Dexist Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 hoi, als ik samp wil spelen doe ik dat meestal via mijn favorieten maar nu wou ik weer es op tablad internet klikken en nu zegt ie file acces denied.... en dat doet ik ook bij hosted en official hoe kan dit? nu kan ik geen ander server meer spelen. Reageren
David22 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Probeer SAMP eens opnieuw te installeren... Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) [qoute]hoi, als ik samp wil spelen doe ik dat meestal via mijn favorieten maar nu wou ik weer es op tablad internet klikken en nu zegt ie file acces denied.... en dat doet ik ook bij hosted en official hoe kan dit? nu kan ik geen ander server meer spelen.[/qoute] het probleem is er nog steeds, ook na opnieuw installeren... ik kan wel me favorieten en zo gewoon spelen, maar ik kan niet op een ander tabblad klikken Bewerkt: 8 juni 2009 door xSANx-xERWINx Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) hoi, als ik samp wil spelen doe ik dat meestal via mijn favorieten maar nu wou ik weer es op tablad internet klikken en nu zegt ie file acces denied.... en dat doet ik ook bij hosted en official hoe kan dit? nu kan ik geen ander server meer spelen. het probleem is er nog steeds, ook na opnieuw installeren... ik kan wel me favorieten en zo gewoon spelen, maar ik kan niet op een ander tabblad klikken Bewerkt: 8 juni 2009 door xSANx-xERWINx Reageren
David22 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Toen je hem herinstalleerde, heb je toen echt alles verwijderd? Dus ook instellingen en registerwaarden? Zo niet, probeer dat eens Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Toen je hem herinstalleerde, heb je toen echt alles verwijderd? Dus ook instellingen en registerwaarden? Zo niet, probeer dat eens ik heb nu samp verwijdert en heb nog de bestanden eax.dll ogg.dll rcon, stream, unis000.dat en .exe vorbis.dll vorbisfile.dll en vorbishooked.dll en welke moet daar nog van weg? Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Toen je hem herinstalleerde, heb je toen echt alles verwijderd? Dus ook instellingen en registerwaarden? Zo niet, probeer dat eens ik heb nu samp verwijdert en heb nog de bestanden eax.dll ogg.dll rcon, stream, unis000.dat en .exe vorbis.dll vorbisfile.dll en vorbishooked.dll en welke moet daar nog van weg? Alle bestanden in de map ''GTA San Andreas User Files'' in de map ''Mijn documenten'' Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Toen je hem herinstalleerde, heb je toen echt alles verwijderd? Dus ook instellingen en registerwaarden? Zo niet, probeer dat eens ik heb nu samp verwijdert en heb nog de bestanden eax.dll ogg.dll rcon, stream, unis000.dat en .exe vorbis.dll vorbisfile.dll en vorbishooked.dll en welke moet daar nog van weg? Alle bestanden in de map ''GTA San Andreas User Files'' in de map ''Mijn documenten'' Dan verwijder je alle savegames... Vorbishooked.dll is sowieso niet origineel. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Dan verwijder je alle savegames... Vorbishooked.dll is sowieso niet origineel. ik heb nu alles van gta en sa-mp verwijdert en alles op nieuw geintstaleerd maar hij blijft het acces denied geven... en mijn favorieten stonden nog steeds in sa-mp terwijl ik sa-mp en sa opnieuw had geinstaleerd Reageren
Tuinkabouter124 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Dan verwijder je alle savegames... Vorbishooked.dll is sowieso niet origineel. ik heb nu alles van gta en sa-mp verwijdert en alles op nieuw geintstaleerd maar hij blijft het acces denied geven... en mijn favorieten stonden nog steeds in sa-mp terwijl ik sa-mp en sa opnieuw had geinstaleerd Probeer is de SAMP-link op je bureaublad te zetten. Als je vista hebt, rechtermuisklik - > openen als administrator. Dit is ook nog handig voor alle andere spelers met vista. Rechtermuisklik op Samp-link (die vrouw dus ) Daar Eigenschappen->compatibiliteit-> kijk naar compatibiliteitsmodus, daar moet je Windows Me kiezen. Dus ook Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: Aanvinken en Windows Me dus Onderaan dat scherm zie je dan ook Dit Programma als administrator uitvoeren. Dat aanvinken en het moet normaal werken(OK drukken) Tuinkabouter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.