Royboow Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 hallo, ik speel nu al een hele tijd IV, maar ik heb nog steeds een vraag. Word je auto ook gemaakt als je hem op de parkeerplaats zet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Wel als je hem saved en daarna de game weer laad. Dan zal je zien dat de auto's op je parkeerplek weer heel zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) dan zal hij er niet goed in staan zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) dan zal hij er niet goed in staan zeker ja, idd. eigelijk noch best moeluk om een auto te parkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Als je de auto hebt geparkeerd houd de uitstap knop langer in totdat Niko Bellic is uitgestapt, dan kan niemand je auto stelen. (Hiermee doe je je auto opslot) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Als je de auto hebt geparkeerd houd de uitstap knop langer in totdat Niko Bellic is uitgestapt, dan kan niemand je auto stelen. (Hiermee doe je je auto opslot) is dat voor alle versies?? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) ja, bedankt voor het helpen iedereen Ik zag je al FGras, geen hup nodig meer Bewerkt: 20 mei 2009 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Als je de auto hebt geparkeerd houd de uitstap knop langer in totdat Niko Bellic is uitgestapt, dan kan niemand je auto stelen. (Hiermee doe je je auto opslot) is dat voor alle versies?? :$ Ja, voor alle versies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Als je de auto hebt geparkeerd houd de uitstap knop langer in totdat Niko Bellic is uitgestapt, dan kan niemand je auto stelen. (Hiermee doe je je auto opslot) is dat voor alle versies?? :$ hoe bedoel je alle versie's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Als je de auto hebt geparkeerd houd de uitstap knop langer in totdat Niko Bellic is uitgestapt, dan kan niemand je auto stelen. (Hiermee doe je je auto opslot) is dat voor alle versies?? :$ hoe bedoel je alle versie's? nou, gta 4 voor de PC, PS3, en Xbox360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Gewoon een stukje van de parkeerplaats lopen/rijden en dan teruggaan. Daarna staat ie weer mooi te glimmen ja maar als je dat doet is hij soms weg/gejat (bij mij) Als je de auto hebt geparkeerd houd de uitstap knop langer in totdat Niko Bellic is uitgestapt, dan kan niemand je auto stelen. (Hiermee doe je je auto opslot) is dat voor alle versies?? :$ hoe bedoel je alle versie's? nou, gta 4 voor de PC, PS3, en Xbox360 Ow zo, ja dat lijkt me wel logisch he zou wel vreemd zijn dat het bijv. op de pc niet zou werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Ja, voor alle versies. Antwoord was al gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Ja, voor alle versies. Antwoord was al gegeven. ach soms lees je prongeluk nie alles hé?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.