Jump to content

Welk besturingssysteem gebruik jij?


Thundercover

Welk besturingssysteem gebruik jij?  

93 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk besturingssysteem gebruik jij?

    • Windows 95 of ouder
      1
    • Windows 98, ME of 2000
      1
    • Windows XP
      52
    • Windows Vista
      38
    • Windows 7
      17
    • Linux
      6
    • Mac OS
      10
    • Anders, namelijk...
      1


Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    5

  • Crypteq

    4

  • Limbolander

    3

  • Djmaddox

    3

Windows Vista hier, waar ik nu en gewoonlijk op zit, en dan heb ik nog een tweede computer, met Windows XP. Dan heeft mijn vader nog een Macintosh, waar ik wel eens op zit, maar daar heb ik niet op gestemd omdat hij niet van mij is.

Zelf bind ik Vista wel beter dan XP. Er zitten wel meer bugs in, maar Vista is bij mij nog nooit vastgelopen, in tegenstelling tot XP. Wat ik ook een heerlijke functie van Vista vind, waar ik maar al te vaak van gebruik maak, is als je rechtermuisknop op een snelkoppeling klikt, dat je op "Bestandslocatie openen" kan klikken, en direct in die map bent :D Bij XP moet je weer gaan zitten zoeken :duh:

En ik vind dat het gebruiksgemak bij Vista gewoon iets hoger ligt dan XP ^_^

En nu? :puh: Een ouura0.gif ? :D

@Sprunk: Aan hoelang Win Vista gebruiken heb je dat gebaseerd? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Windows XP, waarom? ben het gewend, het is makkelijk in gebruik en ik hou totaal niet van al die extra's die ik toch niet gebruik en onnodig van me pc vreten.

http://tweakers.net/reviews/1236/preview-p...p-en-vista.html

Dat zegt ook al genoeg voor mij, alhoewel ik het jammer vind dat XP dan net weer niet een goede 64bit ondersteuning heeft, anders was het helemaal mooi geweest ^^

Mja zoals ik gehoord heb krijg je op ICT gewoon licenties van alle windows, iig een maat van mij heeft die gewoon allemaal legaal gekregen, dus als dat zo is zet ik er gewoon vista of nog liever win7 64bit op, en zet ik al die onzin uit die me niet bevalt ( wat bij vista weleens lastig wil gaan doen heb ik ervaren op me laptop, hoop dat dat niet zo is met win7 )

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Linux, op het moment. Daarnaast heb ik ook nog een PC met XP staan.

als mijn vorige PC Niet naar m'n zus was gegaan had ik ook fijn Linux erop gezet en er ff mee rond gekloot, maar helaas, en heb geen zin in dualboot dusja houdt het op :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...