Ottoman 47 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 1) Assassins Creed 2 2) Mafia II 3) GTA SA
.Stan Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Ik ga het vanavond allemaal aanpassen, want ik zet me het lijstje in word, ik zit nu op een laptop, dus even wachten voor het goede lijstje! Stanboy96 EDIT: bijgewerkt Bewerkt: 21 mei 2009 door stanboy96
wupie Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 1)killzone 2 2) call of duy5 3)moder warfare 2
.Stan Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Bijgewerkt Gaan er nog meer lijstjes volgen? Bewerkt: 22 mei 2009 door stanboy96
Pietje II Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Dat snap ik niet, het gaat over de beste game van 2009 maar er mogen wel spellen van voorgaande jaren genomineerd worden Gaat toch nergens over. Ik doe gewoon van 2009, wat voor mij in ieder geval tussen Resident Evil 5 en Uncharted: Among Thieves zal gaan.
Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Dat wordt Modern Warfare 2 voor mij. De intensiteit van MW1 is daarvoor de reden.
.Stan Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) Dat snap ik niet, het gaat over de beste game van 2009 maar er mogen wel spellen van voorgaande jaren genomineerd worden Gaat toch nergens over. Ik doe gewoon van 2009, wat voor mij in ieder geval tussen Resident Evil 5 en Uncharted: Among Thieves zal gaan. Dan snap je het niet helemaal, ik bedoel wat je dus de beste game vind in 2009 om in 2009 dus ook te spelen, dit kunnen spellen zijn die nog niet uit zijn, maar ook die er al zijn. Welke van die 2 games zet je trouwens op 1, zet het graag zo: 1. game 2. game 3. game Dat wordt Modern Warfare 2 voor mij. De intensiteit van MW1 is daarvoor de reden. Dan geef ik voor jou Modern Warfare 2 drie punten, en je wilt dus nergens anders op stemmen, zoja, doe het a.u.b. zo: 1. game 2. game 3. game EDIT: bijgewerkt Bewerkt: 25 mei 2009 door stanboy96
Dr.Oppai Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 1.battlefield 2 (waar ook de uitbreidingen bijzitten) 2.fifa 09 3.gta IV voor de pc
Pietje II Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Welke van die 2 games zet je trouwens op 1 Dat weet ik nog niet, want Among Thieves moet nog uitkomen.
MrIndependent Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 1 fifa10 2 Among Thieves 3 Pes 2009 PSP
.Stan Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) 1.battlefield 2 (waar ook de uitbreidingen bijzitten)2.fifa 09 3.gta IV voor de pc Bij GTA IV zal ik niet erbijzetten in de TOP-10 (of wat het ook is ), dat het om de pc game gaat, en bij batlefield 2 hetzelfde verhaal, zonder het verhaal van de uitbreidingen Welke van die 2 games zet je trouwens op 1 Dat weet ik nog niet, want Among Thieves moet nog uitkomen. Dan kan ik jouw mening dus niet in de top-8 zetten, omdat ik dan niet weet welke ik hoeveel punten moet gaan geven, dus als je een plek wil in de top-8, zul je óf een top1,2 of 3 moeten posten, of gewoon als Among Thieves uit is posten, of gewoon niet posten. Stanboy96 EDIT: lijstje bijgewerkt. Bewerkt: 25 mei 2009 door stanboy96
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Vrij vage thread. Een game dus posten die je in 2009 speelt en die dan eventueel is uitgekomen of al uit is of nog niet eens uit is. Dat laatste vind ik vrij absurd, omdat je een spel niet kan beoordelen als het nog niet uit is en dus nog niet kan spelen. Kun je wel roepen dat modern warfare 2 goed is omdat je de eerste modern warfare een gaaf spel vond, maar dat slaat werkelijk nergens op. Het kan net zo goed tegenvallen straks. Op die manier kan ik zo ook wel top 3 maken met toekomstige titels erin waarvan ik dan het rotsvaste vertrouwen erin heb dat het goed wordt. Zal ik dan alvast TES V maar nomineren, omdat ik morrowind en oblivion zo leuk vind. en ach, we doen diablo III er ook bij,want diablo II (met lord of destruction) is zo'n leuke game. en tenslotte drakensang; the river of time, want de eerste drakensang was toch ook een uitstekend spel. Of wellicht venetica, omdat het een goede indruk achterlaat en het me een leuk spel lijkt. Kortom; toekomstige games erbij is zinloos.
.Stan Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Vrij vage thread. Een game dus posten die je in 2009 speelt en die dan eventueel is uitgekomen of al uit is of nog niet eens uit is. Dat laatste vind ik vrij absurd, omdat je een spel niet kan beoordelen als het nog niet uit is en dus nog niet kan spelen. Kun je wel roepen dat modern warfare 2 goed is omdat je de eerste modern warfare een gaaf spel vond, maar dat slaat werkelijk nergens op. Het kan net zo goed tegenvallen straks. Op die manier kan ik zo ook wel top 3 maken met toekomstige titels erin waarvan ik dan het rotsvaste vertrouwen erin heb dat het goed wordt. Zal ik dan alvast TES V maar nomineren, omdat ik morrowind en oblivion zo leuk vind. en ach, we doen diablo III er ook bij,want diablo II (met lord of destruction) is zo'n leuke game. en tenslotte drakensang; the river of time, want de eerste drakensang was toch ook een uitstekend spel. Of wellicht venetica, omdat het een goede indruk achterlaat en het me een leuk spel lijkt. Kortom; toekomstige games erbij is zinloos. Nee jij niet, want als je toch veel verwacht van een game mag je er hier gewoon op stemmen, en ik heb méér gezien dan alleen wat beelden, bijv. de PU gelezen, want daar hebben een paar van de redactie het al gespeeld en die vinden het geweldig, en dat geloof ik dan Moet ik van jou die 1e 3 games ook erbij zetten? Zoja, post het dan graag even in de vorm van een TOP-3 Stanboy96
The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) 1. Assasins Creed 2 2. Mafia II 3. Red Dead Redemption (Het is inderdaad best wel raar: Beste Game 2009. Er zijn nog genoeg games van 2009 die we nog niet kennen of nog niet speelbaar zijn...) Bewerkt: 28 mei 2009 door The Hulk
Recommended Posts