Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Hoe krijg ik die zwarte balken boven en onder die je in een cutscene ziet? Voorbeeld: Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Zoek in de opcode search tool eens naar widescreen Tom Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 02A3: enable_widescreen 1 Deze heb ik gebruikt, maar ik heb mijn normale beeld, maar dan zonder HUD. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 02A3: enable_widescreen 1 Deze heb ik gebruikt, maar ik heb mijn normale beeld, maar dan zonder HUD. Je zult waarschijnlijk eerst de camera moeten goed zetten, wanneer je de camera coordinaten hebt gevonden kun je verder gaan. (Dit kan heel makkelijk door met een jetpack in de lucht gaan hangen en vervolgens de place manager gebruiken.) Nu moet je 2 codes invoeren: Camera.SetPosition(-52.57289, -66.05094, 21.1668, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(-86.05405, -64.98598, 11.9755, 2) De eerste code geeft de coordinaten van de camera weer, de tweede code geeft weer waar de camera naar toe moet kijken. Nu kun je ook nog een extra code toevoegen zoals deze: Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False Hierdoor is het niet mogelijk om met CJ rond te lopen onder een cutscene. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Grtz RD Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 @Revolution-Designer Dat heeft er niks mee te maken. Dat is alleen dat je niet kan bewegen en de positie van de camera te veranderen. Want de code: 02A3: enable_widescreen 1 Moet het gewoon doen. Anders doe je toch wat fout. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Een voorbeeld van mijn 'widescreen': Kan het misschien komen door de Widescreen menuoptie? Lijkt me niet, ik kan gewone missies gewoon spelen met de balken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Misschien is het handig om je code te posten? Want dat moet gewoon werken. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04 DEFINE MISSIONS 0 DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.1.0027} //-------------MAIN--------------- thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True fade 1 0 select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box wait 2000 02A3: enable_widescreen 1 wait 5000 02A3: enable_widescreen 0 :MAIN_297 wait $DEFAULT_WAIT_TIME 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes jump @MAIN_297 Normale stripped scm, alleen een wait van 2 sec., daarna de widescreen voor 5 sec. en dan geen widescreen meer. Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ik vermoed dat je bij advanced graphics options: de widescreen optie op ON hebt staan, dan speel je altijd al in widescreen-mode en krijg je voor de cutscenes dus geen zwarte balken, boven en onderin beeld. Als je die optie op OFF zet krijg je zet wel, maar speel je het spel uiteraard ook niet meer in widescreen-mode. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Zelf heb ik die op ON staan ivm mijn breed scherm (1440x900), ik heb geen zin in dikke peds enz. In normale Rockstar missies komen de balken er wel te staan op de een of andere manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.