Jump to content

Cutscene balken


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg ik die zwarte balken boven en onder die je in een cutscene ziet?

Voorbeeld:

Sanandreas_bigsmoke_0003.jpg

Geplaatst:

02A3: enable_widescreen 1

Deze heb ik gebruikt, maar ik heb mijn normale beeld, maar dan zonder HUD.

Geplaatst:
02A3: enable_widescreen 1

Deze heb ik gebruikt, maar ik heb mijn normale beeld, maar dan zonder HUD.

Je zult waarschijnlijk eerst de camera moeten goed zetten, wanneer je de camera coordinaten hebt gevonden kun je verder gaan. (Dit kan heel makkelijk door met een jetpack in de lucht gaan hangen en vervolgens de place manager gebruiken.)

Nu moet je 2 codes invoeren:

Camera.SetPosition(-52.57289, -66.05094, 21.1668, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(-86.05405, -64.98598, 11.9755, 2)

De eerste code geeft de coordinaten van de camera weer, de tweede code geeft weer waar de camera naar toe moet kijken.

Nu kun je ook nog een extra code toevoegen zoals deze:

Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False

Hierdoor is het niet mogelijk om met CJ rond te lopen onder een cutscene.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

@Revolution-Designer

Dat heeft er niks mee te maken. Dat is alleen dat je niet kan bewegen en de positie van de camera te veranderen.

Want de code:

02A3: enable_widescreen 1

Moet het gewoon doen. Anders doe je toch wat fout.

Geplaatst:

Een voorbeeld van mijn 'widescreen':

294tglt.jpg

Kan het misschien komen door de Widescreen menuoptie? Lijkt me niet, ik kan gewone missies gewoon spelen met de balken.

Geplaatst:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04      

DEFINE MISSIONS 0

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
set_wb_check_to 0 
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 
Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0 
wait 0 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
fade 1 0 
select_interior 0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
$DEFAULT_WAIT_TIME = 250 
03E6: remove_text_box
wait 2000
02A3: enable_widescreen 1
wait 5000
02A3: enable_widescreen 0 

:MAIN_297
wait $DEFAULT_WAIT_TIME 
00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes 
jump @MAIN_297

Normale stripped scm, alleen een wait van 2 sec., daarna de widescreen voor 5 sec. en dan geen widescreen meer.

Geplaatst:

Ik vermoed dat je bij advanced graphics options:

widescreen.png

de widescreen optie op ON hebt staan, dan speel je altijd al in widescreen-mode en krijg je voor de cutscenes dus geen zwarte balken, boven en onderin beeld.

Als je die optie op OFF zet krijg je zet wel, maar speel je het spel uiteraard ook niet meer in widescreen-mode.

Geplaatst:

Zelf heb ik die op ON staan ivm mijn breed scherm (1440x900), ik heb geen zin in dikke peds enz.

In normale Rockstar missies komen de balken er wel te staan op de een of andere manier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...