MegaPilot Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Galaxy S Plus voor 150 euro lijkt me nogal optimistisch? Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 Buiten het feit dat dit toestel nooit zo goedkoop is geweest om, is dit toestel ook helemaal niet meer leverbaar. Jammer, het is op zich een redelijke telefoon en is nog altijd beter dan die goedkope modellen van Samsung. Als je een Samsung wilt, zou ik je voor dat bedrag een Galaxy Ace aanraden: http://tweakers.net/pricewatch/276500/samsung-galaxy-ace-s5830-zwart/overzicht/. Het is een redelijk budget toestel maar de meeste apps draaien prima. Alleen zal serieus gamen er niet op gaan. Als het niet per se Samsung hoeft te zijn is deze telefoon van Sony misschien ook een optie: http://tweakers.net/pricewatch/315604/sony-xperia-tipo-zwart/specificaties/. Net als de Samung Ace vrij basic specificaties, maar deze Sony heeft als voordeel dat het draait op Android 4.0, terwijl de Ace is blijven steken op 2.3. Het design is mijns inziens dan wel weer om te huilen, maar smaak is natuurlijk persoonlijk. Reageren
Michael Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Merk: HTC, Samsung, BlackBerry Type: Een smartphone Prijs: Dat ligt aan de kwaliteit van de telefoon Extra: Ik heb het liefst van het provider T-Mobile. T-Mobile heeft een uitgebreide service en heeft geweldige acties voor hun klanten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Merk: HTC, Samsung, BlackBerry Type: Een smartphone Prijs: Dat ligt aan de kwaliteit van de telefoon Extra: Ik heb het liefst van het provider T-Mobile. T-Mobile heeft een uitgebreide service en heeft geweldige acties voor hun klanten. Je bent niet echt duidelijk, we weten geen Budget oid. Met de provider kunnen we niks, kun je wat duidelijker zijn over wat je wil? BlackBerry is trouwens afgeraden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Htc raad ik toch ook niet echt aan, tenzij je geld teveel hebt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Htc raad ik toch ook niet echt aan, tenzij je geld teveel hebt. Hoezo? De One X staat tegenwoordig héél scherp geprijsd. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik heb het hier over alles wat minder dan 300 euro betreft. ;p Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Voor minder dan 300 euro heb je ook een degelijke gsm bij HTC.. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik ben echt met tranen aan het terugdenken aan mijn aankoop een jaar geleden van de ChaCha voor 200 euro's, mijn zus heeft half jaartje geleden ook een htc gekocht, en lijkt me nu toch ook niet toppie hoor. Misschien ligt het omdat ik verwend ben met de kwaliteit van iOs touch screens, en omdat ik het daarvoor altijd met bakstenen deed, idk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 iPhone 650 euro HTC ChaCha 200 euro Are you fucking kidding me? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 (bewerkt) Is een iPod Touch een toestel waarmee je kan bellen(via het gsm-netwerk welteverstaan)? Dacht het niet. Vergelijk smartphones met smartphones.. Bewerkt: 21 april 2013 door MegaPilot Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik vergeleek gewoon een touchscreen met een touchscreen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2013 Rapport Geplaatst: 22 april 2013 (bewerkt) Ik vergeleek gewoon een touchscreen met een touchscreen. Een touchscreen van een apparaat dat geen smartphone is vergelijken met een touchscreen van een apparaat dat wel een smartphone is. Als je het touchscreen dat jij zo leuk vindt op je smartphone wilt, dok je 650 euro, dat is m'n punt. Bewerkt: 22 april 2013 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 april 2013 Rapport Geplaatst: 22 april 2013 Ik heb ook een HTC hoor, 120 euro, kan d'r genoeg mee. Werkt ook prima Alhoewel je natuurlijk wel het verschil ziet tussen een dure Samsung en mijn HTC, dat scherm is veel scherper. Maarja, ik ben toch niet anders gewend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.