Forumrunner Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Dankzij Forumrunner is de lijst bijgewerkt! Goed gedaan Maar er is een foutje gemaakt, ik had Morrowind op 1 gezet maar hij heeft in de lijst maar 1 punt. Dat zou dan toch 3 moeten zijn? Ik neem aan dat alles gewoon één punt krijgt, want anders zou de nummer 1 van dit lijstje vijf punten krijgen . 1.fallout 3 2.gears of war 2 3.mordern warare 2 4. call of duty 4 5.F.E.A.R 2 project orgine Bewerkt: 7 juli 2009 door Forumrunner
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb het altijd zo gedaan: nummer 1 krijg er 3, nummer 2 krijgt er 2 en nummer 3 krijgt er 1, en die erna komen 0, maar dit topic kan het beste gesloten worden, en dan gaan we het eens compleet anders aanpakken, gewoon dat je op 1 game kan stemmen, en dat er dan een TOP weet ik veel komt, en dat we dan bijv. maandelijks een poll maken...
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik snap het vage gedoe van de topicstarter niet helemaal.. Iig, mijn game van 2009 is tot nu toe duidelijk: inFamous
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik snap het zelf ook niet helemaal. MODERATOR's, willen jullie dit topic SLUITEN!, zodra dit gesloten is, zal ik een DUIDELIJK topic aanmaken. >>> Door Ikkes: Ja baas :$ <<<
Recommended Posts