Jump to content

Beste Game 2009

Recommended Posts

Geplaatst:
Vrij vage thread. Een game dus posten die je in 2009 speelt en die dan eventueel is uitgekomen of al uit is of nog niet eens uit is. Dat laatste vind ik vrij absurd, omdat je een spel niet kan beoordelen als het nog niet uit is en dus nog niet kan spelen. Kun je wel roepen dat modern warfare 2 goed is omdat je de eerste modern warfare een gaaf spel vond, maar dat slaat werkelijk nergens op. Het kan net zo goed tegenvallen straks.

Op die manier kan ik zo ook wel top 3 maken met toekomstige titels erin waarvan ik dan het rotsvaste vertrouwen erin heb dat het goed wordt. Zal ik dan alvast TES V maar nomineren, omdat ik morrowind en oblivion zo leuk vind. en ach, we doen diablo III er ook bij,want diablo II (met lord of destruction) is zo'n leuke game. en tenslotte drakensang; the river of time, want de eerste drakensang was toch ook een uitstekend spel.

Of wellicht venetica, omdat het een goede indruk achterlaat en het me een leuk spel lijkt.

Kortom; toekomstige games erbij is zinloos.

Nee jij niet, want als je toch veel verwacht van een game mag je er hier gewoon op stemmen, en ik heb méér gezien dan alleen wat beelden, bijv. de PU gelezen, want daar hebben een paar van de redactie het al gespeeld en die vinden het geweldig, en dat geloof ik dan :D Moet ik van jou die 1e 3 games ook erbij zetten? Zoja, post het dan graag even in de vorm van een TOP-3 :tu:

Stanboy96 :cya:

Een preview of eerste indruk van een gamesmagazine is niet representatief om dan een oordeel te vellen over een spel, laat staan om dan een mening te vormen. Je mening is dan gebaseerd op een marketingverhaal (gamesbladen worden gesponsord) van een magazine en wat meningen van een ander. Blaadjes als een power unlimited zijn geen graadmeter of een spel nu goed is of niet. Zelfde geldt overigens voor gamesites als IGN, Gamespot, Gamer dot nl, etc. Ik zou meer gebruikerservaringen erop na slaan en natuurlijk je eigen ervaring.

Het gaat er uiteindelijk wat je nu echt zelf vindt, of je het zelf wel leuk vindt. Niet dat je de boel baseert op wat dom geblaat van een stel doorgedraaide pipo's.

Oh en ter info: van de spellen die ik genoemd heb daar heb ik ook al wel het 1 en ander van opgezocht. Zo volg ik een developer's diary van de maker van Venetica, dat is het duitse Deck13. Ook staat er genoeg info op het forum van uitgever DTP Entertainment, die het spel uit gaat geven (ze hebben drakensang uit uitgegeven) En daarnaast een artikel er over gelezen in de pc gameplay.

Diablo III kwam ik op het spoor via een thread op een forum (GoT)van een it site. Ik weet niet of je bekend bent met tweakers punt net. Er is zelfs een soort dagboek online van deckard cain, een personage uit de diablo reeks.

Vaak zijn er ook al sites in de lucht. Venetica en Diablo III zijn al officiële sites van. Van The Elder Scrolls V is nog niet zo veel bekend. Bethesda zwijgt daar tot nu toe over. Er zijn wat geruchten dat het in skyrim plaats gaat vinden. Drakensang; the river of time is eveneens aangekondigd op het forum van DTP Entertainment. Ik ben daar al een tijdje lid.

Mja goed, ik kan nu wel een top 3 maken van toekomstige spellen, maar ik weet in ieder geval dat alleen Venetica dit jaar nog verschijnt. (rond september wordt het verwacht) The river of time wordt volgend jaar pas verwacht, Blizzard heeft voor diablo III de standaard releasedatum 'when it is done' en van TES V is nog zeer weinig van bekend, laat staan een releasedatum.

Goed, speel het spelletje wel even mee. Hier dan eentje gebaseerd op spellen van 2009 die al uit zijn of nog uit moeten komen.

1. Drakensang: The Dark Eye (in maart uitgebracht)

2. Venetica (wordt zo rond september verwacht)

3. Dragon Age: Origins (rpg van BioWare, wordt in de tweede helft van dit jaar verwacht)

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Stan

14

• Pietje II

2

• Kai-ShockWave

2

• NickOwnage

2

• 4 weken later...
Geplaatst:

1. Call of Duty 4: Modern Warfare 2

2. Killzone 2

3. Assasin's Creed II

Geplaatst:

1 - The Elder Scrolls III: Morrowind

2 - LittleBigPlanet

3 - Fallout 3

Geplaatst:

1. Modern Warfare 2

2. Flashpoint 2

3. Assassin's Creed 2

Wat is het toch met die 2'tjes?

Mensen die CoD5 gaan zeggen zijn echt focking dom in mijn ogen. 2008! HALLO! Het gaat hier om 2009!

Geplaatst:

Wtf, Halo 2?!

Jullie Halo 2 spelers zijn ouderwets. :schater:

1. Halo 3: ODST.

2. Halo Reach Beta. (Wat?! Het is een spel)

3. World of Warcraft (xD)

Geplaatst:

1.OPF2

2.GTA IV op de pc

3.ArmA 2

Valt me op dat nog niet ArmA 2 heeft gestemd.

Geplaatst:

1.fallout 3

2.gears of war 2

3.mordern warare 2

4. call of duty 4

5.F.E.A.R 2 project orgine

Geplaatst:
Dankzij Forumrunner is de lijst bijgewerkt!

Goed gedaan :tu:

Maar er is een foutje gemaakt, ik had Morrowind op 1 gezet maar hij heeft in de lijst maar 1 punt. Dat zou dan toch 3 moeten zijn?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...