Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou voor de Samsung gaan. :)

Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de Samsung gaan, het enige wat me tegenhoud is dat 'ie nog op Android 2.3 draait..

Verdikke man, keuzes, keuzes, overal teveel keuze.. :7 De Sony Xperia Sola is misschien toch een beter aankoop (http://www.smartphoneshop.be/product/181454/sony-xperia-sola-zwart.html#product_specifications)

Bewerkt: door ColaGlas
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

94

• -TonyStark-

35

• Teh_Ninja

22

• End Of The Riot

21

Geplaatst:

Hmm, deze heb ik over het hoofd gezien. Mooi (en goed) toestel. :)

Ik heb de Xperia Sola dus besteld. :puh: Toch bedankt voor je advies! :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Merk: Iets dat je in de winkels kan vinden. :puh:

Type: Touchscreen, duh.

Prijs: Ik mik tussen de 3/400 euro.

Extra:Ik ben op zoek naar een toestel van rond de 3/400 euro waar ik veel video's op kan kijken. Het scherm moet dus zeker tussen de 4/4.5 inch zijn en het besturingssysteem kan niet Windows Phone zijn(gezien het feit er geen videospeler is op Windows Phone dat alle formaten afspeelt). Dus het zal waarschijnlijk een Android zijn. Ik ging eerst voor een iPhone 5, maar ik vind die telefoon niet echt z'n 800 euro waard..32 GB geheugen is een must, dus oftewel 32 GB intern geheugen, oftewel microSD slot.

Wat heb/had ik zelf op het oog?

Acer Cloudmobile S500

Probleem? Zwakke batterij.

Sony Xperia S

Einde cyclus? Met andere woorden: Is hij het nog waard om 400 euro voor te betalen?

LG Optimus L9, door de lage PPI(ik kijk veel video's zoals ik al zei) is hij geen kandidaat.

Ik ben dus eigenlijk een beetje hopeloos..Gezien het feit er geen videospeler app is voor Windows Phone en ik echt niet de zin heb om video's constant te moeten converteren is de Nokia Lumia 920 van de baan..

Als je een SUPER groot scherm wil kan je ook een Samsung Galaxy Note N7000 of een Samsung Galaxy SII zijn ook 2 perfecte toestellen, hoewel die Sony Xperia S ook een prachtig toestel is en als ik me niet vergis hebben alle 3 de toestellen een update mogelijkheid naar Android 4.0. :puh:

Ik denk niet dat de Sony Xperia S 'end of life' is want hij is maar sinds 1 maart 2012 geïntroduceerd.

Bewerkt: door Woody268
Geplaatst:

Mijn broertje heeft een Xperia S, het voordeel is ook meteen het nadeel: Het scherm. De resolutie is prima en het beeld is erg scherp, maar ik vind de kleuren en vooral de zwarte tinten beneden acceptabel peil, zeker als ik dat vergelijk met een Amoled scherm zoals je die vindt in de Galaxy SII. Alleen moet dat scherm het met minder pixels doen, en dat is dus weer een nadeel. Je zal moeten overwegen welke jij zelf zwaarder vindt meetellen.

Geplaatst:

Samsung Galaxy S III of de Samsung Galaxy S II?

Kortom, de S III voor 550 euro of de S II voor 400 euro?

Geplaatst:

Dat ligt er maar net aan wat jij van een telefoon verwacht en ermee wilt doen. Is het om te bellen, whatsappen en nieuws lezen? Dan zou ik de SII aanraden. Wil je meer, bijvoorbeeld veel gamen en films kijken op je telefoon en ben je een echte snelheidsjunkie, dan zou ik de SIII aanraden. De SII is zeker geen slechte keuze, maar een SIII heeft nét wat extra functies, is sneller en groter. Kies wat je zelf het fijnst vindt.

Geplaatst:

S II, als je naar de prijs kijkt tenminste, er zitten wel wat verschillen in maar daar zou ik niet 150 euro voor bij tellen.

Geplaatst:

Samsung Galaxy S III of de Samsung Galaxy S II?

Kortom, de S III voor 550 euro of de S II voor 400 euro?

Sony Xperia S is voor 400 euro een betere keuze. Betere camera, snellere processor, beter scherm qua resolutie en scherpte. Ik heb dit toestel zelf en dit zijn gewoon de feiten..:puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Merk: Sony Ericsson, Samsung

Type: Touchscreen

Prijs: 150-200

Extra: Ik wil een toestel van een redelijk formaat, touchscreen. Ik maak vaak foto's en video's. Daarnaast maak ik veel gebruik van Whatsapp, Ebuddy, en internet.

Iemand tips? Wil morgen wel een paar winkels langs.

Merk: Iets van Samsung.

Prijs: Max. 150 euro

Extra: Android en wi-fi.

Bewerkt: door Foreigner97

S II, als je naar de prijs kijkt tenminste, er zitten wel wat verschillen in maar daar zou ik niet 150 euro voor bij tellen.

Nou, ik ben een ex-SII gebruiker en heb nu de SIII, eerder hing Whatsapp wel eens vast bij bijvoorbeeld een foto laden, maar nu nooit meer. De SIII is merkbaar sneller dan de SII en die 150 euro zijn het zeker waard als je kijkt naar de voordelen tegenover de SII. De SIII word ook langer geüpdatet, je kunt dus langer officiële update's kringen van Samsung.

Merk: Iets van Samsung.

Prijs: Max. 150 euro

Extra: Android en wi-fi.

Een Galaxy S Plus wellicht of als je het niet erg vind dat hij wat kleiner is de Galaxy Ace(2). Je budget is niet erg groot om een topmodel te halen :(

Bewerkt: door Davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...