Davedavy Geplaatst: 25 mei 2015 Rapport Geplaatst: 25 mei 2015 (bewerkt) Uuuuuhm... oke. De 100 euro's besparen is niet het enige verschil. Het 2de verschil is dat er virussen op kunnen zitten, en dat ze tweedehands kunnen zijn Mensen zoals jou moeten inderdaad niets via Marktplaats kopen. Die zien het verschil tussen een iPhone en een Nokia C2 nog niet... Alsjeblieft zeg. Een virus Zou tweede hands kunnen zijn Bewerkt: 25 mei 2015 door Davedavy Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 juni 2015 Rapport Geplaatst: 28 juni 2015 Iemand ervaringen met de LG Nexus 5? Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 (bewerkt) Lijstje heb ik gekopiert van Tweakers. Ik zoek een? Smartphone. Wat is je budget? Rond de €200. Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Ik wil graag een toestel dat niet vast loopt en een goede camera heeft. Apps zo snel mogelijk opstarten. Ook wil ik een telefoon die een qua accu een dag mee gaat. De schermresolutie maakt me niks uit, ik zie weinig verschil. Belangrijkheid: 1. Goede kwaliteit (goed touchscreen kan tegen een stootje)(ik neem sowieso een hoesje) (ik ga hem 2/3 jaar gebruiken) 2. Niet vast lopen 3. Goede camera 4. Groot scherm (rond de 5") 5. Snel apps openen 6. Goede accu 7. Android Wat heb je zelf al gevonden? Het merk maakt me niks uit als hij maar hij maar aan de eisen voldoet. Zelf heb ik de Sony M4 en de Huawei P8 Lite gevonden, wat vinden jullie daarvan? Welke vragen heb je hier nog over? Graag wil ik weten welke telefoon jullie mij aanraden, en of de M4 of P8 Lite een goede keuze zou zijn. Ik zal de telefoon waarschijnlijk zo'n 2 á 3 jaar gebruiken. Een telefoon die wat over het budget mag er bii worden gezet, misschien zou ik die nog kunnen overwegen. Ik denk dat ik alle info heb gegeven, zo niet stel een vraag. Nyltje Bewerkt: 23 januari 2016 door Nyltje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Je hebt voor dat geld meer bang for buck als je een Chinese smartphone koopt(eigenlijk heb je dat bij elk budget tbh, maar de prijs/kwaliteit is enorm hoog bij jouw budget). Ikzelf heb een Xiaomi Redmi Note 2, een Redmi Note 3 is echter ook mogelijk met jouw budget. En dan heb je een telefoon die veel beter is dan de modellen die je hier voor dat geld kan kopen. Ik kan je alvast Banggood.com aanraden(douanekosten zijn mogelijk). Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Daar zeiden ze ook wat over op Tweakers. Ook de Wileyfox Switft. Ik zit nu te vergelijken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 (bewerkt) Daar zeiden ze ook wat over op Tweakers. Ook de Wileyfox Switft. Ik zit nu te vergelijken. Hou wel rekening met ondersteuning. Xiaomi is een groot merk dat miljoenen smartphones verkoopt, dat gaat morgen niet failliet zijn en blijft ondersteuning bieden voor al haar modellen(in een beperkte tijd natuurlijk). Wileyfox is een ander verhaal. Bewerkt: 23 januari 2016 door MegaPilot Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Ik zou zeggen OnePlus X, ben echt supertevreden met mijn One, en de X zal zeker niet minder zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Klopt, maar wel tegen een meerprijs die de X ten opzichte van de Redmi Note 2/3 niet waard is imo. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Na heel wat vergelijken zit ik sterk te twijfelen tussen de Willeyfox Swift, de Xiaomi Redmi Note 3 en de Oneplus X. Ik weet niet goed de verschillen en in video's wordt dat ook niet heel erg duidelijk. Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Op tweakers staan ze zwart op wit (behalve prijs): Wileyfox Swift: http://tweakers.net/pricewatch/468607/wileyfox-swift/specificaties/ Xiaomi Redmi Note 3 32GB (je hebt ook nog een 16gb): http://tweakers.net/pricewatch/473949/xiaomi-redmi-note-3-3gb-ram-32gb-rom-zilver/specificaties/ Oneplus X: http://tweakers.net/pricewatch/466692/oneplus-x-zwart/specificaties/ http://tweakers.net/reviews/4252/oneplus-x-luxe-look-voor-weinig-euros.html Qua filmpjes zie ik ze helaas niet tegen elkaar, maar 2 wel tegenover de Iphone 6s de wileyfox zie ik alleen maar tegen anderen: Ik zou zeggen: veel van dat soort vergelijkingen bekijken en de verschillen worden duidelijker. Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 (bewerkt) Na de hulp van de mensen op Tweakers is mij afgeraden om een Chinaphone te kopen. En ik denk dat dat voor mij beter is. Het is meer het risico en dingen die fout kunnen gaan, waarvan ik niks begrijp. Ook is Nederlandse garantie ook wel fijn. (met mijn eerste smartphone gebruik van gemaakt)(die ik nu heb) Welke raden jullie mij nu aan? Als ik de Chinaphone in Nederland kan kopen met Nederlandse garantie zonder gedoe mag die ook gepost worden. Lijstje heb ik gekopiert van Tweakers. Ik zoek een? Smartphone. Wat is je budget? Rond de €200. Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Ik wil graag een toestel dat niet vast loopt en een goede camera heeft. Apps zo snel mogelijk opstarten. Ook wil ik een telefoon die een qua accu een dag mee gaat. De schermresolutie maakt me niks uit, ik zie weinig verschil. Belangrijkheid: 1. Goede kwaliteit (goed touchscreen kan tegen een stootje)(ik neem sowieso een hoesje) (ik ga hem 2/3 jaar gebruiken) 2. Niet vast lopen 3. Goede camera 4. Groot scherm (rond de 5") 5. Snel apps openen 6. Goede accu 7. Android Wat heb je zelf al gevonden? Het merk maakt me niks uit als hij maar hij maar aan de eisen voldoet. Zelf heb ik de Sony M4 en de Huawei P8 Lite gevonden, wat vinden jullie daarvan? Welke vragen heb je hier nog over? Graag wil ik weten welke telefoon jullie mij aanraden, en of de M4 of P8 Lite een goede keuze zou zijn. Ik zal de telefoon waarschijnlijk zo'n 2 á 3 jaar gebruiken. Een telefoon die wat over het budget mag er bii worden gezet, misschien zou ik die nog kunnen overwegen. Ik denk dat ik alle info heb gegeven, zo niet stel een vraag. Nyltje Bewerkt: 26 januari 2016 door Nyltje Reageren
Beltie Geplaatst: 6 februari 2016 Rapport Geplaatst: 6 februari 2016 Ik zoek een: Smartphone Wat is je budget: Rond de 350 euro. IJzen: 1. Android 2. Goede Camera met flits 3. Goed RAM geheugen liefst rond de 2GB 4. Vergelijkbaar met een Samsung S5 mini. 5. Geen Samsung 6. Zonder abonnement 7. Rond de 5" 8. Moet tegen een stootje kunnen (liefst ook water dicht) P.S. Omdat ik hem ook veel met het werk gebruik (zit in de Agrarische sector) Wat heb je zelf al gevonden? Ik zat zelf te denken aan een: Huawei P8 lite Sony Z3 Compact Waarom ik geen Samsung meer wil is omdat ik met de Samsung's teveel trammelant mee heb gehad, heb al 2 Samsung smartphone's gehad allebei met een jaar kapot gegaan. Ze hadden allebei de problemen dat ik niet meer kan bellen of sms'en simkaart lag het niet aan ander toestel deed het er wel goed mee. Wat raden jullie me aan??? Reageren
Beltie Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Ik heb geen informatie meer nodig ik heb een ander toestel gekocht. Het is de Sony Xperia Z3 Compact geworden. Reageren
GerdaGTA Geplaatst: 2 maart 2016 Rapport Geplaatst: 2 maart 2016 Wat zijn de ervaringen met Samsung galaxy s6 edge? Reageren
aron24 Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 (bewerkt) Merk:Geen Samsung, wel Android Eisen: -Moet tegen een stootje kunnen, liefst ook waterbestendig -Moet minstens 1,5 jaar mee kunnen gaan -Goede batterij -Goed RAM geheugen -Goede camera -Geen abonnement Prijs:Liefst 200 euro, mag iets duurder Extra: Liefst te koop bij de Media Markt. Alvast bedankt Ik heb zelf ook even gekeken en kwam uit op Huawei P8 Lite, heeft iemand hier ervaring mee? Ohja, en is er goed hoesje te vinden? Bewerkt: 1 mei 2016 door aron24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.