Dippie Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 Ik heb een Nokia Lumia 620, ben er zeer tevreden mee. Deze heb ik anderhalve maand geleden gekocht voor €259,- Het besturingssysteem wat op de Lumia 620 draait is Windows Phone 8. Ik heb hem los gekocht en daarnaast een sim only-abonnement van Simyo aangeschaft. Simyo gaat over het KPN-netwerk, en dus erg betrouwbaar. Verder ben ik erg tevreden met Simyo. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik heb een Samsung Galaxy S4, een hele fijne en mooie telefoon. Zeker aan te raden! Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 ik ga de sony xperia L halen vinden jullie deze goed? want mijn crackberry is naar de kloten. ik geef maximaal 250 uit. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 De SONY telefoons zijn erg goed. (Crackberry hahaha!) Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 ik ga de sony xperia L halen vinden jullie deze goed? want mijn crackberry is naar de kloten. ik geef maximaal 250 uit. Dan kun je beter een Samsung Galaxy SII / SIII 2ehands kopen. Betere specificaties Reageren
Twedeldie Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 De Sony Xperia E is perfect! Ik kan het weten want ik heb zo eentje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Ik ben al een tijdje mijn Sony Xperia S beu, maar de huidige modellen spreken me niet aan. Het batterijleven is met een Full HD scherm redelijk dramatisch te noemen, en een Full HD scherm heb ik eigenlijk niet echt nodig. Ik wil geen groot scherm, ik heb een 7 inch tablet waar ik filmpjes op kijk. Helaas, een goede gsm met een middelmatig scherm(op vlak van grootte welteverstaan) is zo goed als onbestaande. Mijn Sony Xperia S gaat de deur écht niet uit voor een stomme dual core processor(die heb ik namelijk al.. ). Ik kwam overlaatst via mail(ja, de reclame van Sony heeft me dit gelapt ) de volgende gsm tegen: http://tweakers.net/...n-de-markt.html De Xperia Z1 Compact. Kort gezegd: de grote Z1 met high-end specificaties in een 4.3 inch 720P 2300 mah formaat. De randen om het scherm zijn wat groter dan andere toestellen, maar die andere toestellen(die dus niet zo'n randen hebben) zijn niet stof-en waterdicht. Ik ben nu niet echt zo'n kluns dat ik m'n gsm zou laten vallen in een emmer water, maar het is toch maar mooi meegenomen. Ik ben verder wel een lichte Sonyfanboy, dat moet ik je zeggen. Heeft iemand op-of aanmerkingen voor ik m'n zinnen zet op deze telefoon? Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel ik nog kan vangen voor m'n oude Sony Xperia S vooraleer ik deze gsm koop. De Z1(de grote broer dus, met het 5 inch Full HD scherm) kost hier in België los €6-700, en dat is gewoonweg te veel naar mijn mening, sorry. Bewerkt: 8 januari 2014 door MegaPilot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Ik heb een HTC One, prima dingetje en gaat naar mijn mening vrij lang mee voor een Smartphone. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Voor mij geen twijfel mogelijk, mij zul je nooit zien met een Samsung, HTC, Nokia of wat dan ook. Ik zweer de rest van m'n leven trouw aan appel. Goed, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Al liggen de verhoudingen nu wel erg groot uit elkaar qua prijs tussen de iPhone 5S (losprijs 699,-) en de Galaxy S4 (losprijs 450,-). Ik vind niet alleen het design mooier, maar ik kan gewoon niet omgaan met Android. Maar dat is natuurlijk ook omgekeerd het geval. Hetgeen wat gewoon feitelijk een voordeel bij Apple is, is het feit dat de software en de hardware van dezelfde maker zijn. Het is dus gewoon heel goed op elkaar afgesteld. Maar goed, ieder stelt z'n eigen prioriteiten, kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die me voor gek verklaren als ik ze zeg dat ik 699,- heb neergeteld voor een mobiele telefoon.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 Voor mij geen twijfel mogelijk, mij zul je nooit zien met een Samsung, HTC, Nokia of wat dan ook. Ik zweer de rest van m'n leven trouw aan appel. Goed, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Al liggen de verhoudingen nu wel erg groot uit elkaar qua prijs tussen de iPhone 5S (losprijs 699,-) en de Galaxy S4 (losprijs 450,-). Ik vind niet alleen het design mooier, maar ik kan gewoon niet omgaan met Android. Maar dat is natuurlijk ook omgekeerd het geval. Hetgeen wat gewoon feitelijk een voordeel bij Apple is, is het feit dat de software en de hardware van dezelfde maker zijn. Het is dus gewoon heel goed op elkaar afgesteld. Maar goed, ieder stelt z'n eigen prioriteiten, kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die me voor gek verklaren als ik ze zeg dat ik 699,- heb neergeteld voor een mobiele telefoon.. 