... :7

Ik heb geen modtag gebruikt hoor..:? En er is wel degelijk een bug op Gtaforum waardoor je soms kan hebben dat er delen van je bericht verwijderd worden wanneer je op 'bewerken' klikt..:')

Geplaatst:

Excuus, was een mislukte grap van mij... :-( Had er geen 'Bewerkt door...' in geplaatst, waardoor Nandro niet wist dat ik hem had gemaakt.

Kunnen we nu weer ontopic gaan? :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Merk:Doesn't matter.

Type:Touchscreen.

Prijs: Max 200 euro.

Extra:Wifi, touchscreen en Android. M'n oog is gevallen op de Samsung Galaxy Gio. Tenzij iemand een beter alternatief heeft, ga ik deze kopen. :)

Merk:Doesn't matter.

Type:Touchscreen.

Prijs: Max 200 euro.

Extra:Wifi, touchscreen en Android. M'n oog is gevallen op de Samsung Galaxy Gio. Tenzij iemand een beter alternatief heeft, ga ik deze kopen. :)

Hoewel de gio ook een goede telefoon is zijn hier enkel alternatieven:

Samsung Galaxy Txt B5510 (Touchscreen + full azerty)

Sony Ericsson X10 (Touchscreen)

HTC ChaCha (Touchscreen + full azerty)

Sony Ericsson live with walkman (Touchscreen)

Bewerkt: door woody268

Galaxy TxT: ik wil een volledige touchscreen gsm. ;)

HTC ChaCha: zelfde als hierboven.

Sony Ericcson X10: Deze wou ik! :( Maar is helaas nergens meer verkrijgbaar, de BelCompany site is verouderd. Ik ging naar Aalst gaan voor deze gsm, maar blijkbaar zat er een X10 in het bestand die in reparatie was.

Sony Ericsson live with walkman: Verdorie! Dat ik daar niet opgekomen ben! Op foto's lijkt ie kleiner dan de Gio, maar hij is beter qua specs! Als ik een lokale winkel vindt die deze gsm verkoopt, dan wordt het deze! :) Ik vind de Gio wel nice, maar zowat iedereen heeft een Gio/Ace..xD

Edit: Yes! Een lokale verdeler verkoopt 'm voor 180 euro! :D Betere processor, meer RAM en een goede camera. Voor 40 euro meer dan de Gio is de Live wel een koopje dan..:)

Geplaatst:

Galaxy TxT: ik wil een volledige touchscreen gsm. ;)

HTC ChaCha: zelfde als hierboven.

Sony Ericcson X10: Deze wou ik! :( Maar is helaas nergens meer verkrijgbaar, de Bel Company site is verouderd. Ik ging naar Aalst gaan voor deze gsm, maar blijkbaar zat er een X10 in het bestand die in reparatie was.

Sony Ericsson live with walkman: Verdorie! Dat ik daar niet opgekomen ben! Op foto's lijkt ie kleiner dan de Gio, maar hij is beter qua specs! Als ik een lokale winkel vindt die deze gsm verkoopt, dan wordt het deze! :) Ik vind de Gio wel nice, maar zowat iedereen heeft een Gio/Ace..xD

Edit: Yes! Een lokale verdeler verkoopt 'm voor 180 euro! :D

Welke gsm?

Geplaatst:

jow,

ik ben ook op zoek, want mn abbo verloopt dit jaar en mag in mei een nieuwe uitkiezen (als ik verleng of evt overstap naar andere provider)

Merk: Samsung, HTC, Sony Ericsson...

Type: Touchscreen liefst zo groot mogelijk

Prijs: heb nu een hi 15 abbo met 2,50 onbeperkt internet, weet niet of ik dat abbo kan houden, en heb nogal moeite met zoeken tussen abbo's want ik word gek van die eerste 9 maanden korting rotzooi die misleidend zijn... M'n huidige samsung wave was iets van 380 eu nieuw (zonder abbo), dus in die categorie.

Extra: Ik wil Android, want mn BADA OS dat ik nu heb bevalt me niet en kan je weinig mee. Wifi, minimaal 5 Mp camera, enz enz, een echte smartphone dus. Persoonlijk vind ik een HTC wel vet want die kan veel en heeft ook htc sence oid en dat soort extratjes vind ik wel leuk

Ik dacht jullie kunnen me vast wel helpen, want ik word gek met zoeken in abonnementen, dan denk je dat je 1tje hebt voor 20 eu p/maand en is dat alleen de 1ste 9 maand -_-

Geplaatst:

Ben lange tijd trotse bezitter geweest van een Samsung Galaxy S2. Nu is deze helaas kapot gegaan door eigen schuld en de reparatie is te duur (kan net zo goed een nieuwe los kopen). Nu zijn er weinig andere smartphones die mijn Samsung Galaxy S2 kunnen vervangen.. Dus of ik wil weer een nieuwe Samsung Galaxy S2 los kopen, maar die is ook wel weer best prijzig los. Dus misschien de nieuwe Samsung Galaxy S Advance, vergelijkbare specs, maar net iets kleiner touchscreen en dus goedkoper. Maar krijgt deze wel een upgrade naar Android 4.0?!

En ben eigenlijk ook benieuwd naar de ervaringen van mensen met een Samsung Galaxy Nexus met Android 4.0. Ik vind het Touchwiz van Samsung best wel smooth, maar heb geen idee hoe Android is zonder Touchwiz..

Alvast bedankt voor alle tips een opmerkingen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...