Jump to content

samp "file acces denied"

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi, als ik samp wil spelen doe ik dat meestal via mijn favorieten

maar nu wou ik weer es op tablad internet klikken

en nu zegt ie file acces denied....

en dat doet ik ook bij hosted en official

hoe kan dit?

nu kan ik geen ander server meer spelen.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

[qoute]hoi, als ik samp wil spelen doe ik dat meestal via mijn favorieten

hoe kan dit?

nu kan ik geen ander server meer spelen.[/qoute]

het probleem is er nog steeds, ook na opnieuw installeren... ik kan wel me favorieten en zo gewoon spelen, maar ik kan niet op een ander tabblad klikken

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst: (bewerkt)

hoi, als ik samp wil spelen doe ik dat meestal via mijn favorieten

hoe kan dit?

nu kan ik geen ander server meer spelen.

het probleem is er nog steeds, ook na opnieuw installeren... ik kan wel me favorieten en zo gewoon spelen, maar ik kan niet op een ander tabblad klikken

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst:

Toen je hem herinstalleerde, heb je toen echt alles verwijderd? Dus ook instellingen en registerwaarden? Zo niet, probeer dat eens ;)

Geplaatst:
Toen je hem herinstalleerde, heb je toen echt alles verwijderd? Dus ook instellingen en registerwaarden? Zo niet, probeer dat eens ;)

ik heb nu samp verwijdert en heb nog de bestanden eax.dll ogg.dll rcon, stream, unis000.dat en .exe

vorbis.dll vorbisfile.dll en vorbishooked.dll en

welke moet daar nog van weg?

Geplaatst:

ik heb nu samp verwijdert en heb nog de bestanden eax.dll ogg.dll rcon, stream, unis000.dat en .exe

Alle bestanden in de map ''GTA San Andreas User Files'' in de map ''Mijn documenten''

Geplaatst:

Alle bestanden in de map ''GTA San Andreas User Files'' in de map ''Mijn documenten''

Dan verwijder je alle savegames... :7 Vorbishooked.dll is sowieso niet origineel.

Geplaatst:
Dan verwijder je alle savegames... :7 Vorbishooked.dll is sowieso niet origineel.

ik heb nu alles van gta en sa-mp verwijdert en alles op nieuw geintstaleerd maar hij blijft het acces denied geven...

en mijn favorieten stonden nog steeds in sa-mp terwijl ik sa-mp en sa opnieuw had geinstaleerd

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb nu alles van gta en sa-mp verwijdert en alles op nieuw geintstaleerd maar hij blijft het acces denied geven...

en mijn favorieten stonden nog steeds in sa-mp terwijl ik sa-mp en sa opnieuw had geinstaleerd

Probeer is de SAMP-link op je bureaublad te zetten.

Als je vista hebt, rechtermuisklik - > openen als administrator.

Dit is ook nog handig voor alle andere spelers met vista.

Rechtermuisklik op Samp-link (die vrouw dus :puh:) Daar Eigenschappen->compatibiliteit-> kijk naar compatibiliteitsmodus, daar moet je Windows Me kiezen. Dus ook Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: Aanvinken en Windows Me dus

Onderaan dat scherm zie je dan ook Dit Programma als administrator uitvoeren. Dat aanvinken en het moet normaal werken(OK drukken)

Tuinkabouter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...