700 euro voor een iphone/mobiel is echt superduur. Als je een abonnement hebt, ok, maar los. Hoe kom je aan het geld... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 Voor mij geen twijfel mogelijk, mij zul je nooit zien met een Samsung, HTC, Nokia of wat dan ook. Ik zweer de rest van m'n leven trouw aan appel. Goed, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Al liggen de verhoudingen nu wel erg groot uit elkaar qua prijs tussen de iPhone 5S (losprijs 699,-) en de Galaxy S4 (losprijs 450,-). Ik vind niet alleen het design mooier, maar ik kan gewoon niet omgaan met Android. Maar dat is natuurlijk ook omgekeerd het geval. Hetgeen wat gewoon feitelijk een voordeel bij Apple is, is het feit dat de software en de hardware van dezelfde maker zijn. Het is dus gewoon heel goed op elkaar afgesteld. Maar goed, ieder stelt z'n eigen prioriteiten, kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die me voor gek verklaren als ik ze zeg dat ik 699,- heb neergeteld voor een mobiele telefoon.. 700 euro voor een iphone/mobiel is echt superduur. Als je een abonnement hebt, ok, maar los. Hoe kom je aan het geld... Werken? Zo moeilijk is het niet. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Los of abonnement, het is net zo duur gedurende 2 jaar. Het enige verschil is dat je bij de een in een keer 'n groot gedeelte moet betalen, maar dan ben je daar wel alvast vanaf. En hoe je er aan komt is niet zo lastig, inderdaad werken en sparen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Hey jongens, ik zoek niet echt een nieuwe mobiel maar ik heb er net eentje besteld en ik weet eigenlijk niet precies wat ik gekocht heb Het gaat om de Acer Liquid Z5. Heeft iemand ervaring met Acer-smartphones? Zo ja, zijn dit goede mobieltjes? Even ter verduidelijking: dit moet mijn 2e (/reserve) telefoon voorstellen, dus dat die geen zware apps aan kan maakt in principe niets uit. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Beste forumleden, Ik zoek een nieuwe telefoon i.c.m. met een abonnement. Ik heb verschillende verhalen gehoord over een leasetoestel, maar dat is niet echt wat ik zoek. Ook een sim-only abonnement is niet wat ik zoek. Ik zoek dus gewoon een normaal abonnement. Ik heb al een aantal toestellen zien langs komen, van S4, 5S, One etc.. Ik zie dus door de bomen het bos niet meer. Iemand die me een beetje op weg wil helpen? Ik heb bij Tele2 een leuke aanbieding gezien; https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/samsung-galaxy-s4/?color=black 150bel minuten/smsjes, 1000MB data. Voor 26,- Verder wil ik nog een verzekering erbij nemen tegen schade d.m.v. water/val/stoot. Nu heb ik dus een aantal vragen - Heeft Tele2 een goede dekking met de 3G data? - Werkt Tele2 nog met die leasetoestellen? Anders gezegd. Kan ik na dit abonnement dit toestel houden en dan weer een nieuw abonnement afsluiten? - Weten jullie nog een goede telefoon verzekeraar? Tele2 biedt deze zelf niet aan namelijk. >>> Door Guardian1980: Samengevoegd met dit reeds bestaande topic.<<< Reageren
Venzio Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 - Heeft Tele2 een goede dekking met de 3G data? Tele2 valt onder het T-Mobile netwerk (klik). Als je op de link kijkt kun je de dekking bekijken, heel Nederland dus. - Werkt Tele2 nog met die leasetoestellen? Anders gezegd. Kan ik na dit abonnement dit toestel houden en dan weer een nieuw abonnement afsluiten? Met het abonnement wat jij zelf postte mag je de telefoon gewoon houden en kun je deze bijvoorbeeld verkopen op het moment dat je contract verloopt of je kunt er voor kiezen om je telefoon gewoon nog 2 jaar te houden. De telefoon is dus van jou maar kwijt/kapot is dan ook eigen verantwoordelijkheid. - Weten jullie nog een goede telefoon verzekeraar? Tele2 biedt deze zelf niet aan namelijk. Dat ligt ook aan het type telefoon dat je neemt, een iPhone is bijvoorbeeld een stuk duurder en hier zijn zelfs specifieke verzekeringen voor. Ik geloof dat de ANWB ook de mogelijkheid heeft tot het verzekeren van je telefoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.