Morph1 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 ik heb een deadmach van hekjes in MTA gemaakt, ben dus naar http://gtamap.delux-host.com/converter/index.php gegaan en heb het "vertaald" naar xObjexts Simple Objects Streamer. daar staan die coördinaten om het in een pawno bestand te zetten, dus heb het onder alles onder public OnGameModeInit() gezet maar dan krijg ik heel veel errors. als ik het met een andere "taal" -om het maar makkelijk te zeggen- op die site "vertaald" dan krijg ik 4 errors, dan verhelp ik die errors, en compile het. zet ik die mode in samp.cfg. wil ik het samp-server.axe bestand openen om te testen flitst het meteen weer weg. weet iemand hoe je de objecten van MTA goed in je pawno bestand kan zetten?? Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Kijk eerst maar eens hoe het komt dat je server crasht. Kijk helemaal onderaan je serverlog.txt. Reageren
jorD1 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Heb je wel de streamer gedownload en "geinstalleerd" ? Reageren
Morph1 Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 jah ik heb een streamer, geen errors in pawno een save postiton toegevoegd, zet het goed met gamemode0 hekjes deadmatch erachter in server.cfg, wil ik samp-server openen. flitst het meteen weer weg, kan iemand helpen??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Kijk eerst maar eens hoe het komt dat je server crasht. Kijk helemaal onderaan je serverlog.txt. Reageren
Morph1 Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 jah dan krijg je dit [17:31:21] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [17:31:21] It needs a gamemode0 line at the very least. maar ik weet 100 nouja 95% zeker dat ik alles goed heb ingevult Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Heb je je scripts Überhaupt wel in de map gamemodes staan? Reageren
Morph1 Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 jah de server doet het en is er wel, maar de objecten niet xd hoe komen die objecten erin??? Reageren
jorD1 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 gamemode0 naamvanjouwscript filterscripts naamvanxobjects naamvanhetscriptmetjeobjects soms moet je de streamer vooraan doen (moet bij midosteam althans). Reageren
Morph1 Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) ik weet niet of het goed is, maar dan doe ik dat bij server.cfg gamemode0 hekjesdeadmatch filterscripts xObjects hekjesdeadmatch de gamemode is dus hekjesdeadmatch dan bij filterscripts xObjects denk ik en daarachter de naam van de MTA map, dus ook hekjesdeadmatch. als ik dat doe dan zijn de objecten er nog niet. owjah ik heb wel die midostream Bewerkt: 22 mei 2009 door Morph1 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) gamemode0 naamvanjouwscript filterscripts naamvanxobjects naamvanhetscriptmetjeobjects hoe kom je hier bij? in xobjects staan de objecten niet in een apart script. dit klopt wel Gamemode0 NaamVanJouwGM Filterscripts XObjects Bewerkt: 23 mei 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Oh gossie, weer zo'n discussie. Je kan de objecten of in een FS zetten of in je GM. Allebei is dus goed. Reageren
Morph1 Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 oh, heb wat lopen kloten en hij doet het nu. slotje Reageren
Crusher!! Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Oh gossie, weer zo'n discussie. Je kan de objecten of in een FS zetten of in je GM. Allebei is dus goed. ik zal dr geen discussie van make Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.