.Senne Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Hee forummertjes, Weer even photoshop uit de kast gehaald, en na wat zoeken op internet vond ik dit wel een stijlvolle foto: En na wat effectjes, blurs, overlays, scanlines en andere is dit eruit gekomen: Het is geen standaard signature, maar begonnen van een stock met niets anders bij. Ik weet niet of ik de term Photomanip nu verkracht, maar goed. Ook al is er niet zoveel verschil met het origineel... Rates? (a) Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik vind het mooi gedaan, alleen ik zou graag zien dat je naam wat beter naar voren kwam, je moet goed kijken om hem te zien. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Dankje. De tekst is inderdaad vrij onzichtbaar, maar dat komt omdat tekst nooit m'n beste punt is. Nog rates? Reageren
Royboow Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik vind hem mooi, een beetje simpel maar wel mooi Je naam valt alleen niet erg goed op Cijfer: ?? Reageren
gonzo Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 die pattern gaat over de auto heen maar een goeie sig 7.5/10 Reageren
Fezz Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik vind hem erg mooi P.S.: Geen dubbelpost Reageren
.Senne Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik vind hem erg mooi P.S.: Geen dubbelpost Dankje. En een dubbelpost na een dag is toegelaten om te bumpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.