Jump to content

KEY kwijt


gAsLeK

Recommended Posts

Mensen, ik heb nu uren gezocht achter mijn manual van gta. Ik vind enkel nog zo een klein boekje van social club ofzo derbij, int frans "guide de survie à libety city" en kdacht dat daar mijn activatiecode ging op staan, kvind ook de map weer. Maar blijkbaar ben ik mijin manual met de key deropp kwijtj, wat moet ik doen ??? Kheb gans miijn kot omgedraaid en vind hem maar nergens :( WAT MOET IK DOEN ????

Link to comment
Delen op andere websites

yaaaaaaaaah, die krassen had ik dan uiteindelijk opgelost en nu dees :) ongeloofelijk toch :):) Bref, kheb een oplossing gevonden maarja, nu kan ik daardoor niet online spelen. Voorlopig een goede oplossing maar ik moet en zal dat originele vinden en voor diegene die aan dit spel twijfelen, desnoods koop ik een nieuwe !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Had je 't spel al geïnstalleerd met die key? Ik weet niet hoe 't zit, maar sommige keys kan je terug vinden in het register van je pc...

Ik heb toen zelf een keer kort in het register gezocht, maar kon niks vinden, en via google gezocht of de key in het register staat maar ook geen succes, dus waarschijnlijk niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Had je 't spel al geïnstalleerd met die key? Ik weet niet hoe 't zit, maar sommige keys kan je terug vinden in het register van je pc...

Ik heb toen zelf een keer kort in het register gezocht, maar kon niks vinden, en via google gezocht of de key in het register staat maar ook geen succes, dus waarschijnlijk niet. :N

hij staat er wel, maar hij is encrypted, dus in vage code staat hij er, hij staat namelijk in 1 van de securom mapjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...