Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"

Recommended Posts

Geplaatst:

conrad is ook in belgië hoor.

Maar dan betaal je 10€ voor een stukje plastic, je mist de discussie denk ik. Je moet toch echt gek zijn om niet effe te wachten als het 9€ scheelt als je er op kan wachten, niet? Als het snel moet gaan begrijp ik het maar anders niet.

• 3 weken later...
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

94

• -TonyStark-

35

• Teh_Ninja

22

• End Of The Riot

21

Geplaatst:

Mensen, ook ik zoek een nieuwe mobiel. Liefst een smartphone, met Android of Windows Phone als OS. Geen iOS.

Daarnaast touchscreen, en ZONDER abonnement. Simlock-vrij of simlocked maakt me niet zoveel uit.

Is hier een telefoon van in de prijsklasse tot €200,-?

Geplaatst:

Mensen, ook ik zoek een nieuwe mobiel. Liefst een smartphone, met Android of Windows Phone als OS. Geen iOS.

Daarnaast touchscreen, en ZONDER abonnement. Simlock-vrij of simlocked maakt me niet zoveel uit.

Is hier een telefoon van in de prijsklasse tot €200,-?

iOS kan je toch niet kopen voor 200 euro, en een verouderd Windows OS raad ik je zeker niet aan.

http://www.smartphoneshop.nl/product/182682/category-161308-smartphones/lg-optimus-l5-pitch-black.html

http://www.smartphoneshop.nl/product/213257/category-161308-smartphones/acer-liquid-gallant-black.html

http://www.smartphoneshop.nl/product/191898/category-161308-smartphones/acer-liquid-glow-zwart.html

http://www.smartphoneshop.nl/product/215968/category-161308-smartphones/huawei-ascend-g300-zwart.html

Erg veel keuze tussen goede modellen..:puh:

Geplaatst:

Hallo, ik zoek een nieuwe smartphone:

- Al gereleased, of wordt gereleased voor halfweg oktober

- Prijs: maximum 200 euro

- Touchscreen met multitouch

- Android 4.0 (+ mogelijkheid om te upgraden)

- Goeie processor (minstens 800 mHz)

- 5 megapixel camera met flash en autofocus (+ eventueel mogelijkheid om in 720p te filmen/fotograferen)

- Snelle wifi

- Bluetooth 2.0 of 3.0

- Goeie batterijcapaciteit (minstens 1200 mA)

Hopelijk vinden jullie een smartphone naar mijn behoeften :)

Geplaatst:

Hallo, ik zoek een nieuwe smartphone:

- Al gereleased, of wordt gereleased voor halfweg oktober

- Prijs: maximum 200 euro

- Touchscreen met multitouch

- Android 4.0 (+ mogelijkheid om te upgraden)

- Goeie processor (minstens 800 mHz)

- 5 megapixel camera met flash en autofocus (+ eventueel mogelijkheid om in 720p te filmen/fotograferen)

- Snelle wifi

- Bluetooth 2.0 of 3.0

- Goeie batterijcapaciteit (minstens 1200 mA)

Hopelijk vinden jullie een smartphone naar mijn behoeften :)

Samsung galaxy ace of de xperia play

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een nieuwe smartphone, ik heb een budget van €300. Merk of besturingssysteem maakt mij weinig uit heb zowel goede ervaringen gehad met Windows Phone als met Android. :)

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst: (bewerkt)

Voor mij wordt het ofwel de HTC One V ofwel de Samsung Galaxy S Advance. De processor van de Galaxy S Advance is wel een stuk sneller, daar heb ik de €20 extra toch wel voor over. Het design, interface en bouwmaterialen van de One V staan mij wel meer aan.. moeilijk keuze. :puh: Nog suggesties?

Edit: De Sony Xperia P is ook nog een mogelijkheid.

Dus, ik heb de keuze uit:

-HTC One V

-Samsung Galaxy S Advance

-Sony Xperia P

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Jiayu G3 misschien wat? Ja, onbekend merk, maar wel een zéér goede prijs tegenover wat je krijgt.

Weet niet of dat wel te vertrouwen valt, staan veel spelfouten in de beschrijving. :puh:

Niet vertrouwen is niet doen. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...