Jump to content

Welk besturingssysteem gebruik jij?


Thundercover

Welk besturingssysteem gebruik jij?  

93 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk besturingssysteem gebruik jij?

    • Windows 95 of ouder
      1
    • Windows 98, ME of 2000
      1
    • Windows XP
      52
    • Windows Vista
      38
    • Windows 7
      17
    • Linux
      6
    • Mac OS
      10
    • Anders, namelijk...
      1


Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    5

  • Crypteq

    4

  • Limbolander

    3

  • Djmaddox

    3

Windows Vista. Waarom? Ik vind het een goeie pc om op te downloaden internetten etc.. Ik heb ook nog een Windows XP maar die vind ik nogal hangerig.

Dat noem je besturingssoftware. Je pc is die kast met veel elektronisch spul erin.

Zelf gebruik ik op de computer Windows XP Professional met servicepack 3.

en op de laptop heb ik Windows Vista Home Premium draaien met service pack 1 (2 is alleen nog in het engels uit en ik heb een nederlandse versie)

Werkt beide goed.

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik vista (op mijn gamecomputer) dat is best wel chil. En ik gebruik xp voor mijn laptop, Waar ik nu achter zit. En ik heb een imac. peroonlijk vind ik dit het chilste behalve dat je er geen games op kunt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vista én Windows 7.

Me Windows XP was laatst zo langzaam en helemaal kapot, ben gewoon naar Vista gegaan.

En op me andere PC draai ik WIndows 7 Build 7137, altijd leuk om eens te kijken hoeveel verschil er tussen Windows 7 en Vista zit qua snelheid, en die verschil is aanzienlijk groot :puh:

@ Djmaddox:

Beta is allang verlopen, we zijn al in de Release Canidate fase :puh:

Maar ik zelf heb alweer een paar builds hoger dan de RC, die zijn namelijk leaked.

RC kun je gratis downloaden en tot MAart (Ofso) 2010 gebruiken, www.windows7.com :D

Bewerkt: door joshoon
Link to comment
Delen op andere websites

Windows XP.

Vista is alleen goed als je een goede computer hebt, en ik heb niet zo'n geweldig goede computer. Zeker niet om Vista in combinatie met zware spellen mee te spelen.

Binnenkort ga ik hier ook linux op zetten, hopelijk wordt dat wat :) .

Er is trouwens wel een lekker groot gedeelte XP'ers :puh: .

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Vista, en als 7 over een paar maandjes uitkomt neem ik die.

Vista vind ik goed genoeg werken, ik kan er nu ook goed mee overweg dus die omgang naar XP maak ik niet.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Vista én Windows 7.

Me Windows XP was laatst zo langzaam en helemaal kapot, ben gewoon naar Vista gegaan.

En op me andere PC draai ik WIndows 7 Build 7137, altijd leuk om eens te kijken hoeveel verschil er tussen Windows 7 en Vista zit qua snelheid, en die verschil is aanzienlijk groot :puh:

@ Djmaddox:

Beta is allang verlopen, we zijn al in de Release Canidate fase :puh:

Maar ik zelf heb alweer een paar builds hoger dan de RC, die zijn namelijk leaked.

RC kun je gratis downloaden en tot MAart (Ofso) 2010 gebruiken, www.windows7.com :D

dat dikgedrukte, dat komt allemaal alleen maar door jezelf, kap aub eens met zon domme posts te plaatsen, volgens mij deed je dat eerder ook al, door je eigen mankementen om een OS te onderhouden, het af te gaan kraken.

Windows XP.

Vista is alleen goed als je een goede computer hebt, en ik heb niet zo'n geweldig goede computer. Zeker niet om Vista in combinatie met zware spellen mee te spelen.

Binnenkort ga ik hier ook linux op zetten, hopelijk wordt dat wat :) .

Er is trouwens wel een lekker groot gedeelte XP'ers :puh: .

als je graag elke keer wilt kloten met programma's die applicaties wijs maken dat je windows draait, om zo een keertje een spel te spelen, moet je zeker linux nemen ja..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...