.Senne Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Het hoeft geen dual-sim te zijn, gewoon een micro-sim compatibele gsm. In mijn Xperia S past enkel micro-sim, dus die sim moet dan naar de andere gsm verplaatst worden. Het kan zijn dat zowat elke gsm tegenwoordig micro-sim compatible is, maar ik volg het allemaal niet meer dus zet ik het maar in het lijstje. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Het hoeft geen dual-sim te zijn, gewoon een micro-sim compatibele gsm. In mijn Xperia S past enkel micro-sim, dus die sim moet dan naar de andere gsm verplaatst worden. Het kan zijn dat zowat elke gsm tegenwoordig micro-sim compatible is, maar ik volg het allemaal niet meer dus zet ik het maar in het lijstje. Omg, wat een fail. En ik ga over een paar maanden een iPhone kopen.. Ik heb micro-sim verwisseld met dual-sim.. Het is nogal moeilijk om te weten welke gsm over mciro-sim beschikt, ik vind namelijk geen site die ze kan filteren op het ondersteunen van micro-sim.. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 Ik ook niet, dat is net het probleem. Ik zal hier thuis maar eens proberen of oude toestellen werken met een micro-sim. Internet maakt me ook niet veel wijzer. Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 (bewerkt) Geen nood, er bestaand adapters voor micro sim > sim. Zoals deze, hierna kan je elke gsm kopen die je wil. Bewerkt: 19 juli 2012 door Woody268 Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 Die heb je ook al voor 1 euro hé Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 Vraag anders bij je provider een tweede "gewone" simkaart aan. Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 Microsim probleem is al opgelost, ik heb het oude randje nog waaruit je het moest "pinchen", en dat is de grootte van een gewone sim. Eigenlijk dus net hetzelfde als hierboven staat voor 14 euro. En m'n zus had nog een oude Samsung liggen met azerty toetsenbord die de sim aanvaardt, een sdhc-slot en 3.5mm jack heeft dus heb ik alles dat ik nodig heb. Nu enkel zo goedkoop mogelijk aan een 32GB sdhc-kaartje raken. Reageren
Isic Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 Klik Hier iets tussen, dacht dat sdhc voor camera's was. Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Geplaatst: 20 juli 2012 Micro SDHC, excuses. Op tweakers zijn de goedkoopste rond de 20 euro, vind ik nog doenbaar gezien ik geen nieuwe mobiel erbij moet kopen. Direct maar eens eentje bestellen dan. Dank u zeer! Reageren
michael50000 Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2012 (bewerkt) Geen nood, er bestaand adapters voor micro sim > sim. Zoals deze, hierna kan je elke gsm kopen die je wil. Goed gek. Ik heb eentje uit china laten komen. 2 weekjes wachten maar minstens even goed product maar vooral veel goedkoper. http://www.dealextreme.com/p/micro-sim-card-to-standard-sim-card-adapter-white-41355?item=18 Bewerkt: 12 augustus 2012 door michael50000 Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 (bewerkt) Geen nood, er bestaand adapters voor micro sim > sim. Zoals deze, hierna kan je elke gsm kopen die je wil. Goed gek. Ik heb eentje uit china laten komen. 2 weekjes wachten maar minstens even goed product maar vooral veel goedkoper. http://www.dealextreme.com/p/micro-sim-card-to-standard-sim-card-adapter-white-41355?item=18 Kijk , jij snapt het! Geld besparen met China! Er zijn trouwens véél betere shops dan DX, maar dat terzijde. Bewerkt: 13 augustus 2012 door Davedavy Reageren
michael50000 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Geen nood, er bestaand adapters voor micro sim > sim. Zoals deze, hierna kan je elke gsm kopen die je wil. Goed gek. Ik heb eentje uit china laten komen. 2 weekjes wachten maar minstens even goed product maar vooral veel goedkoper. http://www.dealextreme.com/p/micro-sim-card-to-standard-sim-card-adapter-white-41355?item=18 Kijk , jij snapt het! Geld besparen met China! Er zijn trouwens véél betere shops dan DX, maar dat terzijde. Tell me more haha Trouwens echt gek de mensen hier ... ze vinden die prijs ff normaal, op DX klagen de mensen al dat 1€ duur is voor een stukje plastic. Ik vind 1€ incl. verzending wel netjes voor een stukje plastic ^^. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Tell me more haha Trouwens echt gek de mensen hier ... ze vinden die prijs ff normaal, op DX klagen de mensen al dat 1€ duur is voor een stukje plastic. Ik vind 1€ incl. verzending wel netjes voor een stukje plastic ^^. Even snel gekeken en in NL zijn ze voor 3 euro te krijgen en geen verzendkosten. En de volgende dag in huis, die twee euro geef ik dan liever wel extra ipv. 2 euro minder betalen en dan 2 weken te moeten wachten. Conrad bied ze ook voor 1 euro aan, alleen betaal je dan 9 euro verzenden Reageren
michael50000 Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 Tell me more haha Trouwens echt gek de mensen hier ... ze vinden die prijs ff normaal, op DX klagen de mensen al dat 1€ duur is voor een stukje plastic. Ik vind 1€ incl. verzending wel netjes voor een stukje plastic ^^. Even snel gekeken en in NL zijn ze voor 3 euro te krijgen en geen verzendkosten. En de volgende dag in huis, die twee euro geef ik dan liever wel extra ipv. 2 euro minder betalen en dan 2 weken te moeten wachten. Conrad bied ze ook voor 1 euro aan, alleen betaal je dan 9 euro verzenden Hier in België vind ik helaas zo geen shops Reageren
Woody268 Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 conrad is ook in belgië hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.